Godverrrr koeien zijn liefquote:Op zondag 3 juli 2005 17:33 schreef Sickie het volgende:
Mjah.... en de slager hier om de hoek wil wereldwijd alle koeien uitroeien.
Misschien willen die linkse mensen wel dat heel het midden-oosten met windmolens wordt volgeplempt. Of dat deze landen zich op het toerisme gaan storten. Strand genoeg in de woestijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:33 schreef pberends het volgende:
Dat vind ik weinig sociaal tegenover de arabieren van die linkse mensen.
Je snapt de redenatie van (extreem)linkse mensen nog niet helemaal geloof ikquote:Op zondag 3 juli 2005 17:33 schreef pberends het volgende:
Waarom mogen boomknuffelende, zeehondjes reddende, sociale linkse mensen ineens geen hekel aan moslims hebben?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:33 schreef pberends het volgende:
Waarom doen ze dat nu al niet dan? Ze hebben nergens geld voor als de olie export ophoudt.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:36 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Misschien willen die linkse mensen wel dat heel het midden-oosten met windmolens wordt volgeplempt. Of dat deze landen zich op het toerisme gaan storten. Strand genoeg in de woestijn.
M'n Kracht, het is weg.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:42 schreef Monidique het volgende:
Onzintopic. Slotje.
Laat Lemmeb het maar niet horen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:33 schreef Sickie het volgende:
Mjah.... en de slager hier om de hoek wil wereldwijd alle koeien uitroeien.
Dat doen ze nu dus al wel. Dubai is bijvoorbeeld al druk doende om (exclusieve) strandhotels te bouwen. Ook proberen ze andere bedrijfstakken te ontwikkelen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat nu al niet dan? Ze hebben nergens geld voor als de olie export ophoudt.
Klopt, maar ze hadden wel kapitaal nodig van de olie-export. Als dat opeens ophoudt zijn ze de lul.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:54 schreef freako het volgende:
[..]
Dat doen ze nu dus al wel. Dubai is bijvoorbeeld al druk doende om (exclusieve) strandhotels te bouwen. Ook proberen ze andere bedrijfstakken te ontwikkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |