Wat een rijk woordgebruik voor een columnist... bij de Break Out of Breez' Up zeker?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
En Kamagurka, ga lekker aan het gas liggen![]()
die is mooi,quote:
Denk niet dat de kritiek van punks van toepassing was op King Crimson. Denk zelfs dat ze er nog nooit van gehoord hadden. Was toch vrij alternatief eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Valt me op dat nog niemand het over King Crimson heeft gehad.
En vrij dood in de periode dat punk de kop opstak. Tactisch ontwijkende manoeuvre van Frippquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Denk niet dat de kritiek van punks van toepassing was op King Crimson. Denk zelfs dat ze er nog nooit van gehoord hadden. Was toch vrij alternatief eigenlijk.
dat lijkt me weirdquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:15 schreef Killer_Mom het volgende:
bij de cerematie van mijn zus, een stukje uit Umma Gumma, laten horen........ psychedelisch, best wel,
vooral deze CD,
op t end hoor ......je de vliegenmepper, pats .......dood, zo ook t einde van mijn zus.
net of t leven miks voorsteld.
De jaren 70 KC hield al in 75 op te bestaan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Denk niet dat de kritiek van punks van toepassing was op King Crimson. Denk zelfs dat ze er nog nooit van gehoord hadden. Was toch vrij alternatief eigenlijk.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:15 schreef Killer_Mom het volgende:
bij de cerematie van mijn zus, een stukje uit Umma Gumma, laten horen........ psychedelisch, best wel,
vooral deze CD,
op t end hoor ......je de vliegenmepper, pats .......dood, zo ook t einde van mijn zus.
net of t leven niks voorsteld.
off topig, bij muziek denk ik aan mensen....
Fripp deed vrolijk mee met de punkquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vrij dood in de periode dat punk de kop opstak. Tactisch ontwijkende manoeuvre van Fripp.
En? Punk begon in NY begin jaren 70quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:17 schreef fripper het volgende:
[..]
De jaren 70 KC hield al in 75 op te bestaan.
Begin jaren 80 is KC weer opgericht , en toen waren er best wat overeenkomsten met bands als The Talking Heads.
nee, helemaal niet, zij werd aangereden, op haar motor, 3 weken in coma, en ze ging dood.quote:
Waren the ramones er al zo snel bij?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Punk begon in NY begin jaren 70
Eigenlijk gewoon een voortzetting van 60pop zonder 20 minuten gefröbel zoals vanaf 68 de norm was. The Sonics waren de eerste punkband in 1964. En zelf zij waren niet eens de eersten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Punk begon in NY begin jaren 70
Ik kan het me wel voorstellen.. maar niet die plaatquote:Op woensdag 6 juli 2005 01:25 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nee, helemaal niet, zij werd aangereden, op haar motor, 3 weken in coma, en ze ging dood.
haar muziek leeft. wij draaien die kei en kei hard, we hebben nog steeds te weinig watt om ons gemis te uiten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |