abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28452409
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:27 schreef fransie102 het volgende:
Dat kan Kuyt wel zeggen, maar met die woorden voorkom je niet dat we nog een rotseizoen tegemoet gaan.
Jezus man het seizoen is nog niet eens begonnen. Een nieuwe trainer met een andere aanpak krijgt ze misschien weer aan het voetballen en geeft spelers die op het 2e plan geraakt zijn misschien weer vertrouwen, en er zullen heus nog wel 1 of 2 versterkingen komen.
pi_28453299
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:53 schreef twi het volgende:
Hij had ook de keuze om tegen een (drie?) dubbel salaris in Berlijn z'n zakken te blijven vullen, maar hij kwam transfervrij voor een uit zijn perspectief flink mager salaris naar Feyenoord om daar een jaar lang een van de betere spelers te zijn die zich aan de malaise van de rest van de club onttrok. Kuyt hoeft zich niet druk te maken over het zinkende schip Feyenoord, clubs willen hem toch wel hebben, hij is immers nog jong. Goor is 32, wil nog twee mooie jaren meemaken bij een ambitieuze club. Een club die Feyenoord dus blijkbaar een jaar lang heeft bewezen niet te zijn. Dan trek je je conclusies.

Aldus de kwestie van het andere perspectief.
inderdaad, je post is correct. Goor is een correcte man, zeker geen kapsone-type, en wilde gewoon dat feyenoord meer ambitie toonde. Dat doen ze niet, dus is het logisch dat ie nr anderlecht wil (kan er meer verdienen, kan er na zijn carriere in de staf komen en anderlecht zal waarsch een betere ploeg dan feyenoord hebben volgend seizoen)
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_28453420
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:59 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Heb je m ff aangepast loekie
Geen zin in een ban
pi_28454632
Goor kan best een bepaalde ambitie hebben. Maar wanneer je huidige werkgever jou niet kwijt wilt, waar je verdomme nog 2 jaar onder contract staat (een contract dat ie tekent zonder toezeggingen etc..)
Dan heb je dat gewoon simpelweg te accepteren, ipv zo 'heel correct' in de media de aanval te openen op de club die zich ALTIJD correct op heeft gesteld naar hem!

Pleurt nou gauw, gaan we het verhaal nog verdraaien ook.

Je hoeft bij mij niet met de verhalen te komen hoe dramatisch het uitgevoerde beleid is/was, dan ben ik met jullie allemaal eens. Er is heel werk te verzetten, voor dat onze club zich weer voor de prijzen kan gaan melden -denk ik-. Maar bij het hele verhaal Goor komt bij mij de woord "Correct" niet voor. Goor probeert de club te piepelen voor z'n eigen belangen. Moet ie helemaal zelf weten, maar als hij dan uitgekotst wordt moet hij niet beginnen te janken dat hij er doorheen zit...
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28454777
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Volgens mij ging ie daar niet eens van uit, maar had ie gewoon weinig keus.
Eigenlijk maakt dat heel Goor z'n spelletje nog misselijker..
"..and in my brain it's going wrong.."
  zondag 3 juli 2005 @ 21:39:58 #26
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28456413
Gisteren op de training geweest, heb er niets van meegekregen. Stond rustig mijn biertjes weg te tikken naast het trainigsveld.
A.M.A.B
  zondag 3 juli 2005 @ 21:55:06 #27
80382 manny
30 is best veel
pi_28456916
dr staat vandaag in de zondag_telegraaf ook weer allerlei geneuzel over Vd Herik en de rechtzaak mbt die transfergelden. vd H verdenkt de openbaar aanklager en het Hof in Den Haag van een soort complot in de rechtzaak en ze hebben daar ook "bewijs" voor.

Ik heb er verder nog niets over gelezen
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 3 juli 2005 @ 22:03:24 #28
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28457219
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:39 schreef Cart_man het volgende:
Gisteren op de training geweest, heb er niets van meegekregen. Stond rustig mijn biertjes weg te tikken naast het trainigsveld.
Toch niet aan het "rellenpoeder" gezeten he?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zondag 3 juli 2005 @ 22:17:13 #29
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28457774
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:03 schreef PyTh het volgende:

[..]

Toch niet aan het "rellenpoeder" gezeten he?
Nee, man. Is zooi.
A.M.A.B
pi_28458038
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:17 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, man. Is zooi.
Best lekker hoor op zijn tijd en met mate
  zondag 3 juli 2005 @ 22:25:21 #31
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28458120
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:17 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, man. Is zooi.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  zondag 3 juli 2005 @ 22:36:26 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28458626
quote:
Op zondag 3 juli 2005 17:56 schreef fransie102 het volgende:
Krijg ff een nare ziekte jij
Waarom? Ik zet hier de andere kant van het verhaal neer. Het is niet mijn visie, maar elk verhaal heeft twee kanten. Goor is triest bezig, maar de supporters evenzo. De spreekkoren die ik gisteren hoorden waren niet voor de poes. Spreekkoren terwijl hij aan kinderen van een jaar of 5 a 10 handtekeningen aan het uitdelen was. Of wou jij zeggen dat het normaal is om "Vuile kankerbelg rotop naar je eigen kanker land imbeciele kankermongool" te schreeuwen naar iemand die bezig is met 't zetten van handtekeningen bij een groep kinderen?

Goor zit fout, goor zal uitgejouwd worden en dat is terecht. Maar ik snap Goor z'n kant van 't verhaal ook wel, en ook waarom hij er meer problemen mee maakt dan een Kuyt of Kalou, die hun gehele carriere nog voor zich hebben. Trieste reactie van je hoor. Zeker gezien je zelf om de post moet melden hoe ziek Feyenoord wel niet is en dat er actie moet worden ondernomen.
  zondag 3 juli 2005 @ 22:39:13 #33
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_28458748
Heeft iemand dat plaatje van Kuyt die VDV onderuit schoffelt nou al?
The Most Incredible, Baby
  zondag 3 juli 2005 @ 22:40:33 #34
529 twi
Het lichtje is uit...
  zondag 3 juli 2005 @ 22:42:22 #35
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28458894
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:25 schreef PyTh het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik lieg nooit.
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef twi het volgende:

[..]

Waarom? Ik zet hier de andere kant van het verhaal neer. Het is niet mijn visie, maar elk verhaal heeft twee kanten. Goor is triest bezig, maar de supporters evenzo. De spreekkoren die ik gisteren hoorden waren niet voor de poes. Spreekkoren terwijl hij aan kinderen van een jaar of 5 a 10 handtekeningen aan het uitdelen was. Of wou jij zeggen dat het normaal is om "Vuile kankerbelg rotop naar je eigen kanker land imbeciele kankermongool" te schreeuwen naar iemand die bezig is met 't zetten van handtekeningen bij een groep kinderen?
Goede leerschool voor die kinderen.
quote:
Goor zit fout, goor zal uitgejouwd worden en dat is terecht. Maar ik snap Goor z'n kant van 't verhaal ook wel, en ook waarom hij er meer problemen mee maakt dan een Kuyt of Kalou, die hun gehele carriere nog voor zich hebben. Trieste reactie van je hoor. Zeker gezien je zelf om de post moet melden hoe ziek Feyenoord wel niet is en dat er actie moet worden ondernomen.
Stimmt.
A.M.A.B
pi_28458950
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef twi het volgende:

[..]

De rest van je post klopte, alleen dat ene belachelijke zinnetje dat je er nog even tussen moet zetten om hier reacties uit te lokken irriteerde me.
  zondag 3 juli 2005 @ 22:47:43 #37
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28459119
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef fransie102 het volgende:

[..]

De rest van je post klopte, alleen dat ene belachelijke zinnetje dat je er nog even tussen moet zetten om hier reacties uit te lokken irriteerde me.
Als ik het "zieke Feyenoord" noem zoals jij dan krijg ik toch al de Feyenoorders over me heen, want dat klinkt nog erger. Dus dan vind ik 't nog wel meevallen.
pi_28459186
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:47 schreef twi het volgende:

[..]

Als ik het "zieke Feyenoord" noem zoals jij dan krijg ik toch al de Feyenoorders over me heen, want dat klinkt nog erger. Dus dan vind ik 't nog wel meevallen.
Een zinkend schip is definitief niet meer te redden. Een ziek iemand vaak nog wel

En dan nog, Cart_Man noemde Feyenoord ook ziek dus ik denk dat de meeste Feyenoorders het met je eens zijn, want niemand ontkent dat het klote gaat.
  zondag 3 juli 2005 @ 22:57:27 #39
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_28459521
Nou dan, wat miep je dan

Wie weet staat er nog iemand in 't ruim met een plank en twee spijkers in z'n handen

Over Erwin Koeman trouwens, ik vind dat 'ie zich wel erg gemakkelijk neerlegt bij 't feit dat 'ie het met deze groep moet en gaat doen, terwijl er nog steeds duidelijk kwaliteit ontbreekt achterin.
pi_28459648
quote:
Op zondag 3 juli 2005 22:57 schreef twi het volgende:
Nou dan, wat miep je dan

Wie weet staat er nog iemand in 't ruim met een plank en twee spijkers in z'n handen

Over Erwin Koeman trouwens, ik vind dat 'ie zich wel erg gemakkelijk neerlegt bij 't feit dat 'ie het met deze groep moet en gaat doen, terwijl er nog steeds duidelijk kwaliteit ontbreekt achterin.
Viel mij ook al op. Maar goed, je weet niet hoe Greene, Zuiverloon en die Belg het gaan doen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')