gaan we nu allemaal vage vergelijkingen maken die straks niemand meer snapt?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is geen voetbalwedstrijd rubberman
Ik wil Simple Plan en McFly nog graag zienquote:Op zondag 3 juli 2005 03:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij is het na phillie schluss.. maar de andere streams werken nog den kik
je hele bericht editten is zo 1985quote:Op zondag 3 juli 2005 03:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waarom wil iemand als Rob Thomas solo? Ik snap dat niet.
Dat is deel van het project. Op de website lees je alles over het doel van de hele actie.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:57 schreef Matness het volgende:
Ze moeten de corruptie oplossen, niet de armoede.
waar speelden ze?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Simple Plan en McFly nog graag zien
quote:Op zondag 3 juli 2005 03:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
dit is al deel 22
dat 8 slaat gewoon op live8
SP in Toronto, McFly in Tokyoquote:
dat doen we wel weer bij 23quote:Op zondag 3 juli 2005 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het deel nummer hoort in de titel te staan, neptopic
Londen was trouwens veel leuker dan Philie, alleen al de aankondigingen
Londen was idd leukere aankondigingen.. Toronto schijnt wat te zijn geweest, maar heb ik niet gezien.. ben niet zo'n Tom Green fan ook..quote:Op zondag 3 juli 2005 03:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het deel nummer hoort in de titel te staan, neptopic
Londen was trouwens veel leuker dan Philie, alleen al de aankondigingen
toronto is al gestopt.. tokyo is geen stream van geloof ikquote:
Humor.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
nummer van de RHCP! Rob en Stevie.. mooi.
Toronto word nu HH op AOL..quote:Op zondag 3 juli 2005 03:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
toronto is al gestopt.. tokyo is geen stream van geloof ik
ik dacht dat alles 1x herhaald werd..quote:Op zondag 3 juli 2005 03:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Toronto word nu HH op AOL..
en Tokyo zie ik niet staan..
en godverredomme..die AOL applet doet t niet dus de ON Demand video's zal k wel niet kunnen zien morgen..
Wat ik begreep is dat i/d loop v/d week de meeste optredens 4 weken langs online staan bij AOLquote:
ik bedoelde vandaag. voor de rest de hele zomer nog jaquote:Op zondag 3 juli 2005 03:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat i/d loop v/d week de meeste optredens 4 weken langs online staan bij AOL
Dan zie ik het hopelijk nog wel..quote:Op zondag 3 juli 2005 03:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde vandaag. voor de rest de hele zomer nog ja
hoe proppen ze dit alles ooit op één DVD, alleen Londen kun je al een flnike dubbel DVD van makenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:09 schreef qu63 het volgende:
http://www.live8livedvd.com/
kan je op de hoogte blijven enzo !
het word een 4 DVD box ..volgens de geruchtern...quote:Op zondag 3 juli 2005 03:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe proppen ze dit alles ooit op één DVD, alleen Londen kun je al een flnike dubbel DVD van maken
het worden er ook maar 4. wordt veel geschrapt dus..quote:Op zondag 3 juli 2005 03:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe proppen ze dit alles ooit op één DVD, alleen Londen kun je al een flnike dubbel DVD van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |