Nooit van PIL gehoord?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef MuadDib het volgende:
Men vond ooit in de platenkoffer van Johnny Rotten lp's van Van Der Graaf Generator. Bleek dat die vogel toch nog smaak had.
Je kunt ook overdrijven. Oor is voor een andere doelgroep dan jou wellicht. Misschien ben jij meer van subjectivisten, kindamuzik of Gonzo Circus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:52 schreef TheGrandWazoo het volgende:
OOR is pure nazi-propaganda. Nou joe weer![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nooit van PIL gehoord?
Maar dat wisten de punkers voor PIL nog nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dan weet je dus dat Lydon een bredere smaak heeft.![]()
Dat weten ze nu nog nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:31 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Maar dat wisten de punkers voor PIL nog niet
Oprotten, klotehippiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:37 schreef metalbazzz het volgende:
[afbeelding]
Niet iedere muziekbeleving kan bij ieders emoties doordringen. Accepteer dat, respecteer dat. Pink Floyd is wat voor de hoger begaafden. Ok, slotje.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zelfde zag je aan het einde van de jaren tachtig toen postpunk, gothic, new wave ook op was... gelukkig was er toen Smells Like Teen Spirit More than a feeling... maar wat mij betreft is de ontwikkeling daarna stil gaan staan.
Ja.. dacht toch echt dat ik dat ik Smell Like Teen Spirit bedoeldequote:Op dinsdag 5 juli 2005 23:58 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die met regelmaat dronken achter z'n pc zit.
Dat is idd de zegening van rotten & co geweestquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat weten ze nu nog niet
Nee, punk duurde veel te kort. Ik vind de periode de er na kwam veel interessanter terwijl de prog weer te lang duurde. Heb het idee dat veel mensen in slaap waren gevallen tot het moment dat Sex Pistols kwamen.
Ik zou ook the prodigy nog willen toevoegen die dance en punk (en hiphop) opeens met elkaar heeft verbonden, en pats! (blijkbaar hebben decadente ingekakte muzikale periodes toch meer iets van punk nodig als injectie dan nog meer ingekakte oeverloos doorbreiende slaapmuziekquote:Zelfde zag je aan het einde van de jaren tachtig toen postpunk, gothic, new wave ook op was... gelukkig was er toen Smells Like Teen Spirit... maar wat mij betreft is de ontwikkeling daarna stil gaan staan.
Tja, ik dacht toch echt dat iedereen intussen wist dat Kurt dat geleend had van More than a feeling.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja.. dacht toch echt dat ik dat ik Smell Like Teen Spirit bedoelde![]()
Ow ja klopt, dat zei men altijd he..quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tja, ik dacht toch echt dat iedereen intussen wist dat Kurt dat geleend had van More than a feeling..
A nu snap ik het. Je beperkt jezelf tot radio en tv.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:01 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat is idd de zegening van rotten & co geweest
[..]
I
Er is nu idd al een hele tijd niets dat de algemene popcultuur heeft wakker geschopt, het is dan ook al tijden huilen met de pet op op tv en radio...![]()
En het begin van die stomme single van offspring...quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ow ja klopt, dat zei men altijd he..Grappige is dat Little Things van Bush en Inside van Stiltskin daar weer van gejat zijn.
Ik HEB het over radio en tv, domme minkukel. Waar zeg ik dat IK me daartoe beperk?quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:07 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
A nu snap ik het. Je beperkt jezelf tot radio en tv.
Zeg dat meteen. Dan begrijp ik ook meteen je infantiele reacties![]()
Heino & Streisand...quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig hoeveel mensen er zijn die menen dat als je de ene muziek"soort" luistert, die beter is dan een ander, en de mensen die naar die andere muziek luisteren minderwaardig zijn.
Als ik naar mijn platenkast kijk loopt dat van gregoriaans tot techno, van Heino tot Rammstein, van Bach tot Wiseblood, Streisand tot sexpistols
Bite me!
Allemaal onzekerheid, veel mensen hebben nu eenmaal een religie nodig, Jehova, Apple Macintosh of Underground Muziek, dat geeft mensen een identiteit (waarom ze die van extern nodig hebben laten we maar in het midden)quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:18 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Same here, Piet
Ik vind alleen de opmerking van Kamagurka richting prog en symfo erg kortzichtig en heel zielig![]()
Nopequote:Op woensdag 6 juli 2005 00:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heino & Streisand...die heb je geerfd...
Ach je moet de mensen de kost geven die kotsten op George Baker, totdat Tarantino het gebruikte in zijn film. Daarna was ie ineens de beste.quote:dan heb ik over 25 jaar beslist Piet Veerman, BZN en Andre Rieu in mijn platenkast staan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |