Was Brainpower er?????quote:Op zondag 3 juli 2005 12:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Brain nogwat
Haha, dat heb ik nou met Coldplay, die kunnen bij mij echt niets goed doen. Travis vond ik wel weer aardig.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:18 schreef dwerg het volgende:
En Travis, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan de stem van die zanger, dus is elk liedje dat ze speelden er gewoon één teveel.
Smaken verschillen wat betreft Travis inderdaad, daarnaast is het schotse accent geweldig.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:18 schreef dwerg het volgende:
Velvet Revolver, Snoop Dogg. En Travis, maar dat komt omdat ik een hekel heb aan de stem van die zanger, dus is elk liedje dat ze speelden er gewoon één teveel.
Ik heb geen enkel probleem met die gozer als hij gewoon praat, maar hij zingt zo oer en oersaai. Gelukkig was het nog vroeg in de middag, maar als ze om 23 uur zouden moeten spelen, had ik het einde van Live 8 echt niet gehaald.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:21 schreef Bayswater het volgende:
Smaken verschillen wat betreft Travis inderdaad, daarnaast is het schotse accent geweldig.![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:24 schreef Matness het volgende:
Dwerg, je ha dook intussen moeten meelullen in MUZ, dat maakte t allemaal wat leuker
noemde jij daar ff alle dieptepunten in 1 reactiequote:Op zondag 3 juli 2005 12:20 schreef Matness het volgende:
Snoop Dog vond ik erg goed (en Macca ook) en die andere rappers waren ook prima, Kanye en Jay Z en Will Smith.
Helaas is Sting nog niet klaar met onsquote:Op zondag 3 juli 2005 12:47 schreef SCH het volgende:
Ik ben ook al een jaar of 15 helemaal met klaar met Sting
Hij zei Macca ookquote:Op zondag 3 juli 2005 12:49 schreef frnk het volgende:
[..]
noemde jij daar ff alle dieptepunten in 1 reactie![]()
Ze kleed zich wel eens erger... voor háár doen zag ze er vrij conservatief uitquote:Op zondag 3 juli 2005 13:15 schreef schatje het volgende:
Mariah Carey met dat ordinaire strakke jurkje.
Heel ongepast om met een dergelijk evenement er zo bij te lopen![]()
![]()
.
Verder Miss Dynamite en de Pet Shop Boys (zingen met de neus dicht)
ohja mariah die vraag om water en een mic stand ... jee wat een ontzettend schoothondje dat mensquote:Op zondag 3 juli 2005 14:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ze kleed zich wel eens erger... voor háár doen zag ze er vrij conservatief uit![]()
Ik moet bekennen dat ik niet zo'n fan van haar ben, maar ze heeft toch een vrij goed optreden gegeven.quote:
Hier ben ik het volmondig mee eens. Ik heb het mooi van de BBC opgenomen (wij hebben dankzij de programmaraad geen WDR meer). Wat een prutsers bij nederland 3 zeg. En wel 4 ! logos in beeld. Afrika, BNN, VARA nederland 3.quote:Op zondag 3 juli 2005 05:08 schreef Dimmie het volgende:
De tv uitzending van BNN/VARA was wel een dieptepunt. Een hoop reclame en daarnaast nog eens té veel gelul met gasten waarvan je je afvraagt wat ze in Gods naam daar doen.
En het was fullscreen en het geluid was zeer matig. Daarentegen was het geluid op de BBC en de WDR top, en momenteel ook op de ARD.
En ik heb niet zoveel met R&B, dus daarom had ik het niet zo op de acts in Philadelphia.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |