Wat vindt jij de beste cd's van 2001?
mijn keuze:
1. Faithless - Outrospective
2. Live - V
3. Radiohead - Amnesiac
en als de bijdrage's een beetje serieus en bruikbaar zijn zal ik begin 2002 wel een lijstje ophoesten van wat de fokkers de beste cd van 2001 vonden.
(zei er iemand LIVE??? in 94 misschien!!)
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 19-10-2001 21:45]
Aphex Twin - Drukqs komt er denk ik nog wel tussen te staan
Single van het week (= off topic)
Squarepusher - Spastic egg
quote:Ook al issie nog niet uit, je WEET gewoon dat ie tof gaat worden.
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:43 schreef Tovaho het volgende:
1. Aphex twin - Drukqs
quote:Nee, ik heb em al via kazaa, zodra ie echt uitkomt, schaf ik em meteen aan!
Op vrijdag 19 oktober 2001 22:48 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ook al issie nog niet uit, je WEET gewoon dat ie tof gaat worden.
P!NK - cant take me home
SHAGGY - (........met die hit ANGEL)
BOB MARLEY - die met zijn beste hits
quote:die cd is nu precies een jaar en 2 dagen geleden uitgekomen, dus die is niet van 2001.
Op vrijdag 19 oktober 2001 21:27 schreef Wisp het volgende:
3. Trail of Tears - Profoundemonium
1. Ben Folds - Rockin' the suburbs
2. Johan - Pergola
Verder weet ik het nog niet. Kanshebbers zijn Muse- Origin of symmetry en wellicht ook de nieuwe Racoon. Ik heb ook voornamelijk cd's gekocht en gekopieerd die niet van dit jaar waren.
quote:is dat zo? hehe.. jij weet altijd alles beter
Op zaterdag 20 oktober 2001 14:32 schreef Tokus het volgende:[..]
die cd is nu precies een jaar en 2 dagen geleden uitgekomen, dus die is niet van 2001.
quote:2x inderdaad
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:43 schreef Wisp het volgende:[..]
is dat zo? hehe.. jij weet altijd alles beter
Groeten
OOK_GEK
1. Kamelot - Karma
2. Sonata Arctica - Silence
3. Iced Earth - Horror Show
quote:Die is van vorig jaar...
Op zaterdag 20 oktober 2001 19:12 schreef Tranceptor het volgende:
#6 Matrix- Sleepwalker
Die van mij, in willekeurige volgorde:
Fantômas - The Director's Cut
Borknagar - Empiricism
Secret Chiefs 3 - Book M
Ulver - Perdition City
Devin Townsend - Terria
Muse - Origin OF Symmetry
Rotoscope - Great Curves
Katatonia - Last Fair Deal Gone Down
... en ik vergeet er altijd wel een paar
quote:Ja DUHHH, hier kan ik geen top zoveel lijstje van maken!!!! Dus svp jouw top drie en idd van ceedees die in 2001 zijn uitgebracht!
Op zondag 21 oktober 2001 12:00 schreef Xhorder het volgende:[..]
Die is van vorig jaar...
Die van mij, in willekeurige volgorde:
Fantômas - The Director's Cut
Borknagar - Empiricism
Secret Chiefs 3 - Book M
Ulver - Perdition City
Devin Townsend - Terria
Muse - Origin OF Symmetry
Rotoscope - Great Curves
Katatonia - Last Fair Deal Gone Down
... en ik vergeet er altijd wel een paar
1. Live - V
2. 16 horse - Hoarse
3. Suzanna Vega - Songs in red & gray
quote:Ja, maar je vroeg niet om een top 3 Nou eens kijken. Welke heb ik het meest gedraaid: (eigenlijk niet eerlijk aangezien nieuwe cd's minder zijn gedraaid, maar goed.. ik smokkel wel een beetje )
Ja DUHHH, hier kan ik geen top zoveel lijstje van maken!!!! Dus svp jouw top drie en idd van ceedees die in 2001 zijn uitgebracht!
Borknagar - Empiricism
Fantômas - The Director's Cut
Ulver - Perdition City
Maar ik denk dat je het in december nog een keer moet vragen.
2 Toxicity van SoaD
3 Disturbed - the sickness (bijna vergeten )
[Dit bericht is gewijzigd door BOKA op 23-10-2001 20:01]
Gorillaz - Gorillaz
Bran Van 3000 - Discosis
Creed - Wheatered
DJ Tiesto - Magik 7
1. Tool - Lateralus
1. Radiohead - Amnesiac
3. Eels - Souljacker
4. System of a Down - Toxicity
5. Johan - Pergola
6. Lamb - What Sound
The Avalanches - Since I Left You had ik hier zeker tussen willen zetten, ware het niet dat dat album toch echt al van vorig jaar is. Ow en ik heb I Might be Wrong live schijfje van Radiohead ook nog niet (wel deels gehoord, maar nog niet in z'n geheel.. Logischerwijs heb ik daar dan nog geen goeie mening over)
quote:Is dat zoooo ... hmmmn ff checken dan maar ... brb ... .... .... ..... ... .... .... .... .... .... ... jaaaaaaa in Australie (27 nov. 2000) maar niet in de rest van de wereld dus dat telt dan eigenlijk niet, toch? Ik zet 'm toch in mijn eindlijstje
The Avalanches - Since I Left You had ik hier zeker tussen willen zetten, ware het niet dat dat album toch echt al van vorig jaar is.
Mijn top 10 albums van 2001 ....
Natural History - I Am Kloot
Loss - Mull Historical Society
Rings Around The World - Super Furry Animals
Greatest Dissapointment EP - Stars Of Aviation
Since I Left You - Avalanches
Discovery - Daft Punk
Love Is Here - Starsailor
Chemistry Is What We Are - Simian
Asleep In The Back - Elbow
We Are The Ark - The Ark
1. Ladytron - 604
2. Curlee wurlee - She's a pest
3. Josie & the pussycats - Soundtrack
4. Birgit - Few like me
5. Blake babies - God bless the blake babies
6. Stereo total - Musique automatique
7. Seedling - Elevator tourist
8. Le tigre - Feminist sweepstakes
9. New order - Get ready
10 Fear factory - Digimortal
Maar er kan nog een Bis tussendoor komen...
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 01-12-2001 14:50]
Verder heel oke:
New Order - Get Ready
Bruce Springsteen - Live In New York City
Blink 182 - Take Off Your Pants & Jacket
My Dying Bride - The Dreadful Hours
Dark Funeral - Diabolis Interium
Darkthrone - Plaquewielder
quote:Geen idee hoeveel later die uitgebracht is in Europa... (anders komtie bij mij op plaatje 3 te staan (dus nog voor Souljacker)
Op zaterdag 01 december 2001 12:11 schreef starshine-girl het volgende:
Is dat zoooo ... hmmmn ff checken dan maar ... brb ... .... .... ..... ... .... .... .... .... .... ... jaaaaaaa in Australie (27 nov. 2000) maar niet in de rest van de wereld dus dat telt dan eigenlijk niet, toch? Ik zet 'm toch in mijn eindlijstje
quote:zie www.geocities.com/avalancheshomebase/releases-albums.html
Op zaterdag 01 december 2001 16:38 schreef Vork het volgende:[..]
Geen idee hoeveel later die uitgebracht is in Europa... (anders komtie bij mij op plaatje 3 te staan (dus nog voor Souljacker)
1. Breakestra - Live Mix Pt. 2
2. Atmosphere - Lucy Ford LP
3. Parallax Corporation - Cocadisco
4. Apathy - The Bootleg CD
6. J-Zone - Pimps Don't Pay Taxes
6. Wu-Tang Clan - Iron Flag
7. Orbital - Alltogether
8. Nelly Furtado - Whoa Nelly!
9. Five Deez - Koolmotor
10. Jay-Z - Unplugged
11. Dillinja - Cybotron
12. A Guy Called Gerald - Essence
quote:dus.
Op zaterdag 01 december 2001 11:52 schreef Vork het volgende:
1. Tool - Lateralus
1. Radiohead - Amnesiac
3. The Avalanches - Since I Left You
4. Eels - Souljacker
5. System of a Down - Toxicity
6. Johan - Pergola
7. Lamb - What Sound
Muse - Origin of symmetry
Nick Cave - And nore more shall we part
Johan - Pergola
System of a down - Toxicity
Ben Folds - Rockin' the suburbs
Manu Chao - Proxima Estacion Esperanza
Ash - Free all angels
Eels - souljacker
Stereophonics - Just enough education to perform
Racoon - here we go..STEREO!
Op basis van de andere lijstjes zal ik nog wel wat cd's gaan bestellen. Avalanches sowieso. Afgaande op het afgelopen jaar en de meningen op Fok! is dat toch een cd die in mijn cd-collectie hoort.
Oja, grootste teleurstelling van het jaar:
Weezer - s/t (maar de verwachtingen waren denk ik ook wel te hoog).
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 27-12-2001 02:40]
quote:29-12-01, m'n eindlijstje van 2001 dan maar:
Op zaterdag 01 december 2001 20:43 schreef Purneaux het volgende:
1. The Living End - Roll On
2. BRMC - Black Rebel Motorcycle Club
3. Amy Ray - Stag
1 The Living End - Roll On
2 Black Rebel Motorcycle Club - BRMC
3 Amy Ray - Stag
4 Raging Slab - The Dealer
5 Tool - Lateralus
6 Spoon - Girls Can Tell
7 Clem Snide - The Ghost Of Fashion
8 Death Cab For Cutie - Photo Album
9 Fugazi - The Argument
10 Sevendust - Animosity
quote:Cool, wist niet eens dat ze nog bestonden, laat staan dat ze een nieuwe schijf uithadden. Ook maar eens luisteren...
Op zaterdag 29 december 2001 22:20 schreef Purneaux het volgende:
4 Raging Slab - The Dealer
quote:Helemaal vergeten! Jah da's zeker een prettige schijf!
Op zondag 30 december 2001 16:50 schreef mouzzer het volgende:
3. Elbow - Asleep in the back
Kan ik blijven luisteren..... 0+
Mijn keuze is als volgt:
1. De Dijk - Als het golft
2. Bløf - Dichterbij dan ooit
3. De Poema's - Zij maakt het verschil
Mijn keuze is eenzijdig wat taal betreft maar dat komt door de liefde voor het Nederlandse. Graag je begrip...
1. Pennywise - Land of the free
en daarna in willekeurige volgorde (top 3 maken is zo moeilijk ):
Blink 182 - Take off...
System of a down - toxicity
Deviates - Time is the distance
Undeclinable - sound city burning
Fenix TX - Lechuza
en ook leuk waren Weezer - Green Album en Feeder - Echo Park.
quote:Ik denk dat wij dan een andere opvatting hebben over wat een goede cd is.
Op dinsdag 01 januari 2002 17:16 schreef WDV het volgende:
Is het niet heel relatief om een beste cd te kiezen. Er is geen één cd de beste en geen één de minste van je eigen smaak. Elke cd bevat in principe een aantal goede nummers en één goed nummer kan een cd al als favoriet bestempelen (koop dan het singeltje). Dus zeg ik: Wat is je favoriete nummer van 2001!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |