de opmerkingquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:18 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Same here, Piet
Ik vind alleen de opmerking van Kamagurka richting prog en symfo erg kortzichtig en heel zielig![]()
Een groot entertainer, en dat is echt een vak.quote:
Ik ken meerdere "bekende" musici persoonlijk, die vinden dat erg grappig.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja.. het is trouwens niet tof om een concert van iets 'progs' te bezoeken. Zelfs bij een band als Dream Theater erger me aan de mensen die alleen kunnen ouwehoeren over instrumentarium en die zelfs een hele biografie van de drumroadie van Mike Portnoy kunnen opnoemen.
Maar volgens mij is dat iets typisch Nederlands heb ik het idee.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zal ik aan name dropping gaan doen? neeeee
Tja, het zijn beschaafde mensen, die rasmuzikanten. Maar willen wij allemaal niet eigenlijk dat muzikanten klootzakken zijn? Mensen die diehard rock n roll zijn... en met modder gooien?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ken meerdere "bekende" musici persoonlijk, die vinden dat erg grappig.
Het leuke is dat deze mensen vaak veel milder zijn over hun collega´s in een ander genre.
zal ik aan name dropping gaan doen? neeeee
Wat is dat nou weer voor een gelul? Als je de muziek niet kunt pruimen kan zo'n mongool je toch helemaal niet amuseren? Misschien als er een steen op z'n kop gegooid wordt tijdens het eerste nummer, dat zou ik amusant vinden. En dan een brandbom.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een groot entertainer, en dat is echt een vak.
Of je zijn muziek niet kan pruimen, a la, maar het is echt een vakman, een groot entertainer en een groot showtalent. Dat geld net zo goed voor Danny Christian of James Last.
duidelijk PF.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:55 schreef placebeau het volgende:
Is het woord psychedelisch al gebruikt?
bij deze.
Welnee, liever een stel eihoofden die het oeuvre van JJR Tolkien opdreunen op de matematisch atonische jengelklanken van een hammond orgeltje met triangels..quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Tja, het zijn beschaafde mensen, die rasmuzikanten. Maar willen wij allemaal niet eigenlijk dat muzikanten klootzakken zijn? Mensen die diehard rock n roll zijn... en met modder gooien?
* Pietverdriet kijkt naar zijn collectie Residents en weet dat Ulx zou stikken van Jaloezie als ie wist wat ik hier heb staan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een gelul? Als je de muziek niet kunt pruimen kan zo'n mongool je toch helemaal niet amuseren? Misschien als er een steen op z'n kop gegooid wordt tijdens het eerste nummer, dat zou ik amusant vinden. En dan een brandbom.
en die is dood.......quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Ken eigenlijk maar 1 klootzak/musicus die ook erg veel talent had. Falco.
Ach, je moet toegeven dat Floyd vrij psychedelisch bezig was op Atom Heart Mother... gedeeltelijk dan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:50 schreef Ulx het volgende:
Pink Floyd psychedelisch? Fuck that.
13th Floor Elevators of Love is psychedelisch. PF niet.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Welnee, liever een stel eihoofden die het oeuvre van JJR Tolkien opdreunen op de matematisch atonische jengelklanken van een hammond orgeltje met triangels..
Ik vind Syd Barrett overschat.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:56 schreef TheGrandWazoo het volgende:
En de eerste twee platen ook natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |