Laura mag nog wel hoor!quote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef Matness het volgende:
[..]
ja en daar hoort t ook. jammer dat ze t dan zo verspreiden, als je de rest toch niet te zien krijgt. Wie zit er te wachten op Die Toten Hosen of Laura Pausini?
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:24 schreef qu63 het volgende:
bij 23 kan het vraagteken weg..
9 moet zijn: saturday nights allright (for fighting)
die van mij niet gezien?quote:
Hier gaat jaarlijks de helft van de fiscale hypotheekrente teruggave naar goede doelen, dat je dat vast weet.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij nooit geld in een collectebus gooit.
Je zou nog in gewetensnood raken, zeg.
Nee joh, echt. Oh wat goed. Wat zal jij lekker slapenquote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef dl3b het volgende:
[..]
Hier gaat jaarlijks de helft van de fiscale hypotheekrente teruggave naar goede doelen, dat je dat vast weet.
Wie?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sarah McLachlan op BBC. Kippenvel, iemand? Wat een mooie vrouw is zij trouwens, nooit geweten..
Nooit BTVS gekeken?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sarah McLachlan op BBC. Kippenvel, iemand? Wat een mooie vrouw is zij trouwens, nooit geweten..
doe datquote:
*verkapte kijk-mij-eens-goed-zijn-post.*quote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef dl3b het volgende:
Hier gaat jaarlijks de helft van de fiscale hypotheekrente teruggave naar goede doelen, dat je dat vast weet.
Nee, is in elke aflevering onderhand wel te horen als achtergrond muziek. Iemand die de show maakte was blijkbaar fan van haar.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Speelde Sarah McL in die serie Buffy of begrijp ik je verkeerd?
maakte de muziekquote:Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Speelde Sarah McL in die serie Buffy of begrijp ik je verkeerd?
nu echtquote:Op zondag 3 juli 2005 02:40 schreef qu63 het volgende:
audioslave op de duitse stream!
De helft maarquote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef dl3b het volgende:
[..]
Snap je hem zelf nog?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar ik zeg.. wat een mooie vrouw, nooit geweten.. en dan kom jij met: nooit BVTS gekeken? Dat was dan een reactie op die user die haar helemaal niet kende?
het lijkt er wel op, want ze is volgens mij niet te zien in btvs..quote:Op zondag 3 juli 2005 02:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar ik zeg.. wat een mooie vrouw, nooit geweten.. en dan kom jij met: nooit BVTS gekeken? Dat was dan een reactie op die user die haar helemaal niet kende?
wie bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha, volgens mij quote jij mij terwijl je die onder-de-grond-woner wilde quoten?
jepschquote:Op zondag 3 juli 2005 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik bedoelde Angel, maar nu wordt het te complex. Het maakt ook niet echt uit. Het belangrijkste is dat de armoede stopt.
ja, wie dat gelooft is naief. Schuldenlast weg, meer geld voor wapens.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
. Het maakt ook niet echt uit. Het belangrijkste is dat de armoede stopt.
Volgens mij deed ie alleen 3 nummers van zn solo album..quote:Op zondag 3 juli 2005 02:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die single van hem klinkt eigenlijk best lekker. Gaat hij nog M20 nummers doen?
dit is al deel 22quote:Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef rubbereend het volgende:
deel 8 pas? dat is ook niet opgeschoten had wel iets meer verwacht.
volgens mij is het na phillie schluss.. maar de andere streams werken nog den kikquote:Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij deed ie alleen 3 nummers van zn solo album..
Nou nu Stevie nog..
Doet de BBC nog iets erna of is het schluss?
gaan we nu allemaal vage vergelijkingen maken die straks niemand meer snapt?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is geen voetbalwedstrijd rubberman
Ik wil Simple Plan en McFly nog graag zienquote:Op zondag 3 juli 2005 03:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij is het na phillie schluss.. maar de andere streams werken nog den kik
je hele bericht editten is zo 1985quote:Op zondag 3 juli 2005 03:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waarom wil iemand als Rob Thomas solo? Ik snap dat niet.
Dat is deel van het project. Op de website lees je alles over het doel van de hele actie.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:57 schreef Matness het volgende:
Ze moeten de corruptie oplossen, niet de armoede.
waar speelden ze?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Simple Plan en McFly nog graag zien
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
dit is al deel 22
dat 8 slaat gewoon op live8
SP in Toronto, McFly in Tokyoquote:
dat doen we wel weer bij 23quote:Op zondag 3 juli 2005 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het deel nummer hoort in de titel te staan, neptopic
Londen was trouwens veel leuker dan Philie, alleen al de aankondigingen
Londen was idd leukere aankondigingen.. Toronto schijnt wat te zijn geweest, maar heb ik niet gezien.. ben niet zo'n Tom Green fan ook..quote:Op zondag 3 juli 2005 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het deel nummer hoort in de titel te staan, neptopic
Londen was trouwens veel leuker dan Philie, alleen al de aankondigingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |