En dat alles in de frituurquote:Op maandag 4 juli 2005 03:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Geen leven zonder lekker eten! denk aan patat,nasi,bami,paëlla,pizza,lasagna,paling,gebakken aardappeltjes,saté,mihoen enz.
Ik ken je een beetje, maar nog niet helemaal...quote:Op maandag 4 juli 2005 03:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij bent toch stamgast enzo?
Denk wat je wilt, ik dacht dat je me beter kon
Gewoon openen en zien waar het schip strandquote:Op maandag 4 juli 2005 03:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach, soms krijg ik ineens een ingeving en dan denk ik, "Daar had ik nog wel een mooi topic van kunnen maken" maarja.
Het was natuurlijk forum zie ik netquote:Op maandag 4 juli 2005 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vorig jaar april denk ik
Weet het niet precies meer
Ja, het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe de andere users het oppakkenquote:Op maandag 4 juli 2005 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gewoon openen en zien waar het schip strand
Soms kan een topic leuk lopen
Nou, dat wordt een experiment dan, bami&nasi in de frituur lijkt me ook wel spannend eigenlijk, en dan hebben we het nog niet eens over de paëlla!quote:
Dat blijktquote:Op maandag 4 juli 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ken je een beetje, maar nog niet helemaal...![]()
Spaghettie, of hoe je dat ook schrijftquote:Op maandag 4 juli 2005 03:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een experiment dan, bami&nasi in de frituur lijkt me ook wel spannend eigenlijk, en dan hebben we het nog niet eens over de paëlla!
Ik begreep je gewoonquote:Op maandag 4 juli 2005 03:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het was natuurlijk forum zie ik net![]()
Maar als je die erbij op telt kom je nog steeds uit op ongeveer 120 per dag.
Uiteraerdtquote:Op maandag 4 juli 2005 03:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Soms wel, soms niet, het gaat zoals het gaat en als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat hè...
Kon ik het maarquote:Op maandag 4 juli 2005 03:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik begreep je gewoon
Does lief en haal er eens een zooi posts af
8. (8) PrintScreen 65590quote:Op maandag 4 juli 2005 03:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kon ik het maar, ben benieuwd eigenlijk hoe hoog je in de Fok! lijsten staat.
Fok!lijsten?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kon ik het maar, ben benieuwd eigenlijk hoe hoog je in de Fok! lijsten staat.
quote:
...quote:Op maandag 4 juli 2005 03:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Echd wel, veker en zast, no zu en dan, reeds...
quote:
Die van Dolle_hond in GCquote:Op maandag 4 juli 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Fok!lijsten?
Wat bedoel je?
De lijstjes van Arcee?
* PrintScreen een touw pakt en een hoge boom gaat zoekenquote:
Zal wel kloppen allemaal, kijk daar echt nooit naarquote:
Ach ja, in de top 1000 komen lijkt me wel grappig, maar echt invloed op mijn postgedrag heeft het niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 03:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal wel kloppen allemaal, kijk daar echt nooit naar
En dans je daar dan rondjes omheen?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen een touw pakt en een hoge boom gaat zoeken
Als je gaat posten om de cijfertjes ben je ziek bezig lijkt mequote:Op maandag 4 juli 2005 03:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach ja, in de top 1000 komen lijkt me wel grappig, maar echt invloed op mijn postgedrag heeft het niet.
Treedancingquote:
Ik ken wel een paar usersquote:Op maandag 4 juli 2005 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
Als je gaat posten om de cijfertjes ben je ziek bezig lijkt me
Ja, t zelfde PrintScreenquote:Op maandag 4 juli 2005 03:41 schreef PrintScreen het volgende:
Trusten Zebbie, sweet dreams en tot later
Ik ken waarschijnlijk dezelfdequote:Op maandag 4 juli 2005 03:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar users
Noemt geen namen
PS is ook okayquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
Jur, wees eens eerlijk tegen me, heb je me geblocked?
Waarom noem je geen namen dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar users
Noemt geen namen
Dusquote:
Ik sta op afwezig, jei hebt mei geblokt, dat weet je tog nog wel dat je dat deet, toen?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus
Je zegt online te zijn, maar bij mij sta je offline
Weet je, zoek het maar lekker uitquote:Op maandag 4 juli 2005 03:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik sta op afwezig, jei hebt mei geblokt, dat weet je tog nog wel dat je dat deet, toen?
Stik er maar fijn inquote:Op maandag 4 juli 2005 03:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ju was booz omdadt ik te bijdehandt was geweezt...
Volgens mij wil je nog steeds niet geloven dat je me hebt geblocked toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet je, zoek het maar lekker uit
Ik zit niet te wachten op figuren zoals jij nu doet.
Thanks for nothing
Zonder drugs zou je waarschijnlijk beter kunnen denkenquote:Op maandag 4 juli 2005 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Volgens mij wil je nog steeds niet geloven dat je me hebt geblocked toch?
Wat je zegt...quote:Op maandag 4 juli 2005 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waar maak ik me nog druk om, jij speelt spelletjes met iedereen dus waarom zou ik denken dat je dat niet bij mij zou doen?
Thanks for nothingquote:
Ik heb je gemaild, je staat bij mij offline en je bent niet geblocked bij mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |