Pek, veren.. we grijpen 'mquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:26 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een afschuwelijk kortzichtig figuur. Je zou echt door de straten van progland gesleurd moeten worden, tot bloedens toe.
New romantics, wave, goth... is eigenlijk ook wel pretentieusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:23 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Oei, avantgarde.. dat klinkt wel heel pretentieus, hoor...
Goede instrumentbeheersing is niet voorbehouden aan eftelingmuziek hoorquote:Ik kan goede instrumentbeheersing zelf meestal wel waarderen. Dat wil niet zeggen dat alle symfo even geweldig was, en om sommige belachelijke zaken zoals glittercapes, puntmutsen en driedubbele conceptalbums kan ik ook alleen maar lachen, maar evengoed zat er (naar mijn smaak) ook een hoop originele en creatieve muziek bij. Eigenlijk vind ik iets als "Anarchy in the UK" dan ook vele malen pretentieuzer dan een nummer over elfjes en dwergjes.
Die onderste foto inderdaad ja...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ofwel, Bassie of Adriaan
Iron maiden was ook zo'n middelmatig symfobandje met een totaal ongedenkwaardig oeuvre natuurlijk...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:03 schreef Seborik het volgende:
Kamazeurka heeft het weer.
Als'ie nu ook eens over Supertramp begon.... dat is pas walgelijk.
dus ga jij nu maar Culture Club luisterenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:15 schreef kamagurka het volgende:
[..]
New romantics, wave, goth... is eigenlijk ook wel pretentieusMaar wel goede muziek
![]()
[..]
Goede instrumentbeheersing is niet voorbehouden aan eftelingmuziek hoorThe police waren ook 3 zeer begenadigde musici én slaagden erin vrij doeltreffende korte nummers te maken met sterke teksten en prima instrumentbeheersing
Hier kunnen wij het over eens zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:15 schreef kamagurka het volgende:
The police waren ook 3 zeer begenadigde musici én slaagden erin vrij doeltreffende korte nummers te maken met sterke teksten en prima instrumentbeheersing
Idd, en ga jij nou maar naar dit ouwe wijf luisteren:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Kamagurka, is gewoon te lui om goede muziek te ontdekken. Hij komt zeker uit het humorloze OOR kamp.
Ik wist wel dat jouw muzikale wortels zich niet zouden verloochenenquote:
Foto's zeggen niet zoveel over de muziekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:39 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Idd, en ga jij nou maar naar dit ouwe wijf luisteren:
[afbeelding]
En laat mensen met een serieuze muzieksmaak met rust![]()
Je zou muzikale kwaliteit nog niet herkennen als het met de knal van mach 5 de stront uit je oren zou blazen ventjequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:41 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Dat is net het probleem met die genetische dieptepunten die reviews lezen uit de OOR of (nog erger) uit de Volkskrant. Ze zijn allemaal veel te serieus en schrikken meteen als er ook maar één tempowisseling dreigt plaats te gaan vinden.
Ben ik (in het algemeen) met je eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Foto's zeggen niet zoveel over de muziek
Roxy Music met Brian Eno als ultieme experimental!. In hun eerste elpees hoor je zelfs soms al iets van de punksound (al waren hun teksten niet zo maatschappijkritisch), ze waren hun tijd vooruit.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:30 schreef Lucille het volgende:
En vergeet vooral de experimentele muziek niet.
Haha!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:49 schreef kamagurka het volgende:
Je klinkt als iemand met een oude neef die ook wat plingelt op een ouwe ukelele en een pamfluit, en zich van alles heeft laten wijsmaken over wat goed is en wat niet,... dan lees ik idd nog liever de OOR![]()
Een erg grote HAHA idd. Dat soort pretentieuze hoogdravende uitspraken gaan meteen de prullebak in. Toedeledokie zouden ze in Jiskefet zeggen. Is ook voor hoger begaafden trouwensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:55 schreef Seborik het volgende:
Pink Floyd voor hoger begaafden. Haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |