met zijn heerlijke hawaihemd. In curacao is trouwens ook een klassieker gemaakt: Caribisch Carnaval, waar ze samenzingen met die negersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd en dat hij dan het pakje van de brug afhaalt
dan opgeblazen wordt en dan boven aan de trap komt te zitten
caribisch carnaval, het beste nummer van B&A ooit lijkt mequote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:20 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
met zijn heerlijke hawaihemd. In curacao is trouwens ook een klassieker gemaakt: Caribisch Carnaval, waar ze samenzingen met die negers
had bassie daar stiekem geen hekel aan
Wat dacht je van dimitri de ezel?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
caribisch carnaval, het beste nummer van B&A ooit lijkt me
tijdens de verzonken stad, die naar de ezelin Helena zocht. Waar Adriaan met Bassie op die ezel die trappen oploopt en dat verhaal vertelt in zangvormquote:
ow ja...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
tijdens de verzonken stad, die naar de ezelin Helena zocht. Waar Adriaan met Bassie op die ezel die trappen oploopt en dat verhaal vertelt in zangvorm![]()
en een bassie die doet alsof ie er van genietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow ja...maar dat is lang niet zo leuk als caribisch caranaval met die geweldig goed spelende/acterende negers
ja dat is ook goudquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:08 schreef freiss het volgende:
Of dat ze daar dan zitten op zo'n terrasje (volgens mij was het ook op Santorini) en dat dan zo'n boef kijkt met een verrekijker naar B & A en dan merken ze dat en zetten er een pop neer.
en die poppen gebruiken ze dan in de straten ook nog regelmatigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:08 schreef freiss het volgende:
Of dat ze daar dan zitten op zo'n terrasje (volgens mij was het ook op Santorini) en dat dan zo'n boef kijkt met een verrekijker naar B & A en dan merken ze dat en zetten er een pop neer.
ja, maar dat vond ik wel een beetje nep, dat ze daar intraptenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en die poppen gebruiken ze dan in de straten ook nog regelmatig
nu ikke niet hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:43 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ja, maar dat vond ik wel een beetje nep, dat ze daar intrapten![]()
Met de verzonken stad.. dat is toch ook als Bassie in z'n eentje pannekoeken zit te eten. Dan bestelt hij heel de tijd pannekoeken met Calvados... Was hij helemaal dronkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:38 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
tijdens de verzonken stad, die naar de ezelin Helena zocht. Waar Adriaan met Bassie op die ezel die trappen oploopt en dat verhaal vertelt in zangvorm![]()
amateurquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef stame het volgende:
[..]
Met de verzonken stad.. dat is toch ook als Bassie in z'n eentje pannekoeken zit te eten. Dan bestelt hij heel de tijd pannekoeken met Calvados... Was hij helemaal dronken![]()
Oohw wacht... maar dat is wel met pakjes zoeken.. maar dan moeten ze wachten totdat het eb is anders konden ze niet bij het kasteel/de stad.. heb ik het nu wel goed?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
amateurdat is de reis vol verrassingen in frankrijk
het is idd bij vloed een eiland waar het pakje ligt jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:30 schreef stame het volgende:
[..]
Oohw wacht... maar dat is wel met pakjes zoeken.. maar dan moeten ze wachten totdat het eb is anders konden ze niet bij het kasteel/de stad.. heb ik het nu wel goed?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:19 schreef stame het volgende:
[..]
Met de verzonken stad.. dat is toch ook als Bassie in z'n eentje pannekoeken zit te eten. Dan bestelt hij heel de tijd pannekoeken met Calvados... Was hij helemaal dronken![]()
Ja ze kunnen ze moeilijk neerschieten met een AK47 natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:46 schreef stame het volgende:
Het einde vond ik wel nep, wanneer al die verzamelde stukken uit de pakjes op tafel liggen en dan Bassie de tafel omstoot .. en dan komt er opeens Europa.
Zag laatst nog een aflevering over die gestolen kroon.. Hoe Bassie en Adriaan die boeven vangen... met een kooi
Ja... maar die vang je toch niet met een kooi waar ze met een auto inrijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:49 schreef patty het volgende:
[..]
Ja ze kunnen ze moeilijk neerschieten met een AK47 natuurlijk
En dan gaan ze naar die vent van de Europese Gemeenschap... en die gaat me daar toch een lulverhaal ophangen over hoe iedereen met de EU er op vooruit gaatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:46 schreef stame het volgende:
Het einde vond ik wel nep, wanneer al die verzamelde stukken uit de pakjes op tafel liggen en dan Bassie de tafel omstoot .. en dan komt er opeens Europa.
Zag laatst nog een aflevering over die gestolen kroon.. Hoe Bassie en Adriaan die boeven vangen... met een kooi
Off Topic: Toen waren ze al campagne aan het voeren voor de Europese Grondwetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef JasperE het volgende:
[..]
En dan gaan ze naar die vent van de Europese Gemeenschap... en die gaat me daar toch een lulverhaal ophangen over hoe iedereen met de EU er op vooruit gaat
ik vond dat zeer inventiefquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef stame het volgende:
[..]
Ja... maar die vang je toch niet met een kooi waar ze met een auto inrijden![]()
Ik stop altijd met kijken na Operatie Geniaalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Was inderdaad het schoolvoorbeeld van een anti-climax
Ja prachtig was dat, met Child of the Sea van Clannad als spannend muziekje eronder. En de Baron boven op die heuvelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik stop altijd met kijken na Operatie GeniaalDAT is pas een climax.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:42 schreef wonderer het volgende:
Ik ben vorig jaar nog naar Vianden geweest, heb ik bij de stuwdam staan springen en VERRADERS< VERRADERS!! staan roepen. Wat een belevenis
Dat was wel wat spectaculairder geweest. Raadzaam is het uiteraard wel om dit "A-team style" te doen, dus zonder bloed vanwege de kijkwijzercensuur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:49 schreef patty het volgende:
[..]
Ja ze kunnen ze moeilijk neerschieten met een AK47 natuurlijk
Wat is er nou leuk, grappig en origineel aan AK47's? Zo'n kooi is veel leuker. En als je de boeven doodschiet, heb je meteen geen vervolgserie meer, dus dat is commercieel ook niet zo handig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:04 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Dat was wel wat spectaculairder geweest. Raadzaam is het uiteraard wel om dit "A-team style" te doen, dus zonder bloed vanwege de kijkwijzercensuur.
idd ik vond deze oplossing geweldig! en helemaal omdat ze met die kooi als aanhangwagen naarden, mijn toenmalige woonplaats, inredenquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk, grappig en origineel aan AK47's? Zo'n kooi is veel leuker. En als je de boeven doodschiet, heb je meteen geen vervolgserie meer, dus dat is commercieel ook niet zo handig.
Bah, die jeugd van tegenwoordig. Alleen maar schieten en knokken.
Ja dat is waar... maar het kwam wel beetje suf over...quote:
Vlugge japie en B2, verreweg de beste boevencombiquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:54 schreef stame het volgende:
[..]
Ja dat is waar... maar het kwam wel beetje suf over...
Ik vind het ze echt coowl.... en Vlugge Japie blijft nog steeds mijn favoriet![]()
ze zijn ook nooit echt doorgebroken in andere serie's / films heh?quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Vlugge japie en B2, verreweg de beste boevencombi
Ja inderdaad. Ik vond de oude serie eigenlijk ook een stuk leuker dan die nieuwere met die pakjes. Hoewel ik van die nieuwere wel veel heb geleerd. Vooral van die liedjes over de talenquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Vlugge japie en B2, verreweg de beste boevencombi
ik heb amerika leren kennen door hun laatste seriequote:Op woensdag 6 juli 2005 10:03 schreef stame het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik vond de oude serie eigenlijk ook een stuk leuker dan die nieuwere met die pakjes. Hoewel ik van die nieuwere wel veel heb geleerd. Vooral van die liedjes over de talen
ze verdienen hun eigen seriequote:Op woensdag 6 juli 2005 09:59 schreef babba_ het volgende:
[..]
ze zijn ook nooit echt doorgebroken in andere serie's / films heh?wel geweldige figuren idd!!
Ik weet nog wel zo'n grapje van Bassie, toen gingen ze naar een park met allemaal vrijlopende dieren, leeuwen herten etc... maar dat was in het bos. Toen zei bassie. Ik zie geen bos, de bomen staan er voorquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb amerika leren kennen door hun laatste serieik wil echteen keer hun reis na gaan doen
Reis door Amerika.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb amerika leren kennen door hun laatste serieik wil echteen keer hun reis na gaan doen
ik moet er nu zelfs om lachen nu ik eraan terug denk.... wat ook geweldig was in die serie toen ze bij de indianen waren! bassie als indiaan, geweldigquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:06 schreef stame het volgende:
[..]
Ik weet nog wel zo'n grapje van Bassie, toen gingen ze naar een park met allemaal vrijlopende dieren, leeuwen herten etc... maar dat was in het bos. Toen zei bassie. Ik zie geen bos, de bomen staan er voorDaarom moest ik altijd hard lachen
ik heb vroeger echt te weinig bassie en adriaan gezienquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik moet er nu zelfs om lachen nu ik eraan terug denk.... wat ook geweldig was in die serie toen ze bij de indianen waren! bassie als indiaan, geweldig
volgens mij om zes uur bij nickelodeon op werkdagen..... voor zolang Nickelodeon nog bestaat.. ik hoop dat ze bij Talpa op prime-time komen!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:10 schreef babba_ het volgende:
[..]
ik heb vroeger echt te weinig bassie en adriaan gezienwanneer komt het nu op tv? weer s'nachts?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gohik wist niet dat 'ie zo heet
![]()
vertel liever wat je ervan vindt![]()
Ja was ook mooi, toen vond bassie raar dat ze in gewone huizen leefdenquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik moet er nu zelfs om lachen nu ik eraan terug denk.... wat ook geweldig was in die serie toen ze bij de indianen waren! bassie als indiaan, geweldig![]()
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 6 juli 2005 10:12 schreef Rabrynil het volgende:
Ik ken ze bijna allemaal nog uit m'n hoofd
we kunnen wel een actie beginnen. BASSIE & ADRIAAN FOR PRIME TIMEquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
volgens mij om zes uur bij nickelodeon op werkdagen..... voor zolang Nickelodeon nog bestaat.. ik hoop dat ze bij Talpa op prime-time komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |