abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28444257
In het jaar tweeduizend werd Amerika, hoe verderfelijk het al was, opgeschrikt door een daad van terreur. Het Hooggerechtshof stelde George W. Bush aan als nieuwe dominus van het Amerikaanse rijk. Deze nieuwe president is onderdeel van een netwerk van vrijheidhatende extremisten. Zijn regime begon al te rijpen in Texas, waar hij vele mensen geëxecuteerd heeft. En deze executies zouden een voorbode zijn van de manier waarop hij z’n ambt op misdadige wijze bekleedt tegenwoordig.

We zijn nu bijna vijf jaar verder en de wereld is er sindsdien op achteruit gegaan. Niet alleen zijn er tienduizenden doden te betreuren in Irak en Afghanistan, niet alleen warmt de aarde door de mensheid op, niet alleen nemen de terreuraanvallen per jaar toe, niet alleen is de mondiale economie vrijwel vernietigd, nee, zelfs Amerika heeft deze potentaat weten te vernietigen.

Dit is een korte, maar desondanks zeer gedetailleerde en exacte omschrijving van de dictator van het Amerikaanse Rijk. Ik beschrijf voor jullie eventjes het misdadige karakter van deze heerser omdat mijn vraag is wat we moeten en kunnen doen tegen de tirannie die vanuit het Witte Huis de vredelievende wereld teistert.

Zou het bijvoorbeeld geoorloofd zijn hem uit de weg te ruimen, en zo ja, hoe dan? Zou er ooit uit het verdoemde land van Amerika nog een verantwoordelijke leider kunnen komen?

Dat George W. Bush de grootse hel op aarde is sinds Hitler, is duidelijk voor elk weldenkend persoon, maar helaas weten we nog niet hoe het af gaat lopen. Hoogstwaarschijnlijk zal deze Amerikaanse president de geschiedenis ingaan als bloeddorstiger en crimineler dan welke Georgische leider ook. Als je voor de Tweede Wereldoorlog wist wat Hitler van plan was, zou je er dan wat tegen doen? En nu de wereld wederom een appeassement-politiek voort jegens een dictator die landen uit geo-politieke redenen annexeert en kampen in het buitenland heeft waarin voornamelijk mensen met een andere etniciteit en een ander geloof zitten, doen we klaarblijkelijk niets. Wie redt ons?
  zondag 3 juli 2005 @ 14:39:42 #2
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_28444312
Naam topiv
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  zondag 3 juli 2005 @ 14:47:04 #3
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28444553
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:
Wie redt ons?
Degene die een slotje op dit topic hangt.

Verders ben je best een aardig ventje hoor. Los van het feit dat je altijd donders je best doet om het stoere semi-intellectueeltje uit te hangen hier op fok.
Say your prayers
pi_28445040
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef Sickie het volgende:

[..]

Verders ben je best een aardig ventje hoor. Los van het feit dat je altijd donders je best doet om het stoere semi-intellectueeltje uit te hangen hier op fok.
Als ik een semi-intellectueeltje probeerde uit te hangen, zou ik wel meer komma's en woorden die ik niet begrijp hebben gebruikt. Daar is in dit geval geen sprake van. Dát en het feit dat, als je mijn oeuvre kennelijk zo goed kent bekend moge zijn, ik daadwerkelijk de allerergste braakneigingen krijg van alles wat ook maar neigt naar intellectualisme, maakt het dat je bewering dat ik poog een semi-intellectueeltje uit te hangen op 't forum, een beetje onzinnig is.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:07:10 #5
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28445222
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als ik een semi-intellectueeltje probeerde uit te hangen, zou ik wel meer komma's en woorden die ik niet begrijp hebben gebruikt. Daar is in dit geval geen sprake van. Dát en het feit dat, als je mijn oeuvre kennelijk zo goed kent bekend moge zijn, ik daadwerkelijk de allerergste braakneigingen krijg van alles wat ook maar neigt naar intellectualisme, maakt het dat je bewering dat ik poog een semi-intellectueeltje uit te hangen op 't forum, een beetje onzinnig is.
En toch blijf ik bij mijn mening. Maar zoals ik ook zei, verders ben je best aardig hoor.
Say your prayers
pi_28445292
quote:
Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef Sickie het volgende:

[..]

Pseudo-intellectueel is een betere benaming.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:10:21 #7
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_28445321
Ik ben ook van mening dat GW Bush een van de grootste criminelen is, die er momenteel zijn.
Erger dan OB Laden en S Hoessein en de vorige paus bij elkaar.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
  zondag 3 juli 2005 @ 15:12:40 #8
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28445408
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
Ik ben ook van mening dat GW Bush een van de grootste criminelen is, die er momenteel zijn.
Ja ja, ambitieus is ie wel onze Sjors.
Say your prayers
pi_28445454
quote:
Het is tijd voor je medicijnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 15:15:39 #10
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_28445500
Had Hitler eigenlijk ook 'een Karl Rove' achter zich ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_28445755
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is tijd voor je medicijnen.
Ik denk dat alleen de pil van Drion hier nog uitkomst gaat bieden
pi_28445812
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik denk dat alleen de pil van Drion hier nog uitkomst gaat bieden
pi_28446532
quote:
Correct.
pi_28446901
Wacht maar tot het moment dat er binnen een x-aantal jaren een moslimterrorist op het "nuke" knopje duwt...
pi_28447033
quote:
Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef XVVX het volgende:
Wacht maar tot het moment dat er binnen een x-aantal jaren een moslimterrorist op het "nuke" knopje duwt...
dan kunnen we types als Bush inderdaad erop aanspreken dat hij er niks aan heeft gedaan. Of dat hij het uitgelokt heeft. Of dat hij en zijn voorgangers het mogelijk gemaakt hebben.
pi_28447078
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

dan kunnen we types als Bush inderdaad erop aanspreken dat hij er niks aan heeft gedaan. Of dat hij het uitgelokt heeft. Of dat hij en zijn voorgangers het mogelijk gemaakt hebben.
pi_28447144
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Geweldig hoe die linkse gasten alles weten om te draaien. Wat doe jij in het westen uberhaupt? Internet is ook een amerikaanse uitvinding, dat moet je toch verafschuwen?
  zondag 3 juli 2005 @ 16:14:16 #18
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_28447304
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:08 schreef XVVX het volgende:
Geweldig hoe die linkse gasten alles weten om te draaien. Wat doe jij in het westen uberhaupt? Internet is ook een amerikaanse uitvinding, dat moet je toch verafschuwen?
.
Door typetjes als Bush creëer je extremisten, waar dan ook. Een dergelijke stelling heeft niks met anti-Westers te maken, integendeel zelfs (!).
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_28447378
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:14 schreef elcastel het volgende:

[..]

.
Door typetjes als Bush creëer je extremisten, waar dan ook. Een dergelijke stelling heeft niks met anti-Westers te maken, integendeel zelfs (!).
Ach kom nou toch. Die gasten sporen gewoon niet. Daar heeft Bush of het westen geen kloot mee te maken. Alles toch in naam van Allah?
  zondag 3 juli 2005 @ 16:21:07 #20
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_28447504
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:16 schreef XVVX het volgende:
Ach kom nou toch. Die gasten sporen gewoon niet. Daar heeft Bush of het westen geen kloot mee te maken. Alles toch in naam van Allah?
Ze sporen inderdaad niet, daarom maar dat steuntje in de rug ?
pi_28447641
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ze sporen inderdaad niet, daarom maar dat steuntje in de rug ?
Als Kerry was gekozen waren er zeker geen extremisten meer?
Ik vraag me altijd af wat die geitenneukers eigenlijk willen? Wat moeten we doen om niet genuked te worden over een x-aantal jaren? Suggesties?
pi_28447692
Wat een topic. Dat bush niet de slimste is en zeker ook gedeeltelijk in zijn eigen financiele belang speelt is wel duidelijk.

De reden die hij aangaf irak binnen te gaan blijf ik nog steeds erg vreemd vinden. Neemt niet weg dat saddam en familie nou niet bepaald goede leiders waren voor irak. en zo zijn er wel meer leiders van landen te noemen die wel eens in het gareel getrokken mogen worden. (Landen in bijv. zuid afrika).

Om nu Bush als slechte te bestempelen na Hitler vind ik dus wel erg kortzichtig. Neemt niet weg dat ik hoop dat dit de laatste in de fam bush is die ooit president is.
pi_28447707
We zullen vanzelf van Amerika worden verlost, heb je hun handelstekort nooit gezien ?
pi_28447722
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:25 schreef XVVX het volgende:

[..]

Ik vraag me altijd af wat die geitenneukers eigenlijk willen? Wat moeten we doen om niet genuked te worden over een x-aantal jaren? Suggesties?
Moslim worden natuurlijk (en dan wel recht in de juiste leer), dat is het enige waar ze genoegen mee nemen. Met zulke fanatici valt niet te praten.
  zondag 3 juli 2005 @ 16:28:33 #25
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_28447725
quote:
Op zondag 3 juli 2005 16:25 schreef XVVX het volgende:
Ik vraag me altijd af wat die geitenneukers eigenlijk willen? Wat moeten we doen om niet genuked te worden of een x-aantal jaren? Suggesties?
Jij denkt dat Bush die vragen wel kan beantwoorden ? Ik zeg niet dat Kerry alles kan oplossen (integendeel), maar de toon had heel anders geweest en ik denk inderdaad dat dat wel had uitgemaakt. Zie onder andere zijn ideëen over veiligheid en het opsporen van verdwenen uranium en troep in de voormalige Sovjet staten. Kortom constructief i.p.v. destructief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')