En mijn mascottefunctie danquote:Op zondag 3 juli 2005 21:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach hij is nog vrij nieuw heeft wat van de mascottefunctie van Pberends overgenomen.
Anders praat je even ontopic menquote:Op zondag 3 juli 2005 22:01 schreef Lyrebird het volgende:
Ik vind die 0.2 graden nog steeds niet gigantisch.
Waar is het bewijs dat de mens daar ook maar iets mee te maken heeft?
Als je die meuk in je gezicht geblaft krijgt als je voor die grot ligt is ook niet echt prettig.quote:
Maar het ging in dat geval om Greenpeacequote:Op zondag 3 juli 2005 21:58 schreef Silmarwen het volgende:
Pulease!
Hallo, wake up and smell the coffee! De wereld draait om angst, iedereen wint stemmen met angst. Angst voor kanker, angst voor aanslagen, angst voor mileurampen, angst voor het einde van de wereld, angst voor WW III, angst voor leven en angst voor dood.
Objectiviteit is een leuk fabeltje wat niet bestaat. Je kunt als mens niet objectief zijn, je bent altijd gekleurd, je hebt altijd een beeld, we zijn geen tabula rassa.
Tja dat is nooit keihard te bewijzen maar de aanwijzingen die op veel plaatsen te vinden zijn wijzen er wel degelijk op...quote:Op zondag 3 juli 2005 22:01 schreef Lyrebird het volgende:
Ik heb een leven, maar nu heb ik tot september weer vrij. Ben wel afwezig van 15 juli tot 8 augustus...quote:
Good point. Erg zout natuurlijk. Leuk als je lenzen in hebt. Die zijn dan letterlijk verneuktquote:Op zondag 3 juli 2005 22:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als je die meuk in je gezicht geblaft krijgt als je voor die grot ligt is ook niet echt prettig.
Bijt als de tyfus in je ogen![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:01 schreef Lyrebird het volgende:
http://www.grida.no/climate/ipcc_tar/wg1/514.htmquote:Human processes are critically linked to the climate system as contributing causes of global change, as determinants of impacts, and through responses. Representing these linkages poses perhaps the greatest challenge to modelling the total Earth system. But understanding them is essential to understanding the behaviour of the whole system and to providing useful advice to inform policy and response. Significant progress has been made, but formidable challenges remain.
Human activities have altered the Earth system, and many such influences are accelerating with population growth and technological development. The use of fossil fuels and chemical fertilisers are major influences, as is the human transformation of much of the Earth’s surface in the past 300 years.
Juist niet, het motiveert tot verbeteringquote:Op zondag 3 juli 2005 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar het ging in dat geval om Greenpeace
Angst is een slechte eigenschap van de mens![]()
Hmm lastig. Waarschijnlijk niemandquote:Op zondag 3 juli 2005 22:00 schreef du_ke het volgende:
Tja wie of wat is dan wel objectief?
Wat is effectief dat mensen nog banger zijn? Ik zet mijn vraagtekens bij de methode die Greenpeace gebruikt om haar ideeën te propageren.quote:Greenpeace pretendeert volgens mij ook niet echt objectiviteit. Hun methode om de boel wakker te schudden is niet al te subtiel maar in sommige gevallen zeer zeker wel effectief.
Maar het is wel goeie gel voor je haar....... the wet-lookquote:Op zondag 3 juli 2005 22:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Als je die meuk in je gezicht geblaft krijgt als je voor die grot ligt is ook niet echt prettig.
Bijt als de tyfus in je ogen![]()
Tof, maar ze is wel erg lenigquote:Op zondag 3 juli 2005 22:06 schreef kLowJow het volgende:
Hier ben ik gisteren nacht zo'n half uurtje mee zoet geweest.
there's something about Tommy (sequel ofzo)quote:Op zondag 3 juli 2005 22:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar het is wel goeie gel voor je haar....... the wet-look
Het is leuk om haar met je muis vast te pakken en door de kleinste gaatjes te persen. Woest erotisch.quote:
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:05 schreef Silmarwen het volgende:
Juist niet, het motiveert tot verbetering
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:06 schreef kLowJow het volgende:
Hier ben ik gisteren nacht zo'n half uurtje mee zoet geweest.
Pedoquote:Op zondag 3 juli 2005 22:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is leuk om maar met je muis vast te pakken en door de kleinste gaatjes te persen. Woest erotisch..
Maar beantwoord mijn vragen eens. Wie ben je enzo. Doe es een leuk introtje maken. Ik kom te weinig in Pol sinds ik een leven hebquote:Op zondag 3 juli 2005 22:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
Angst zal altijd in het beestje blijven zitten![]()
Grappig inderdaad :p.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is leuk om haar met je muis vast te pakken en door de kleinste gaatjes te persen. Woest erotisch..
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is leuk om haar met je muis vast te pakken en door de kleinste gaatjes te persen. Woest erotisch..
Volgens mij niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Pedo
Hey waar is SCH eigenlijk? Weer eens gebanned?
dat is nog beter met een beugel en een shagie erbijquote:
Ik heb besloten mijn tentamen van dinsdag volgend jaar te doen. Ik ben het helemaal zat. Ik heb nog geen dag niet geleerd sinds september. Al mijn schoolboeken die ik dit jaar (voor ruim 1500 euro heb gekocht) zitten in een doos en die gaan er niet uit tot september.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:11 schreef du_ke het volgende:
[..]Neuh mijn leven is ook druk zat
. Ben nu eigenlijk een tentamen aan het leren
.
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 3 juli 2005 22:09 schreef Silmarwen het volgende:
Maar beantwoord mijn vragen eens. Wie ben je enzo. Doe es een leuk introtje maken. Ik kom te weinig in Pol sinds ik een leven heb
Men ik heb nog wel de review van het jaar geschreven (War of the Worlds).quote:Op zondag 3 juli 2005 22:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt
Ik ben MrX1982. Eigenlijk had ik MrX willen heten maar die nickname was al bezet
Ik zit op Fok sinds zomer 2003 en post hier sinds vorig jaar ofzo. De search werkt niet dus kan mijn exacte POL carriere niet beschrijven.
Ik schep niet graag op over mijn humor maar sommige zeggen dat ik die best heb![]()
Ik ken je niet. Ik lees niet zo vaak reviews
Oh, ik denk van niet hoor. Hij is pas weer vrij gelaten.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ik heb geen zin om alle tig ban topics door te lezen
Pff ben er nog wel een week of 2 mee bezig vrees ik. Mot nog druk kloten aan een of ander baggelaarsprojectquote:Op zondag 3 juli 2005 22:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb besloten mijn tentamen van dinsdag volgend jaar te doen. Ik ben het helemaal zat. Ik heb nog geen dag niet geleerd sinds september. Al mijn schoolboeken die ik dit jaar (voor ruim 1500 euro heb gekocht) zitten in een doos en die gaan er niet uit tot september.
Schoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool's out for summer!
Dat zegt nietsquote:Op zondag 3 juli 2005 22:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh, ik denk van niet hoor. Hij is pas weer vrij gelaten.
Er is niemand die luchtvervuiling leuk vindt, dus dat verkopen snap ik niet echt. Als die temperatuurstijging het direcht gevolg is van de industriële revolutie, die nog lang door zal gaan, ben ik er wel bang voor dat de aarde de temperatuur niet meer aankan. Het schijnt dat, als het zo door gaat, binnen 20 jaar directe gevolgen te zien zijn....quote:Op zondag 3 juli 2005 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Welvaart zorgt voor vervuiling.
Maar de vraag is, of het allemaal wel zo erg als sommige mensen beweren of valt het allemaal wel mee? Ik bedoel de wereld is nog steeds niet vergaan.
Angst als verkoopproduct scoort natuurlijk erg goed.
Je kent Sil niet ?????????quote:Op zondag 3 juli 2005 22:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt
Ik ben MrX1982. Eigenlijk had ik MrX willen heten maar die nickname was al bezet
Ik zit op Fok sinds zomer 2003 en post hier sinds vorig jaar ofzo. De search werkt niet dus kan mijn exacte POL carriere niet beschrijven.
Ik schep niet graag op over mijn humor maar sommige zeggen dat ik die best heb![]()
Ik ken je niet. Ik lees niet zo vaak reviews
Hmm War of the worlds lijkt me niet de film van het jaar vandaar dat ik hem nog niet heb gelezen. Maar ik ga je review zo lezenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:15 schreef Silmarwen het volgende:
Men ik heb nog wel de review van het jaar geschreven (War of the Worlds).
Maar het was meer een vraag als: hoe oud ben je, wat studeer je en post eens een foto.
En als je me niet kent, ben je nog niet zo lang een POLler
Ik leef met je meequote:Op zondag 3 juli 2005 22:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff ben er nog wel een week of 2 mee bezig vrees ik. Mot nog druk kloten aan een of ander baggelaarsproject.
Ach die hebben hun weblog nogquote:Op zondag 3 juli 2005 22:17 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij is SCh momenteel vrij. Maar voor hem in de plaats zijn al die maffe figuren als Aaah sjun en lucida even niet welkom
Nee. Ik moet me volgens mij diep schamenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Je kent Sil niet ?????????
En Speedfreak1.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:17 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij is SCh momenteel vrij. Maar voor hem in de plaats zijn al die maffe figuren als Aaah sjun en lucida even niet welkom
Van de opwarming zijn nu al directe effecten te zien. Planten die elk jaar rond de zelfde tijd uitliepen en dieren die na de winter weer actief weren doen dat nu eerder. En steeds meer trekvogels blijven zonder veel problemen hier in de winter.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Er is niemand die luchtvervuiling leuk vindt, dus dat verkopen snap ik niet echt. Als die temperatuurstijging het direcht gevolg is van de industriële revolutie, die nog lang door zal gaan, ben ik er wel bang voor dat de aarde de temperatuur niet meer aankan. Het schijnt dat, als het zo door gaat, binnen 20 jaar directe gevolgen te zien zijn....
Ik vond de film erg goed, maar Amerikaans. Ik vind het een must see maar de meningen verschillen hier nogal overquote:Op zondag 3 juli 2005 22:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm War of the worlds lijkt me niet de film van het jaar vandaar dat ik hem nog niet heb gelezen. Maar ik ga je review zo lezen
Ik ben 23 jaar oud en studeer Bedrijfskundige Informaticaen Fok graag anoniem dus geen foto
![]()
Over 2 weken ben ik ook weg hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 22:17 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik leef met je mee![]()
Over 2 weken lig ik met mijn luie en poezelige kontje in mijn bikini aan het zwembad met een biertje en een boek (Ultimate Hitchhiker's guide to the galaxy, Harry Potter 6, Angels en Demons of een review boek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |