Wat een sexy vrouw in het midden. Daarmee wil ik wel eens knuffelen.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:57 schreef HannibalSmith het volgende:
[afbeelding]
ik wil ze allebij knuffelen
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:58 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Wat een sexy vrouw in het midden. Daarmee wil ik wel eens knuffelen.![]()
HAHAH JA DAT KLOPT IS KEI LANG GELedenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef SpuitK0p het volgende:
Bassie!! Daar had de slager tenminste worst van..
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:00 schreef cerror het volgende:
B2
Die is verhuisd. Even goed zoeken in deze en gene topic.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:38 schreef Wokkel1982 het volgende:
Jammer dat radio Bassie & Adriaan down is![]()
Mijn favoriet zijn toch nog steeds de scene's waarin B2 tegen de Baron 'Wat seggie' zegt.
"We gaan naar binnen om de diamant te bewonderen"
"Wat! Wie gaan we bedonderen?!"
"Nee stommeling...etc"
"Je moet even naar de directeur"
"Ja!, we komen net door die deur"![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga trouwens voor Adjudant van der Steen.
Ja schat, die heb ik gemaaktquote:Op zondag 3 juli 2005 23:47 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
![]()
Er is ook een speciale fansite voor hem, eff zoeken![]()
-edit http://www.adjudantvandersteen.nl/
Haha, toevallig.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja schat, die heb ik gemaakt
Maar blij dat je hem leuk vindt
dan heb je het op de verkeerde manier meegemaaktquote:
maar dan wel toen aad hem nog speelde en je hen niet twee keer op dezelfde tijd in beeld zagquote:Op maandag 4 juli 2005 09:45 schreef dr_Cortex het volgende:
De baron
helemaal nietquote:Op maandag 4 juli 2005 09:44 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
dan heb je het op de verkeerde manier meegemaakt![]()
je klinkt bijna jaloersquote:Op maandag 4 juli 2005 10:00 schreef Alcatraz het volgende:
Jullie verheerlijken een stelletje vunzige belastingfraudeurs..
met zn drugshoofdquote:Op maandag 4 juli 2005 10:15 schreef stame het volgende:
Ik ga voor vlugge Japi
Baas, baas... daar heb je die verrekte clown en acrobaat
Zeg.. Hou je rustig.... rustig.... rustigquote:Op maandag 4 juli 2005 12:27 schreef Nr.G het volgende:
Adriaan. Bassie is irl een enorme klootzak en gore racist.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 10:15 schreef stame het volgende:
Ik ga voor vlugge Japi
Baas, baas... daar heb je die verrekte clown en acrobaat
Adriaan is alleen de Baron in "Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart" dacht ikquote:Op maandag 4 juli 2005 12:45 schreef Knekwurst het volgende:
Is Adriaan eigelijk de Baron of is de Baron Adriaan?
En Bassie is Vlugge Japiequote:Op maandag 4 juli 2005 13:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Adriaan is alleen de Baron in "Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart" dacht ik
blijf jezelf en doe niet dwaas, blijf je zenuwen de baas, rustig, rustig, rustig,quote:Op maandag 4 juli 2005 13:03 schreef freiss het volgende:
"Houd je rustig, rustig, rustig. Houd je rustig, kalm en stil"
Japie = Bassie...quote:Op maandag 4 juli 2005 13:08 schreef patty het volgende:
[..]
Japie filmt en de Baron rijdt.... Mijn fantasie wat doe je
dannie verbiestquote:Op maandag 4 juli 2005 13:40 schreef SpuitK0p het volgende:
Hoe heet die gare belg ook alweer met die baard.. De papa van Ro-bin
quote:
ik ben zeker een echte kennertquote:Op maandag 4 juli 2005 13:44 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
, een echte kenner
jongens, weten jullie niet wat dat is, dat is het atomium in Brussel
*scheurt servetje enzo*
volgens mij was het gewoon een hamburger, toen hij in de fik vloogquote:Op maandag 4 juli 2005 13:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben zeker een echte kennert
geweldig trouwens dat met die steen bij dannie in de tuin (serie de verzonken stad)
tering heeft hij nooit gehadquote:Op maandag 4 juli 2005 13:54 schreef renz0r het volgende:
Adriaaaaaaaatjeee!!!! teringlijeeerrrrrrrrr!!!!
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:54 schreef renz0r het volgende:
Adriaaaaaaaatjeee!!!! teringlijeeerrrrrrrrr!!!!
Hij had ook vaak zo'n leuke bril op..1 kant een rondje en de andere een sterretje ofso...quote:
dat deed hij alleen in de reis vol verrassingen (pakjes en amerika)quote:Op maandag 4 juli 2005 14:33 schreef Sammy1805 het volgende:
De baron is mijn favoriet.. hij kon altijd zo mooi telefoons breken![]()
![]()
![]()
De plaaggeest vond ik ook wel cool. Vond hem best engquote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef ThomasBerge het volgende:
Geef mij maar de serie "Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon"
niet onder dezelfde naamquote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef wonderer het volgende:
Hoop kenners hier die ik nog niet op het Clown en Acrobaat forum ben tegengekomen
Waar is dat?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef wonderer het volgende:
Hoop kenners hier die ik nog niet op het Clown en Acrobaat forum ben tegengekomen
ik vind hem het best op curacao, als hij B&A toevallig tegenkomt. Met die heerlijk achtervolging in die Pick Upquote:
idd en dat hij dan het pakje van de brug afhaaltquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:17 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik vind hem het best op curacao, als hij B&A toevallig tegenkomt. Met die heerlijk achtervolging in die Pick Up
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |