volgens mij was het gewoon een hamburger, toen hij in de fik vloogquote:Op maandag 4 juli 2005 13:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben zeker een echte kennert
geweldig trouwens dat met die steen bij dannie in de tuin (serie de verzonken stad)
tering heeft hij nooit gehadquote:Op maandag 4 juli 2005 13:54 schreef renz0r het volgende:
Adriaaaaaaaatjeee!!!! teringlijeeerrrrrrrrr!!!!
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:54 schreef renz0r het volgende:
Adriaaaaaaaatjeee!!!! teringlijeeerrrrrrrrr!!!!
Hij had ook vaak zo'n leuke bril op..1 kant een rondje en de andere een sterretje ofso...quote:
dat deed hij alleen in de reis vol verrassingen (pakjes en amerika)quote:Op maandag 4 juli 2005 14:33 schreef Sammy1805 het volgende:
De baron is mijn favoriet.. hij kon altijd zo mooi telefoons breken![]()
![]()
![]()
De plaaggeest vond ik ook wel cool. Vond hem best engquote:Op maandag 4 juli 2005 16:00 schreef ThomasBerge het volgende:
Geef mij maar de serie "Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon"
niet onder dezelfde naamquote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef wonderer het volgende:
Hoop kenners hier die ik nog niet op het Clown en Acrobaat forum ben tegengekomen
Waar is dat?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:39 schreef wonderer het volgende:
Hoop kenners hier die ik nog niet op het Clown en Acrobaat forum ben tegengekomen
ik vind hem het best op curacao, als hij B&A toevallig tegenkomt. Met die heerlijk achtervolging in die Pick Upquote:
idd en dat hij dan het pakje van de brug afhaaltquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:17 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik vind hem het best op curacao, als hij B&A toevallig tegenkomt. Met die heerlijk achtervolging in die Pick Up
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |