quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
Brood en Fietsenquote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
Jammerquote:
Trusten dan maarquote:Op maandag 4 juli 2005 02:10 schreef Mikkie het volgende:
En zoals aangekondigd: dan ga ik nu naar bed.
Ik vind je een erg mysterieuze user.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:11 schreef JohnHancock het volgende:
En weer verder om het op zijn OUD manier te zeggen.
John.
Bier voor mij?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik wens u allen een goede nachtrust
En eenvoor Donna natuurlijk
Moet dat na-apen nou?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik vind je een erg mysterieuze user.
Zebbie
quote:Op maandag 4 juli 2005 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, en tegen een grapje moet je kunnen![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 02:11 schreef Mikkie het volgende:
Ik wens u allen een goede nachtrust
En eenvoor Donna natuurlijk
Dat was xebro toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:11 schreef JohnHancock het volgende:
Trrruste
John.
PS nu we het toch over braun hadden: hij is ooit gebanned geweest voor 3 mnd. omdat hij een topic had geopend waar je kon pimpen met je doodgeboren kind, mijn held.
Had je een insider, ben je een kloon, of lurkte je altijd al mee?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:11 schreef JohnHancock het volgende:
Trrruste
John.
PS nu we het toch over braun hadden: hij is ooit gebanned geweest voor 3 mnd. omdat hij een topic had geopend waar je kon pimpen met je doodgeboren kind, mijn held.
Ook weltrusten dan maarquote:Op maandag 4 juli 2005 02:12 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben weg, ik ga slapen. Tot morgen![]()
Graagquote:Op maandag 4 juli 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
Een reeks
Ben ik ff op vakantie en dan mag het opeens wel natuurlijk.
Biertje dan maar?
Frietje Stoof?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
Een reeks
Biertje dan maar?
PS!quote:Op maandag 4 juli 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
Een reeks
Biertje dan maar?
Ik ben nergens anders een dergelijke post tegen gekomen.quote:
Hey PS...quote:Op maandag 4 juli 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
Een reeks
Biertje dan maar?
Waarom hebben we hier die biersmilie nog steeds niet?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 02:14 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ben nergens anders een dergelijke post tegen gekomen.
Neuh niet echt, t is voornamelijk gewoon slowchat waar zo nu en dan bier of frituursel aangeboden wordt.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier die biersmilie nog steeds niet?
Thanks, is het nodig om me in te lezen?
Vraag me al de hele dag af waarom je in bijna elke post mij noemquote:Op maandag 4 juli 2005 02:13 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Frietje Stoof?
John.
PS ik ben newbie![]()
Gaat in het vorrige topic kijken.quote:
cerrorquote:Op maandag 4 juli 2005 02:14 schreef cerror het volgende:
[..]
PS!
Nu de rest nog... geen dp uiteraard.
Dan ben ik maar een smartassquote:
Janetjequote:Op maandag 4 juli 2005 02:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hey PS...
Jah.. Havoc vond het tijd...
Permban.... maar goed ook.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
cerror
Iedereen is al slapen lijkt het, iig die ik op msn heb
Komt DP hier nog wel eens, spreek hem nooit meer
Zoals ooit de NB was dusquote:Op maandag 4 juli 2005 02:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Neuh niet echt, t is voornamelijk gewoon slowchat waar zo nu en dan bier of frituursel aangeboden wordt.
quote:Op maandag 4 juli 2005 02:20 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Hmm ik vind DP een goede kerel.
John.
quote:
Dan zijn wij nu dus uitgekletst?quote:
Dat zal waarschijnlijk van vóór mijn tijd zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zoals ooit de NB was dus
* PrintScreen heimwee krijgt
quote:Op maandag 4 juli 2005 02:19 schreef JohnHancock het volgende:
Shit jaan.
Ik heb je fotoboek gekeken.
John.
Neequote:Op maandag 4 juli 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn naam wordt gewoon te pas en te onpas gebruikt
[..]
Dan zijn wij nu dus uitgekletst?
Permbans zeggen erg weinig hier, dat weet jequote:
maandag 7 februari 2005 @ 22:43 yeeeep voor jou tijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk van vóór mijn tijd zijn.
Waarom ging het vorige sc ook al weer dicht?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Permbans zeggen erg weinig hier, dat weet je
Soms was het toch best lachen met DP?
I agree.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Permbans zeggen erg weinig hier, dat weet je
Soms was het toch best lachen met DP?
Tuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:25 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
I agree.
John.
PS we hebben het toch over De President?![]()
![]()
Nee.. over DePispaal...quote:Op maandag 4 juli 2005 02:25 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
I agree.
John.
PS we hebben het toch over De President?![]()
![]()
Das wel zeker, de NB is al ruim een jaar verbodenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk van vóór mijn tijd zijn.
quote:Op maandag 4 juli 2005 02:23 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
NeeJij bent nog van de oude garde, hou ik wel van.
John.
quote:Op maandag 4 juli 2005 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das wel zeker, de NB is al ruim een jaar verboden
[..]Je bent de eerste die me tot de oude garde rekent
Ik weet het, maar ondanks alles hebben we ook om en met hem gelachenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom ging het vorige sc ook al weer dicht?
Daar was ik al bang voor ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das wel zeker, de NB is al ruim een jaar verboden
[..]Je bent de eerste die me tot de oude garde rekent
Dat was sarcasme he.. die post van mij net....quote:Op maandag 4 juli 2005 02:26 schreef JohnHancock het volgende:
Sorry, die ken ik niet.
John.
PS ik zal me terugtrekken naar mijn newbiegrot en over deze zaak mediteren.
I'll give you that.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ondanks alles hebben we ook om en met hem gelachen
Het was een leuke tijd, mis het best wel, in GC zitten er nu veel van toen maar het is niet hetzelfdequote:Op maandag 4 juli 2005 02:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor ja.
Ik krijg nu zelf ook de neiging om John. onder m'n berichten te zetten
Wat is er mis met PS??quote:Op maandag 4 juli 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was een leuke tijd, mis het best wel, in GC zitten er nu veel van toen maar het is niet hetzelfde
Gewoon doen, zolang je maar niet steeds niet PS gebruikt![]()
De sfeer op fok blijft constant veranderen, dat merk je ook wel aan het verschijnen en verdwijnen van types zoals Bendelijder ed (op ONZ dan)quote:Op maandag 4 juli 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was een leuke tijd, mis het best wel, in GC zitten er nu veel van toen maar het is niet hetzelfde
Gewoon doen, zolang je maar niet steeds niet PS gebruikt![]()
Ja, het is wel verleidelijk jaquote:Op maandag 4 juli 2005 02:30 schreef JohnHancock het volgende:
Gewoon doen zebbie, geef je maar toe aan de John. powerzzZZZzz
John.
Alles is er mis mee als jij PS postquote:Op maandag 4 juli 2005 02:31 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Wat is er mis met PS??
John.
PS het is verwarrend voor jou of niet, PS?
ik doe wel p squote:Op maandag 4 juli 2005 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles is er mis mee als jij PS post
Denk steeds dat het aan mij is gericht
Doe eens lief en post voortaan P.S
En DirkH?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:33 schreef JohnHancock het volgende:
Yep, ik mis Yogi al een tijdje.
John.
PS en inso en PR en knut, die konden tenminste een topic sluiten met flair.
Trusten,quote:Op maandag 4 juli 2005 02:34 schreef JohnHancock het volgende:
en ik ben naar bed
doei
John.
P S. Truste
* cerror mist inso.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En DirkH?![]()
De enige van de ex-mods die ik goed heb meegemaakt
Maar wat is nou jullie mening over DirkH?quote:
Hoor het interview terug van Fokradio met mij,quote:Op maandag 4 juli 2005 02:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar wat is nou jullie mening over DirkH?
Valt mij op dat met de schoolvakanties er meer geziekt word dan daarbuiten, zolang de crew de nodige bans uitdeelt en klonen van gebande ook aanpakt loopt het wel losquote:Op maandag 4 juli 2005 02:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De sfeer op fok blijft constant veranderen, dat merk je ook wel aan het verschijnen en verdwijnen van types zoals Bendelijder ed (op ONZ dan)
John.
Thanksquote:
Ik reageer niet altijd, als ik soms zo'n echt oldbie topic tegen kom dan ga ik me daar niet mee bemoeien, verder ook wel altijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Valt mij op dat met de schoolvakanties er meer geziekt word dan daarbuiten, zolang de crew de nodige bans uitdeelt en klonen van gebande ook aanpakt loopt het wel los
Ik reageer als ik wil en negeer als ik iemand niet mag
Mits teveel tegelijk!quote:Op maandag 4 juli 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:Bier is slecht, net als andere alcoholica en narcotica en antibiotica en morfine...
Heejquote:Op maandag 4 juli 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:Bier is slecht, net als andere alcoholica en narcotica en antibiotica en morfine...
Ik kom nog heel even lang hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier die biersmilie nog steeds niet?
Thanks, is het nodig om me in te lezen?
Ik reageer ook lang niet altijd, ben opzich best verlegen enzoquote:Op maandag 4 juli 2005 02:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik reageer niet altijd, als ik soms zo'n echt oldbie topic tegen kom dan ga ik me daar niet mee bemoeien, verder ook wel altijd.
Ik ken eigenlijk alleen JDude een beetje, en de rest gaat allemaal min of meer langs me heenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
Heb eigenlijk met geen een mod echt problemen, jogy vond ik een goeie,, ruis viel me heel erg mee, DirkH was okay, en Havoc is er om ONZ weer een beetje goed op poten te krijgen denk ik.
Trusten nogmaalsquote:Op maandag 4 juli 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kom nog heel even lang hoor [afbeelding]
Die is er dus wel
Weltrusten.
Nouja, ik post nu vooral in ONZ en daar zijn meestal de topics zo chaotisch dat je er wel makkelijk wat tussendoor kan plakken, in de echte slowchats en reeksen zet ik eigenlijk ook nooit watquote:Op maandag 4 juli 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik reageer ook lang niet altijd, ben opzich best verlegen enzo
Maar in sommige topics voel ik me thuis en dan gaat het oaky
Dan vind ik dezequote:Op maandag 4 juli 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kom nog heel even lang hoor [afbeelding]
Die is er dus wel
Weltrusten.
Same here, overdag doe ik de spelletjes en zit ik op een ander forum, s,nachts kom ik hier en post meestal in ONZ danquote:Op maandag 4 juli 2005 02:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nouja, ik post nu vooral in ONZ en daar zijn meestal de topics zo chaotisch dat je er wel makkelijk wat tussendoor kan plakken, in de echte slowchats en reeksen zet ik eigenlijk ook nooit wat
Op welk subforum zit je overdag?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here, overdag doe ik de spelletjes en zit ik op een ander forum, s,nachts kom ik hier en post meestal in ONZ dan
Er blijven er steeds minder overquote:
Geen subforum, op het forum in mijn sig zit ik danquote:
Ah vandaar, soms heb ik echt dagen dat ik er 's avonds pas achter kom dat ik al de hele dag op fok zit, vandaag is zo'n dagquote:Op maandag 4 juli 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen subforum, op het forum in mijn sig zit ik dan
Trusten Janetjesweet dreams en tot later.
Ik ken dat, ik zou vandaag eigenlijk alleen mijn mail checken, doe ik dom en kijk op Fok!, open ook essel nog eens en zie hier het resultaatquote:Op maandag 4 juli 2005 02:50 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ah vandaar, soms heb ik echt dagen dat ik er 's avonds pas achter kom dat ik al de hele dag op fok zit, vandaag is zo'n dag.
Het is ook eigenlijk best verslavendquote:Op maandag 4 juli 2005 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ken dat, ik zou vandaag eigenlijk alleen mijn mail checken, doe ik dom en kijk op Fok!, open ook essel nog eens en zie hier het resultaat
12 uur lang op forums aan het klooien
En het houd me al bijna 2 jaar lang van de straatquote:
Ach ja, moet kunnenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En het houd me al bijna 2 jaar lang van de straat
Is dat een goed teken?
Daaromquote:Op maandag 4 juli 2005 02:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach ja, moet kunnen. Zit hier nog niet echt lang en ik melde me oorspronkelijk aan voor de FP. Daarna een tijdje lurken op het forum en nu post ik wel "redelijk" mee
.
Ja, als ik moe terug kom van m'n werk ga ik ook wel eens liever lekker onderuitgezekt lurken zodat ik alleen het scrolletje van de muis nodig heb. Terwijl op zo'n avond als vandaag ik rustig 4 reacties per minuut kan doenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daarom![]()
Lurken is een leuke bezigheid, ik doe het iig graag
Posten is bij mij afwisselend, soms belachelijk veel door de spelletjes en soms heel weinig, je Fok!t zoals je hoofd staat toch?
Aantal posts: 65687 (gemiddeld 92 per dag)quote:Op maandag 4 juli 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daarom![]()
soms belachelijk veel door de spelletjes
De ATlijst nalopen en weer f5en, mensen hebben soms vage hobbiesquote:Op maandag 4 juli 2005 03:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, als ik moe terug kom van m'n werk ga ik ook wel eens liever lekker onderuitgezekt lurken zodat ik alleen het scrolletje van de muis nodig heb. Terwijl op zo'n avond als vandaag ik rustig 4 reacties per minuut kan doen.
Ja dus...quote:Op maandag 4 juli 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:Bier is slecht, net als andere alcoholica en narcotica en antibiotica en morfine...
Das mijn postaantal?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Aantal posts: 65687 (gemiddeld 92 per dag)
Dat blijkt ja
Je zou ook ff terug kunnen groetenquote:Op maandag 4 juli 2005 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Was ik hier ook?
Ik gebruik de AT lijst praktisch nooitquote:Op maandag 4 juli 2005 03:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De ATlijst nalopen en weer f5en, mensen hebben soms vage hobbies
Ik kan spammen maar ook erg stil zijn
Verkeerde topicquote:
Als dit pas van 1 forum was vraag ik me dat ook af jaquote:Op maandag 4 juli 2005 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das mijn postaantal?
Ik kijk daar echt nooit naar, het boeit me echt niet namelijk, vraag me nu alleen af of ik nog wel een leven naast Fok! en essel heb
Nee hoor, ik ben zo helder als een biertje...quote:Op maandag 4 juli 2005 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Verkeerde topic
Je bent aardig van de wereld?
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 juli 2005 03:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Was ik hier ook?
Heeft bij mij ook een tijd geduurd voor ik die ging gebruiken, maar je komt er vaak leuke topics in tegen buiten ONZquote:
Heineken dusquote:Op maandag 4 juli 2005 03:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben zo helder als een biertje...![]()
Heb je 't al gedownload of hou je niet van Gregor Salto...quote:Op maandag 4 juli 2005 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Verkeerde topic
Je bent aardig van de wereld?
Als ik zo in m'n geschiedenis kijk hing ik eerst rond in klaagblaakquote:Op maandag 4 juli 2005 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heeft bij mij ook een tijd geduurd voor ik die ging gebruiken, maar je komt er vaak leuke topics in tegen buiten ONZ
Op essel staat het onder mijn avatar, daar heb ik er volgens mij meer dan 22000quote:Op maandag 4 juli 2005 03:10 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als dit pas van 1 forum was vraag ik me dat ook af ja
Wie heeft wie verwijderd?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 03:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als ik zo in m'n geschiedenis kijk hing ik eerst rond in klaagblaak
Ik denk dat als ik m'n eerste 2 fok maanden er af zou trekken ik wel rond de 50 per dag zou komen, maar 92 mên, dat is net zo veel als Yvonne!quote:Op maandag 4 juli 2005 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op essel staat het onder mijn avatar, daar heb ik er volgens mij meer dan 22000
* PrintScreen erover denkt een ander leven te gaan zoeken
Gelulquote:Op maandag 4 juli 2005 03:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jij mij, je wou me niet meer...
Meer een soort leedvermaak denk ik, heb zelf maar 1 topic in KBL geopend, ooit.quote:Op maandag 4 juli 2005 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klagen zoals elke Nederlander graag doet?
Ik heb op ruim 120 per dag gestaanquote:Op maandag 4 juli 2005 03:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik m'n eerste 2 fok maanden er af zou trekken ik wel rond de 50 per dag zou komen, maar 92 mên, dat is net zo veel als Yvonne!
Als je die van het andere forum er weer bij telt daarentegenquote:Op maandag 4 juli 2005 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb op ruim 120 per dag gestaan
Gaat dus best goed met me nu
Ik open zelden topics, als ik open krijg ik meteen een slotjequote:Op maandag 4 juli 2005 03:17 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Meer een soort leedvermaak denk ik, heb zelf maar 1 topic in KBL geopend, ooit.
Sssstquote:Op maandag 4 juli 2005 03:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je die van het andere forum er weer bij telt daarentegen.
Dat had ik ook in het begin, sinds dien heb ik een soort topicfobiequote:Op maandag 4 juli 2005 03:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik open zelden topics, als ik open krijg ik meteen een slotje
Damn, de modjes kennen mij te goed
Ik ben al 12 uur online, jij heb mijn geblocked...quote:Op maandag 4 juli 2005 03:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelul
Jij bent offline of je hebt mij geblocked
Wanneer ben je op dat andere topic begonnen?quote:
Das wat de modjes willen, dat we niet diequote:Op maandag 4 juli 2005 03:20 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat had ik ook in het begin, sinds dien heb ik een soort topicfobie.
Jij bent toch stamgast enzo?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ben al 12 uur online, jij heb mijn geblocked...![]()
Ach, soms krijg ik ineens een ingeving en dan denk ik, "Daar had ik nog wel een mooi topic van kunnen maken" maarjaquote:Op maandag 4 juli 2005 03:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das wat de modjes willen, dat we niet die [afbeelding]knop gebruiken![]()
Graagquote:Op maandag 4 juli 2005 03:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bier?
Vorig jaar april denk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 03:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wanneer ben je op dat andere topic begonnen?
En dat alles in de frituurquote:Op maandag 4 juli 2005 03:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Geen leven zonder lekker eten! denk aan patat,nasi,bami,paëlla,pizza,lasagna,paling,gebakken aardappeltjes,saté,mihoen enz.
Ik ken je een beetje, maar nog niet helemaal...quote:Op maandag 4 juli 2005 03:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij bent toch stamgast enzo?
Denk wat je wilt, ik dacht dat je me beter kon
Gewoon openen en zien waar het schip strandquote:Op maandag 4 juli 2005 03:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach, soms krijg ik ineens een ingeving en dan denk ik, "Daar had ik nog wel een mooi topic van kunnen maken" maarja.
Het was natuurlijk forum zie ik netquote:Op maandag 4 juli 2005 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vorig jaar april denk ik
Weet het niet precies meer
Ja, het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe de andere users het oppakkenquote:Op maandag 4 juli 2005 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gewoon openen en zien waar het schip strand
Soms kan een topic leuk lopen
Nou, dat wordt een experiment dan, bami&nasi in de frituur lijkt me ook wel spannend eigenlijk, en dan hebben we het nog niet eens over de paëlla!quote:
Dat blijktquote:Op maandag 4 juli 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ken je een beetje, maar nog niet helemaal...![]()
Spaghettie, of hoe je dat ook schrijftquote:Op maandag 4 juli 2005 03:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een experiment dan, bami&nasi in de frituur lijkt me ook wel spannend eigenlijk, en dan hebben we het nog niet eens over de paëlla!
Ik begreep je gewoonquote:Op maandag 4 juli 2005 03:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het was natuurlijk forum zie ik net![]()
Maar als je die erbij op telt kom je nog steeds uit op ongeveer 120 per dag.
Uiteraerdtquote:Op maandag 4 juli 2005 03:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Soms wel, soms niet, het gaat zoals het gaat en als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat hè...
Kon ik het maarquote:Op maandag 4 juli 2005 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik begreep je gewoon
Does lief en haal er eens een zooi posts af
8. (8) PrintScreen 65590quote:Op maandag 4 juli 2005 03:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kon ik het maar, ben benieuwd eigenlijk hoe hoog je in de Fok! lijsten staat.
Fok!lijsten?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kon ik het maar, ben benieuwd eigenlijk hoe hoog je in de Fok! lijsten staat.
quote:
...quote:Op maandag 4 juli 2005 03:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Echd wel, veker en zast, no zu en dan, reeds...
quote:
Die van Dolle_hond in GCquote:Op maandag 4 juli 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Fok!lijsten?
Wat bedoel je?
De lijstjes van Arcee?
* PrintScreen een touw pakt en een hoge boom gaat zoekenquote:
Zal wel kloppen allemaal, kijk daar echt nooit naarquote:
Ach ja, in de top 1000 komen lijkt me wel grappig, maar echt invloed op mijn postgedrag heeft het niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 03:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal wel kloppen allemaal, kijk daar echt nooit naar
En dans je daar dan rondjes omheen?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen een touw pakt en een hoge boom gaat zoeken
Als je gaat posten om de cijfertjes ben je ziek bezig lijkt mequote:Op maandag 4 juli 2005 03:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach ja, in de top 1000 komen lijkt me wel grappig, maar echt invloed op mijn postgedrag heeft het niet.
Treedancingquote:
Ik ken wel een paar usersquote:Op maandag 4 juli 2005 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
Als je gaat posten om de cijfertjes ben je ziek bezig lijkt me
Ja, t zelfde PrintScreenquote:Op maandag 4 juli 2005 03:41 schreef PrintScreen het volgende:
Trusten Zebbie, sweet dreams en tot later
Ik ken waarschijnlijk dezelfdequote:Op maandag 4 juli 2005 03:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar users
Noemt geen namen
PS is ook okayquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
Jur, wees eens eerlijk tegen me, heb je me geblocked?
Waarom noem je geen namen dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar users
Noemt geen namen
Dusquote:
Ik sta op afwezig, jei hebt mei geblokt, dat weet je tog nog wel dat je dat deet, toen?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus
Je zegt online te zijn, maar bij mij sta je offline
Weet je, zoek het maar lekker uitquote:Op maandag 4 juli 2005 03:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik sta op afwezig, jei hebt mei geblokt, dat weet je tog nog wel dat je dat deet, toen?
Stik er maar fijn inquote:Op maandag 4 juli 2005 03:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ju was booz omdadt ik te bijdehandt was geweezt...
Volgens mij wil je nog steeds niet geloven dat je me hebt geblocked toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je, zoek het maar lekker uit
Ik zit niet te wachten op figuren zoals jij nu doet.
Thanks for nothing
Zonder drugs zou je waarschijnlijk beter kunnen denkenquote:Op maandag 4 juli 2005 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Volgens mij wil je nog steeds niet geloven dat je me hebt geblocked toch?
Wat je zegt...quote:Op maandag 4 juli 2005 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar maak ik me nog druk om, jij speelt spelletjes met iedereen dus waarom zou ik denken dat je dat niet bij mij zou doen?
Thanks for nothingquote:
Ik heb je gemaild, je staat bij mij offline en je bent niet geblocked bij mij.quote:
Okquote:Op maandag 4 juli 2005 09:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
natuurlijk, ieder uur, een frietuur
We zouden een soort frituur-daglijsten moeten makenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:56 schreef snellejelle het volgende:
ik heb gister twee kroketten en twee frikandellen gegeten
Goedemorgenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:03 schreef JDude het volgende:
Moggûh!
Goeie morgen, ik leef ook nogquote:Op maandag 4 juli 2005 11:03 schreef JDude het volgende:
Moggûh!
Hier is het lekker droogquote:Op maandag 4 juli 2005 11:08 schreef JDude het volgende:
Uitgeslapen inderdaad
Het is dat ik net wakker word van een tropische onweersbui, anders had ik nog wel even doorgeslapen denk ik
Wij zijn gezegendquote:Op maandag 4 juli 2005 11:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En hier schijnt het zonnetje ook nog![]()
Ik stem voor gta praktijkenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:17 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Goedemorgen![]()
.
Omg, ik weet niet meer precies wát ik heb gedroomd, maar er kwam wel een enorme frituurpan in voor.
.
Heldin.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:17 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Omg, ik weet niet meer precies wát ik heb gedroomd, maar er kwam wel een enorme frituurpan in voor.
wel even normaal doenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:18 schreef Knekwurst het volgende:
sfghsfghsfgj
Goedemorgenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:19 schreef Mikkie het volgende:
Moggûh!
Je jatte mijn begroetingquote:Op maandag 4 juli 2005 11:19 schreef Mikkie het volgende:
Moggûh!
Ik gebruik 'm zelf ook altijd en hoopte dat je 'm met me wilde delenquote:
Okquote:Op maandag 4 juli 2005 11:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm zelf ook altijd en hoopte dat je 'm met me wilde delen
hellowquote:Op maandag 4 juli 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
Moggûh!
Leren?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:37 schreef Mikkie het volgende:
Kut mên, moet ik zo weer gaan leren. K had eigenlijk al lang moeten beginnen.
Sommige mensen doen een studie waarbij ze nog studiepunten moeten halenquote:
Heyquote:
Sommige mensen hebben vakantiequote:Op maandag 4 juli 2005 11:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen een studie waarbij ze nog studiepunten moeten halen
Hier is het net begonnen met onwerenquote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:52 schreef JohnHancock het volgende:
Bij mij begon het om 3 uur alnu fijn gestopt.
Het zwembad is weer wat bijgevuld
John.
Eenschquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:52 schreef JohnHancock het volgende:
Bij mij begon het om 3 uur alnu fijn gestopt.
Het zwembad is weer wat bijgevuld
John.
werkze, ik ben net terug.. vanavond weer.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:54 schreef SG1 het volgende:
En ik moet nu naar m'n werk.
Het voordeel is wel dat ik tot half tien vanavond niets meer meekrijg van het weer.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:55 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
werkze, ik ben net terug.. vanavond weer.
Das toch best ernstigquote:Op maandag 4 juli 2005 12:02 schreef JohnHancock het volgende:
Hier niet.
John.
P.S. wij wonen achteraf![]()
Ja moar wat als er wél wat aon de hand is dá?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:02 schreef JohnHancock het volgende:
Hier niet.
John.
P.S. wij wonen achteraf![]()
Rond de Betuwe hier.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef JohnHancock het volgende:
Wai Wonne int zoidenwai proatte nie zoue.
John.
Tieten, frieten en bier gietenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:06 schreef Sjoe538 het volgende:
Iemand leuke TT voor het volgende topic, ik heb m al klaar..
Betuwe =/= Veluwequote:
quote:
Ik vond hem ook wel leuk gevondenquote:
2quote:Op maandag 4 juli 2005 12:12 schreef Sjoe538 het volgende:
3*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |