Dat zal waarschijnlijk van vóór mijn tijd zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zoals ooit de NB was dus
* PrintScreen heimwee krijgt
quote:Op maandag 4 juli 2005 02:19 schreef JohnHancock het volgende:
Shit jaan.
Ik heb je fotoboek gekeken.
John.
Neequote:Op maandag 4 juli 2005 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn naam wordt gewoon te pas en te onpas gebruikt
[..]
Dan zijn wij nu dus uitgekletst?
Permbans zeggen erg weinig hier, dat weet jequote:
maandag 7 februari 2005 @ 22:43 yeeeep voor jou tijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk van vóór mijn tijd zijn.
Waarom ging het vorige sc ook al weer dicht?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Permbans zeggen erg weinig hier, dat weet je
Soms was het toch best lachen met DP?
I agree.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Permbans zeggen erg weinig hier, dat weet je
Soms was het toch best lachen met DP?
Tuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:25 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
I agree.
John.
PS we hebben het toch over De President?![]()
![]()
Nee.. over DePispaal...quote:Op maandag 4 juli 2005 02:25 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
I agree.
John.
PS we hebben het toch over De President?![]()
![]()
Das wel zeker, de NB is al ruim een jaar verbodenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk van vóór mijn tijd zijn.
quote:Op maandag 4 juli 2005 02:23 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
NeeJij bent nog van de oude garde, hou ik wel van.
John.
quote:Op maandag 4 juli 2005 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das wel zeker, de NB is al ruim een jaar verboden
[..]Je bent de eerste die me tot de oude garde rekent
Ik weet het, maar ondanks alles hebben we ook om en met hem gelachenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom ging het vorige sc ook al weer dicht?
Daar was ik al bang voor ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das wel zeker, de NB is al ruim een jaar verboden
[..]Je bent de eerste die me tot de oude garde rekent
Dat was sarcasme he.. die post van mij net....quote:Op maandag 4 juli 2005 02:26 schreef JohnHancock het volgende:
Sorry, die ken ik niet.
John.
PS ik zal me terugtrekken naar mijn newbiegrot en over deze zaak mediteren.
I'll give you that.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ondanks alles hebben we ook om en met hem gelachen
Het was een leuke tijd, mis het best wel, in GC zitten er nu veel van toen maar het is niet hetzelfdequote:Op maandag 4 juli 2005 02:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor ja.
Ik krijg nu zelf ook de neiging om John. onder m'n berichten te zetten
Wat is er mis met PS??quote:Op maandag 4 juli 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was een leuke tijd, mis het best wel, in GC zitten er nu veel van toen maar het is niet hetzelfde
Gewoon doen, zolang je maar niet steeds niet PS gebruikt![]()
De sfeer op fok blijft constant veranderen, dat merk je ook wel aan het verschijnen en verdwijnen van types zoals Bendelijder ed (op ONZ dan)quote:Op maandag 4 juli 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was een leuke tijd, mis het best wel, in GC zitten er nu veel van toen maar het is niet hetzelfde
Gewoon doen, zolang je maar niet steeds niet PS gebruikt![]()
Ja, het is wel verleidelijk jaquote:Op maandag 4 juli 2005 02:30 schreef JohnHancock het volgende:
Gewoon doen zebbie, geef je maar toe aan de John. powerzzZZZzz
John.
Alles is er mis mee als jij PS postquote:Op maandag 4 juli 2005 02:31 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Wat is er mis met PS??
John.
PS het is verwarrend voor jou of niet, PS?
ik doe wel p squote:Op maandag 4 juli 2005 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles is er mis mee als jij PS post
Denk steeds dat het aan mij is gericht
Doe eens lief en post voortaan P.S
En DirkH?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:33 schreef JohnHancock het volgende:
Yep, ik mis Yogi al een tijdje.
John.
PS en inso en PR en knut, die konden tenminste een topic sluiten met flair.
Trusten,quote:Op maandag 4 juli 2005 02:34 schreef JohnHancock het volgende:
en ik ben naar bed
doei
John.
P S. Truste
* cerror mist inso.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En DirkH?![]()
De enige van de ex-mods die ik goed heb meegemaakt
Maar wat is nou jullie mening over DirkH?quote:
Hoor het interview terug van Fokradio met mij,quote:Op maandag 4 juli 2005 02:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar wat is nou jullie mening over DirkH?
Valt mij op dat met de schoolvakanties er meer geziekt word dan daarbuiten, zolang de crew de nodige bans uitdeelt en klonen van gebande ook aanpakt loopt het wel losquote:Op maandag 4 juli 2005 02:32 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De sfeer op fok blijft constant veranderen, dat merk je ook wel aan het verschijnen en verdwijnen van types zoals Bendelijder ed (op ONZ dan)
John.
Thanksquote:
Ik reageer niet altijd, als ik soms zo'n echt oldbie topic tegen kom dan ga ik me daar niet mee bemoeien, verder ook wel altijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Valt mij op dat met de schoolvakanties er meer geziekt word dan daarbuiten, zolang de crew de nodige bans uitdeelt en klonen van gebande ook aanpakt loopt het wel los
Ik reageer als ik wil en negeer als ik iemand niet mag
Mits teveel tegelijk!quote:Op maandag 4 juli 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:Bier is slecht, net als andere alcoholica en narcotica en antibiotica en morfine...
Heejquote:Op maandag 4 juli 2005 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:Bier is slecht, net als andere alcoholica en narcotica en antibiotica en morfine...
Ik kom nog heel even lang hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom hebben we hier die biersmilie nog steeds niet?
Thanks, is het nodig om me in te lezen?
Ik reageer ook lang niet altijd, ben opzich best verlegen enzoquote:Op maandag 4 juli 2005 02:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik reageer niet altijd, als ik soms zo'n echt oldbie topic tegen kom dan ga ik me daar niet mee bemoeien, verder ook wel altijd.
Ik ken eigenlijk alleen JDude een beetje, en de rest gaat allemaal min of meer langs me heenquote:Op maandag 4 juli 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
Heb eigenlijk met geen een mod echt problemen, jogy vond ik een goeie,, ruis viel me heel erg mee, DirkH was okay, en Havoc is er om ONZ weer een beetje goed op poten te krijgen denk ik.
Trusten nogmaalsquote:Op maandag 4 juli 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kom nog heel even lang hoor [afbeelding]
Die is er dus wel
Weltrusten.
Nouja, ik post nu vooral in ONZ en daar zijn meestal de topics zo chaotisch dat je er wel makkelijk wat tussendoor kan plakken, in de echte slowchats en reeksen zet ik eigenlijk ook nooit watquote:Op maandag 4 juli 2005 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik reageer ook lang niet altijd, ben opzich best verlegen enzo
Maar in sommige topics voel ik me thuis en dan gaat het oaky
Dan vind ik dezequote:Op maandag 4 juli 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kom nog heel even lang hoor [afbeelding]
Die is er dus wel
Weltrusten.
Same here, overdag doe ik de spelletjes en zit ik op een ander forum, s,nachts kom ik hier en post meestal in ONZ danquote:Op maandag 4 juli 2005 02:43 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nouja, ik post nu vooral in ONZ en daar zijn meestal de topics zo chaotisch dat je er wel makkelijk wat tussendoor kan plakken, in de echte slowchats en reeksen zet ik eigenlijk ook nooit wat
Op welk subforum zit je overdag?quote:Op maandag 4 juli 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here, overdag doe ik de spelletjes en zit ik op een ander forum, s,nachts kom ik hier en post meestal in ONZ dan
Er blijven er steeds minder overquote:
Geen subforum, op het forum in mijn sig zit ik danquote:
Ah vandaar, soms heb ik echt dagen dat ik er 's avonds pas achter kom dat ik al de hele dag op fok zit, vandaag is zo'n dagquote:Op maandag 4 juli 2005 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen subforum, op het forum in mijn sig zit ik dan
Trusten Janetjesweet dreams en tot later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |