Degene die een slotje op dit topic hangt.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef Monidique het volgende:
Wie redt ons?
Als ik een semi-intellectueeltje probeerde uit te hangen, zou ik wel meer komma's en woorden die ik niet begrijp hebben gebruikt. Daar is in dit geval geen sprake van. Dát en het feit dat, als je mijn oeuvre kennelijk zo goed kent bekend moge zijn, ik daadwerkelijk de allerergste braakneigingen krijg van alles wat ook maar neigt naar intellectualisme, maakt het dat je bewering dat ik poog een semi-intellectueeltje uit te hangen op 't forum, een beetje onzinnig is.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef Sickie het volgende:
[..]
Degene die een slotje op dit topic hangt.![]()
Verders ben je best een aardig ventje hoor. Los van het feit dat je altijd donders je best doet om het stoere semi-intellectueeltje uit te hangen hier op fok.![]()
En toch blijf ik bij mijn mening. Maar zoals ik ook zei, verders ben je best aardig hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als ik een semi-intellectueeltje probeerde uit te hangen, zou ik wel meer komma's en woorden die ik niet begrijp hebben gebruikt. Daar is in dit geval geen sprake van. Dát en het feit dat, als je mijn oeuvre kennelijk zo goed kent bekend moge zijn, ik daadwerkelijk de allerergste braakneigingen krijg van alles wat ook maar neigt naar intellectualisme, maakt het dat je bewering dat ik poog een semi-intellectueeltje uit te hangen op 't forum, een beetje onzinnig is.
Pseudo-intellectueel is een betere benaming.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef Sickie het volgende:
[..]
Degene die een slotje op dit topic hangt.![]()
Verders ben je best een aardig ventje hoor. Los van het feit dat je altijd donders je best doet om het stoere semi-intellectueeltje uit te hangen hier op fok.![]()
Ja ja, ambitieus is ie wel onze Sjors.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
Ik ben ook van mening dat GW Bush een van de grootste criminelen is, die er momenteel zijn.
Erger dan OB Laden en S Hoessein en de vorige paus bij elkaar.
Het is tijd voor je medicijnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
Ik ben ook van mening dat GW Bush een van de grootste criminelen is, die er momenteel zijn.
Ik denk dat alleen de pil van Drion hier nog uitkomst gaat biedenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is tijd voor je medicijnen.
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de pil van Drion hier nog uitkomst gaat bieden![]()
Correct.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
dan kunnen we types als Bush inderdaad erop aanspreken dat hij er niks aan heeft gedaan. Of dat hij het uitgelokt heeft. Of dat hij en zijn voorgangers het mogelijk gemaakt hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:59 schreef XVVX het volgende:
Wacht maar tot het moment dat er binnen een x-aantal jaren een moslimterrorist op het "nuke" knopje duwt...
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dan kunnen we types als Bush inderdaad erop aanspreken dat hij er niks aan heeft gedaan. Of dat hij het uitgelokt heeft. Of dat hij en zijn voorgangers het mogelijk gemaakt hebben.
Geweldig hoe die linkse gasten alles weten om te draaien. Wat doe jij in het westen uberhaupt? Internet is ook een amerikaanse uitvinding, dat moet je toch verafschuwen?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dan kunnen we types als Bush inderdaad erop aanspreken dat hij er niks aan heeft gedaan. Of dat hij het uitgelokt heeft. Of dat hij en zijn voorgangers het mogelijk gemaakt hebben.
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:08 schreef XVVX het volgende:
Geweldig hoe die linkse gasten alles weten om te draaien. Wat doe jij in het westen uberhaupt? Internet is ook een amerikaanse uitvinding, dat moet je toch verafschuwen?
Ach kom nou toch. Die gasten sporen gewoon niet. Daar heeft Bush of het westen geen kloot mee te maken. Alles toch in naam van Allah?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:14 schreef elcastel het volgende:
[..]
.
Door typetjes als Bush creëer je extremisten, waar dan ook. Een dergelijke stelling heeft niks met anti-Westers te maken, integendeel zelfs (!).
Ze sporen inderdaad niet, daarom maar dat steuntje in de rug ?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:16 schreef XVVX het volgende:
Ach kom nou toch. Die gasten sporen gewoon niet. Daar heeft Bush of het westen geen kloot mee te maken. Alles toch in naam van Allah?
Als Kerry was gekozen waren er zeker geen extremisten meer?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:21 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze sporen inderdaad niet, daarom maar dat steuntje in de rug ?
Moslim worden natuurlijk (en dan wel recht in de juiste leer), dat is het enige waar ze genoegen mee nemen. Met zulke fanatici valt niet te praten.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:25 schreef XVVX het volgende:
[..]
Als Kerry was gekozen waren er zeker geen extremisten meer?
Ik vraag me altijd af wat die geitenneukers eigenlijk willen? Wat moeten we doen om niet genuked te worden over een x-aantal jaren? Suggesties?
Jij denkt dat Bush die vragen wel kan beantwoorden ? Ik zeg niet dat Kerry alles kan oplossen (integendeel), maar de toon had heel anders geweest en ik denk inderdaad dat dat wel had uitgemaakt. Zie onder andere zijn ideëen over veiligheid en het opsporen van verdwenen uranium en troep in de voormalige Sovjet staten. Kortom constructief i.p.v. destructief.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:25 schreef XVVX het volgende:
Als Kerry was gekozen waren er zeker geen extremisten meer?
Ik vraag me altijd af wat die geitenneukers eigenlijk willen? Wat moeten we doen om niet genuked te worden of een x-aantal jaren? Suggesties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |