Nazi's waren wel goed in infomatie verzamelenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:57 schreef Ensaf het volgende:
Er zitten er natuurlijk altijd tussen die goed terecht komen.
Of het gewoon goed doen.
Floris Rost van Tonningen, kleinzoon van, is één van de oprichters van Hyves.
Duitsers horen geen Amerikaans te sprekenquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tom Cruise deed het desondanks niet slecht en het was ook een behoorlijk verantwoorde film.
Goede Duitsers wel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Duitsers horen geen Amerikaans te spreken
Overigens hebben de drie kinderen van 'de Zwarte Weduwe' en Van Tonningen nadrukkelijk afstand genomen van de denkbeelden van hun ouders; ik neem aan dat hetzelfde geldt voor de kleinkinderen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:57 schreef Ensaf het volgende:
Er zitten er natuurlijk altijd tussen die goed terecht komen.
Of het gewoon goed doen.
Floris Rost van Tonningen, kleinzoon van, is één van de oprichters van Hyves.
Wantquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Overigens hebben de drie kinderen van 'de Zwarte Weduwe' en Van Tonningen nadrukkelijk afstand genomen van de denkbeelden van hun ouders; ik neem aan dat hetzelfde geldt voor de kleinkinderen.
lost in science, om het zo maar eens te zeggen.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:31 schreef vdo28 het volgende:
Dat verhaal over Mengele is ook interessant,...hoe kan iemand zo zijn
Ik heb niet het idee dat hij nou echt spijt van zijn daden had....
Bron?quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:25 schreef Outlined het volgende:
[..]
Wantdie zijn weer streng in de leer net als hun grootmoeder 'de Zwarte Weduwe' (doordenkertje)
Goeie bijdrage.quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Lijkt me echt erg om zo een vader te hebben......
maar ja ach..
Ik zou zeggen meer in het gebruik er van. Denk maar aan zaken als een bevolkingsregister de nazi's hoefden in Nederland op dat gebied niks te doen het voorwerk werd door de Nederlandse overheid zelf gedaan. En dat gebeurd nog steeds. Wat maar weer eens aantoont dat van fouten in het verleden men niks leert in het heden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nazi's waren wel goed in infomatie verzamelen
Jij kon je vader kiezen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:40 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Lijkt me echt erg om zo een vader te hebben......
maar ja ach..
Hitler niet Himmler wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef -DailaLama- het volgende:
Lijkt me sterk. Is hij eigenlijk wel eens in ons landje geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |