abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28487264
Ah weer zo'n verpleegster die het beter weet dan de dokter, nou er lopen heus wel meer dan een paar allochtonen rond in dit land, maar dat is je waarschijnlijk nog niet opgevallen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_28487566
Oh, dus de dokter weet wel dat het allemaal door de allochtonen komt? Je bent echt lachwekkend.

En wat ben jij als ik vragen mag? Oh wacht, ik zie het al:
quote:
Beroep: stud
Aaah, die moet nog een hoop leren.
pi_28487867
Ik vind dat het kabinet meer begrip voor de burger moet hebben en minder moet klagen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 4 juli 2005 @ 20:47:26 #54
61927 DaveM
uitgefokt
pi_28489325
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:31 schreef lionsguy18 het volgende:
Huisarts geeft allochtone patiënt vaker een recept 25 augustus 2003
Turken, Surinamers en Marokkanen tot 55 jaar krijgen van hun huisarts meer geneesmiddelen op recept voorgeschreven dan autochtone Nederlanders. Hoe ouder de patiënten zijn, des te groter dat verschil is. Turken, Surinamers en Marokkanen tussen de 45 en 55 jaar krijgen van hun huisarts rond de 9 recepten per jaar. Autochtonen krijgen er gemiddeld een stuk of vijf.

Ook schrijft de huisarts aan allochtonen vaker dan aan autochtonen geneesmiddelen voor die aanbevolen worden in de richtlijnen voor de huisarts (de NHG-Standaarden). Dit blijkt uit onderzoek van het Landelijk Informatie Netwerk Huisartsenzorg (LINH).

Tja overal hangt een prijskaartje aan dus nou niet zeuren dat de premies omhoog gaan, we zijn toch zo tevreden over de multicul?
Laatst nog een verhaal gelezen dat het in sommige culturen ingebakken zit om nooit zonder medicijnen terug te komen van de dokter, desnoods bedreig je hem/haar.

En autochtonen maar laten opdraaien voor deze "grap".
pi_33420197
het is verbazingwekkend wat je zoal tegenkomt op 2e kerstdag
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 26 december 2005 @ 19:42:26 #56
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33420220
Moment hoor, ik moet nog even 200 pagina's keer 25 verzekeraars doorlezen aan algemene voorwaarden (want ik ben toch zeker niet zo lui dat ik geen eigen keuze kan maken) en dan ga ik hier even reageren.

Tot zo (over een maand of wat).
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33420256
Tering, denken die klootviolen echt dat de gemiddelde burger zin heeft om tig pagina's te lezen? Een brief van de gemeente openen vinden veel mensen al teveel moeite . Werknemers hebben wel wat beters te doen na een dag hard werken.
pi_33420295
Waarom zijn kinderen gratis meeverzekerd, waarom krijg ik bevalling vergoed en waarom moet ik bijbetalen voor de tandarts.
Het zou beter zijn als iedereen zijn eigen pakket kan samenstellen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33420484
Hoogervorst moet gewoon aangeklaagd worden wegens schending van de mensenrechten. Moet je eens opletten hoeveel mensen er straks onverzekerd raken.. en dan heb je je zeker niet goed aangepast volgens meneertje Hoogervorst
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33421993
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

'Duur zorgstelsel'

Wat lul je nou, ik heb nog nooit zo weinig betaald !
Ah, heb jij even mazzel.
Voor mij gaat het geintje een pleuro of 30 per maand meer kosten.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_33427988
Een zekere Zalm die toegeeft dat hij bij de invoering van de euro gesjoemeld heeft met de waarde van dat ding Op zo'n man kan ik inderdaad bouwen, voor hem ga ik door het vuur

Ik zal de vlag uithangen de dag dat Zalm mij een patatje met aansmeert voor 15 euro.
pi_33428103
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:41 schreef Tafkahs het volgende:
het is verbazingwekkend wat je zoal tegenkomt op 2e kerstdag
pi_33435853
De zorgtoeslag wordt nu aan vuurwerk besteed.
En maar blijven klagen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_33436521
Nee hoor, Nederlanders klagen niet
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:56:32 #65
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33438335
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:47 schreef longinus het volgende:
Waarom zijn kinderen gratis meeverzekerd, waarom krijg ik bevalling vergoed en waarom moet ik bijbetalen voor de tandarts.
Het zou beter zijn als iedereen zijn eigen pakket kan samenstellen.
Daar wordt nu door sommige verzekeraars mee geschermd, maar het gevolg is dat er per poliselement veel meer geclaimd gaat worden omdat iedereen goed uitgekiend heeft of hij/zij daar wat aan heeft. Met als gevolg dat de kostprijs voor bijv. het verzekeren van brillen hoger wordt en de premie met een smaller pakket alsnog ongeveer gelijk blijft.

Het moet uit de lengte of uit de breedte komen.
Vampire Romance O+
pi_33438824
Als hij niet tegen kritiek kan, dan moet hij de politiek niet ingaan.
pi_33453811
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef lionsguy18 het volgende:
De zorgtoeslag wordt nu aan vuurwerk besteed.
En maar blijven klagen.
Dar is maar 9,8% van diegene die zorgtoeslag krijgen. Best weinig, maar het klinkt wel mooi. mooi weer om te zeggen dat de armen hun geld beter moeten besteden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_33453972
OPzich heeft Hoogervorst wel een punt. De kloof tussen politiek en burger moet door beiden gedicht worden. er mag best wel meer nagedacht worden over de politiek. het is niet alleen de politike die de kloof moet dichten. Vind alleen niet dat Hoogervorst zelf zoveel doet om die kloof te dichten.
Hij roept in elk programma dat je je nu kan verzekeren waar je behoefte aan hebt. Maar als ik veel wil verzekeren voor fysiotherapie dan zit daar ook kraamzorg en dergelijke in.
Het klopt dus gewoon niet. Als ik geen kraamzorg wil kan ik ook niet veel fysiotherapie krijgen. Dus dat je je per onderdeel kan verzekeren klopt niet. Is ook wel logisch. Verzekeringen zijn betaalbaar doordat iedereen eraan meebetaalt. Maar roep dan niet steeds wat anders.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')