Tijdschemaquote:Technical data :
- lenght : 4,411 meters
- width : 10.40 to 18 meters
- pitlane with 48 garages - "boxes"
- lighting on the track
- 9 km of security lanes on both sides of the track
- permanent medical center
- 40,000 m2 paddock
- H1 heliport with 3 landing pads, 2 for medical use only
- H2 heliport with 120 landing pads
- complete video-controlled of the track, non-stop recording and image storage for up to 4 days
- remote-controlled installation of lights and markings on the track, 20 warning lights in case of incidents, making it possible to neutralize the track completely
- 90,000 spectators (maximum capacity 148,000)
-sophisticated breakdown service for both tracks, hight-capacity sweeper truck
1 2 3 | 2004: Fernando Alonso RenaultF1 1:13.698 2003: Ralf Schumacher Williams 1:15.019 211.530 Km/u 2002: Juan Pablo Montoya Williams 1:11.985 212.594 Km/u |
1 2 3 | 2004: Michael Schumacher Ferrari 1:30:18.133 205.018 Km/u 2003: Ralf Schumacher Williams 1:30:49.213 203.849 Km/u 2002: Michael Schumacher Ferrari 1:32:09.837 199.257 Km/u ** |
Waarom een zware straf.. ik zou niet weten waarom.. er lag een nieuwe asfalt laag waar Brigestone al mee bekent was en Michelin alleen maar naar kon gokken hoe die zou reageren. Nou en dat hebben ze verkeerd ingeschat. Dus gewoon een menselijke fout en ja dat gebeurd soms ook bij een team. Alleen dan merk je het niet echt nu met de banden is iedereen er de dupe van.quote:Als Michelin zijnde zou ik voor bandenwissels gaan, juist het 'gekloot' en gereken met de banden en bandenwissels maakte F1 spannend. Zou wel leuk zijn als Michelin dan nu laat zien hoe de F1 weer leuker gemaakt kan worden.
Overigens vind ik nog steeds dat Michelin een hoge straf moet krijgen. Het geheel was onacceptabel.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef JPM01 het volgende:
voor michelin een goeie test voor volgend jaar![]()
Is verder nog niks over bekend. Er zijn wel 20 data bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:13 schreef Atreidez het volgende:
Is de 2006 kalender al bekend eigenlijk? Ik moet nog zien of Indy daarop staat..
tour is minder belangrijk dan de GPquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:40 schreef Chepke het volgende:
Dit is een betere naam dan deel 1. Ik raakte steeds in de war met de tour de france...
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:22 schreef Kanjer het volgende:
Alonso1![]()
Montoya 2 (speciaal voor JPM01)![]()
kimi 3
Ga morgen weer eens ouderwets genieten.
Had dit topic niet beter "Alonso, the new Champion" kunnen heten?
quote:
Had trouwens vandaag stom toevallig een Montoyafan in de zaak.quote:
ik vind het ook niet zo heel goed gaan, maar er komen nog wel betere tijden aan. maar als juan bij ferrari gaat rijden ben ik geen fan meer van hem. dus die stap kan die vergetenquote:Op zondag 3 juli 2005 01:44 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Had trouwens vandaag stom toevallig een Montoyafan in de zaak.
Even staan praten maar ook hij was teleurgesteld dat het niet ging zoals we verwachtten of hoopten.
Ikzelf had Montoya hoog zitten toen ie kwam, maar tot nu toe zie ik het er niet uitkomen jammer genoeg, zag hem al als opvolger voor Schumi bij Ferrari.
Alonso, ook mijn type coureur, hopelijk hij dan in de Ferrari?
oef schumi onder vuurquote:De organisatie die opgericht is onder de coureurs, beter bekend onder de naam Grand Prix Drivers Association, lijkt nu ernstig te lijden onder de problemen die zijn ontstaan gedurende de Grand Prix van de Verenigde Staten. Michael Schumacher, voorzitter van de GPDA, zou nu onder vuur liggen door zijn collega’s nadat hij niet zou hebben meegewerkt aan goede afloop.
Gedurende het weekend van de Amerikaanse Grand Prix zijn er twee initiatieven gelanceerd om de teams met banden van Michelin te steunen voor dat weekend en voor in de toekomst. Het eerste plan was een brief ondertekenen waarin stond dat de Formule 1-klanten van Michelin de Grand Prix niet zouden hoeven rijden. Uiteindelijk hebben alle coureurs van de Michelin-teams dit ondertekend plus het team van Minardi, rijdend op banden van Bridgestone. Michael Schumacher zou dit contract, wat naar de World Motor Sport Council ging voor onderzoek en uitspraak in de rechtzaak, uiteindelijk niet hebben getekend.
Het tweede initiatief zou een document van de GPDA zijn waarin de rechten van de coureur veilig worden gesteld, wat zou betekenen dat men niet hoeft te racen als men zich zorgen maakt over de veiligheid. Hierdoor zouden de coureurs niet gestraft kunnen worden, wat nu waarschijnlijk wel gaat gebeuren na het incident op het circuit van Indianapolis. Dit initiatief kwam echter niet door omdat niet alle coureurs het contract durfden te ondertekenen. Ook nu zou Michael Schumacher één van de personen zijn die de overeenkomst weigerde te ondertekenen.
De verhalen gaan nu echter dat de directeur van de FIA, Max Mosley, contact heeft gezocht met David Coulthard, die binnen de GPDA functioneert als één van de hoofdpersonen. De Engelsman zou de Schot hebben gesproken over het document van de GPDA, waarna de coureur van Red Bull aan zijn collega’s vertelde dat Mosley zeer ontevreden was over de uitlatingen van de coureurs na het weekend van de Amerikaanse Grand Prix.
Daar komen nu de verhalen bij dat David Coulthard al eerder door de directeur van de overkoepelende organisatie van de Formule 1 zou zijn benaderd, waarna de Schot het idee kreeg van de overeenkomst binnen de GPDA. Dit zou kunnen worden bewezen door het feit dat hij zich zeer kritisch heeft uitgelaten over het niet vinden van een oplossing na het Michelin-incident in de Verenigde Staten. Daarnaast zijn het ook zijn naam en handtekening die bovenaan de overeenstemming staat, wat zou betekenen dat hij er mee zou zijn begonnen en daarna de overige coureurs is afgegaan voor een handtekening.
Nadat DC zijn collega’s vrijdag vertelde over zijn gesprek met Max Mosley, zou er veel ophef zijn ontstaan binnen de GPDA. Eén van de coureurs zou hebben gezegd dat de gesprekken bedreigend en onacceptabel zijn. De discussies liepen hoog op en uiteindelijk zou Michael Schumacher te weinig steun hebben gekregen bij zijn voorstel om een persbericht te maken waarin de GPDA zich kritisch uit zou laten over de FIA. Volgens ooggetuigen zou een coureur ook hebben gezegd dat Schumacher beweerde dat het incident in Amerika niets met de veiligheid te maken zou hebben, maar om technische aspecten.
Ondanks dat de leden bij het starten van de discussie hebben besloten niets naar buiten te brengen en gewoon met de discussie verder te gaan op de vrijdag van de Grand Prix van Engeland, zou het nu zo zijn dat een aantal leden van de GPDA er over nadenken om een onafhankelijk persbericht uit te brengen waarin zou staan dat ze geen vertrouwen meer hebben in het leiderschap van Michael Schumacher als voorzitter van de GPDA.
Deze verklaring zou op de zondag van de Grand Prix van Frankrijk moeten worden uitgebracht. Dit zou zijn besproken op de geheime ontmoeting, die later bekend werd, in de motorhome van het team van Renault, waar van alle Michelin-teams plus het team van Minardi de teambaas en de coureurs aanwezig zouden zijn geweest. Na de uit de hand gelopen discussie binnen de GPDA zou David Coulthard achter zijn gebleven met Jarno Trulli, ook één van de vier hoofdpersonen binnen de GPDA, om met hem te bespreken over of hij op zou stappen bij de GPDA. Zowel Coulthard als Schumacher was na afloop niet bereid voor commentaar.
Daardoor heeft hij nog niet slecht gepresteerd in de kwali. Hoop dat hij nu op eigen kracht naar p1 kan rijden en winnen natuurlijk. Veel leker dan dat er voor hem allemaal mensen uit vallen. Ik ben zelf schumi fan. Vind het leuk als hij wint maar zo als in amerika is dus niet echt leuk.quote:
het gaat over het functoneren in de GPDA, wat heeft dat dan met rijden te makenquote:Op zondag 3 juli 2005 09:23 schreef skinny-nl het volgende:
[..]
Daardoor heeft hij nog niet slecht gepresteerd in de kwali. Hoop dat hij nu op eigen kracht naar p1 kan rijden en winnen natuurlijk. Veel leker dan dat er voor hem allemaal mensen uit vallen. Ik ben zelf schumi fan. Vind het leuk als hij wint maar zo als in amerika is dus niet echt leuk.
Dat belspelletje was er gisteren helaas ook. Net als je denkt dat ze niet dieper kunnen zinken komen ze weer met zoiets aan.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat is dat SBS6 autosport toch een walgelijk programma zegNa de ontzettend slechte presentatie en het altijd tenenkrommende publiek gaat men nu op zondag zowel de kwalificatie als de DTM race herhalen die op zaterdag ook al is uitgezonden en komen ze ook nog met zo'n achterlijk belspelletje waarin een blonde doos je overhaalt om te bellen 'de vraag is erg moeilijk dus ik zal een hint geven: Silverstone'
Dood aan SBS6![]()
Hij past dan toch prima bij SBSquote:Op zondag 3 juli 2005 11:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zullen we die protestactie 's doorzetten?? In ieder geval een actie opzetten waar we die Jack Plooy kunnen verbannen van de TV; die kerel is in alles een aanfluiting maar dat lompe SBS publiek lacht gewoon mee met zijn domme lompe gedrag.
Tja...ik kijk nu RTL Plus en zie alleen de race op SBS en dus frustreert alleen Jack me enorm.quote:
brrr...Plooy lache? Ik deel je mening niet, ik lach wat ongemakkelijk met kromme trenenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:07 schreef Chepke het volgende:
Jack Plooy is toch de pit-reporter? Die vind ik wel lachen, al is ie niet zo goed als Kalff vroeger
Maar het klopt toch dat hij pit-reporter is bij de F1? Die vind ik wel lachen, ik ken em niet als hij bij andere races commentaar geeft...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:23 schreef Riert het volgende:
[..]
brrr...Plooy lache? Ik deel je mening niet, ik lach wat ongemakkelijk met kromme trenen
quote:At last the weather in Magny-Cours is according to the original forecast. It is already very sunny and warm with clear skies and no wind, and it appears highly likely that the ambient temperature will reach its predicted high of 33 degrees. That should reward those teams who set their cars up on Friday and Saturday in the expectation of such conditions today, rather than those who set them up specifically for the conditions on those two practice days.
Ik gok op Swazilandquote:Op zondag 3 juli 2005 13:00 schreef -Hans- het volgende:
Man man man wat een niveau !!!!!!!! Waar vindt de volgende GrandPrix plaats; Frankrijk, Australie of Engeland.
Ik geef een tip: " Denk aan Silverstone "
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HELP !!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt. Ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Helemaal mee eens! Sterker nog; ik ga nog liever terug naar het BBC-tijdperk: Murray Walker and Jonathan Palmer. Ben even de naam kwijt van hun pitreporter maar dat was een geweldig kwalitatief hoogstaand en onderhoudend F1 programma.
En het erge van alles... er bellen ook nog mensenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:00 schreef -Hans- het volgende:
Man man man wat een niveau !!!!!!!! Waar vindt de volgende GrandPrix plaats; Frankrijk, Australie of Engeland.
Ik geef een tip: " Denk aan Silverstone "
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HELP !!!!!!!!!!!!!!!!
Kan je het verhaal wat duidelijker uitleggen, snap er weinig van...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:00 schreef Redux het volgende:
[..]
Klopt. Ik ook.
Je zag in de voorbeschouwing om 11 uur hoe mol eigenlijk is. Zijn quasi humoristische opmerking toen een renault medewerker in beeld kwam terwijl mol met een item bezig was. 'what the F, what the F' zei hij. Het laat een inteelt 'ons kent ons' sfeertje zien, totaal niet professioneel. Ik vind het erg typerend voor mol, en samen met het clubje pilarczyk en kalff kots ik ervan.
Dat zegt tegenwoordig niks...quote:
Alleen dan heb je weer reclame tussen de race door. En dat heb je bij SBS nietquote:Op zondag 3 juli 2005 12:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon weer terug naar het RTL5 tijdperk, waar het geheel meer bestond uit een beetje aankloten.
Maar dat ligt niet aan SBS, maar aan nieuwe regels van de, eh, welke organisatie regelt dat ook alweer?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:37 schreef Droid het volgende:
[..]
Alleen dan heb je weer reclame tussen de race door. En dat heb je bij SBS niet
Dat lijkt mij een goede deal.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als hij dan goede vragen gaat stellen mag ie zoveel koffie als hij wil.
NEEEEEquote:Op zondag 3 juli 2005 13:50 schreef Murray het volgende:
Is het al veilig om over te schakepen naar SBS6?
Dan moeten die Renaults maar vroeg uitvallenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:54 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, we krijgen deze race vrees ik erg vaak een Renault in beeld te zien.. De afgelopen jaren was het qua regie behoorlijk slecht geregeld.
De kust is veiligquote:Op zondag 3 juli 2005 13:50 schreef Murray het volgende:
Is het al veilig om over te schakelen naar SBS6?
Mwa, dan moet Schumi ook snel uitvallen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:55 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Dan moeten die Renaults maar vroeg uitvallen
Iemand toevallig een screenie voor me engelse fans?quote:
http://tvbabes.com/presentatrices/wytske.htmlquote:Op zondag 3 juli 2005 13:57 schreef TopAce het volgende:
[..]
Iemand toevallig een screenie voor me engelse fans?
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hij begrijpt je ook niet Jack!
Niemand begrijpt Jackquote:Op zondag 3 juli 2005 13:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hij begrijpt je ook niet Jack!
Jack begrijpt zichzelf ook nietquote:Op zondag 3 juli 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niemand begrijpt Jack
Alleen weet hij het zelf nog niet
Dat was idd. weer een typisch Jack moment.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hij begrijpt je ook niet Jack!
En screens staan hier: http://forum3.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=6476&group=1quote:Op zondag 3 juli 2005 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://tvbabes.com/presentatrices/wytske.html
http://www.rapiddecompression.nl/
Dat is haar!
Bedankt!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
En screens staan hier: http://forum3.mokkels.nl/cgi-bin/topics.pl?hold=1&action=viewtopic&what=6476&group=1![]()
Niet dusquote:
Heel snel hoop ik, Schumi kan volgens mij zo een seconde per rondje snellerquote:Op zondag 3 juli 2005 14:13 schreef TheGHunter het volgende:
Trulli heeft t gehad, Schumacher gaat er zometeen langs
Nu wel, maar de vorige rondes niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
raikoonen rijd net zo s el als trulli, dus valt rezue mee
sector 1: 0.4 sec, sector 2: 0.7 sec. sector 3: 0.4 sec verschil tussen alonso en trulliquote:Op zondag 3 juli 2005 14:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
sector 1: 0.3 sec, sector 2: 0.5 sec. sector 3: 0.5 sec verschil tussen alonso en trulli
trulli loopt teveel uit als hij er niet snel voorbij gaat, anders met de 1e pittopquote:Op zondag 3 juli 2005 14:14 schreef erikh het volgende:
[..]
Heel snel hoop ik, Schumi kan volgens mij zo een seconde per rondje sneller
Alonso bedoel je neem ik aanquote:Op zondag 3 juli 2005 14:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
trulli loopt teveel uit als hij er niet snel voorbij gaat, anders met de 1e pittop
maar niemand durftquote:Op zondag 3 juli 2005 14:17 schreef Riert het volgende:
volgens mij kan zo'n beetje t/m Ralf sneller dan Trulli
nu uh...zometeen achter elkaar naar binnen behalve Juan en Kimi, Alonso moet dan maar uitvallen en Juan 1equote:Op zondag 3 juli 2005 14:20 schreef erikh het volgende:
Die Trulli haalt op deze manier alle spanning uit de race
Als ze sneller zijn, moeten ze m maar inhalen denk ik dan altijd.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:20 schreef erikh het volgende:
Die Trulli haalt op deze manier alle spanning uit de race
Hoe langer hij buiten blijft hoe verder naar achter hij straks terug komt, volgens mij is iedereen sneller dan Trulli.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:24 schreef erikh het volgende:
Kom op Schumi knal voorbij die Trulli!
mja, iedereen achter Trulli dicht het gat met degene voor zichquote:Op zondag 3 juli 2005 14:24 schreef -Hans- het volgende:
Kimi is na Alonso de snelste man op het circuit.
Dat is wel gaaf, dan krijgen we straks hopelijk nog een paar mooie gevechten te zien.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:27 schreef Riert het volgende:
[..]
mja, iedereen achter Trulli dicht het gat met degene voor zich
Dat mag ook wel na de VS.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf, dan krijgen we straks hopelijk nog een paar mooie gevechten te zien.
quote:
Trulli ligt voorlopig zo'n 5,5 seconden achter op Schumi.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou grappig zijn als Trulli nu Schumacher zou inhalen
Weet ik, weinig realistisch maar het zou wel grappig zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Trulli ligt voorlopig zo'n 5,5 seconden achter op Schumi.
Dat zegt natuurlijk niks. Iedereen dichte het gatquote:Op zondag 3 juli 2005 14:29 schreef erikh het volgende:
Kimi heeft maar 2 seconden achterstand op Juan, goed gedaan van die Kimi zeg
Klote mercedes motor van Kimiquote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef -Hans- het volgende:
Duidelijk het bewijs hoe snel de McLaren is..![]()
Zeker snelle bakken!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef -Hans- het volgende:
Duidelijk het bewijs hoe snel de McLaren is..![]()
Dat is ook de reden dat Alonso zo ver voor staat. Hij scoort maximaal als anderen uitvallen en verliest minimaal als anderen winnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef erikh het volgende:
[..]
Klote mercedes motor van Kimi
Kan Mercedes nou neit eens een wat betrouwbaardere motor maken? Kimi heeft zo vaak motorpech
Hmm misschien toch maar goed dat ik Kimi in mijn manager heb gehoudenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef erikh het volgende:
[..]
Klote mercedes motor van Kimi
Kan Mercedes nou neit eens een wat betrouwbaardere motor maken? Kimi heeft zo vaak motorpech
Erg mooi hetzelfde tempo als Kimiquote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
montoya is de snelste op de baan
En meer ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat Alonso zo ver voor staat. Hij scoort maximaal als anderen uitvallen en verliest minimaal als anderen winnen.
Mja, erg jammer dat hij van motor heeft moeten wisselen want zijn race snelheid is echt goed. Maar volgens mij is dit de eerste keer dit seizoen dat Kimi van motor heeft moeten wisselen, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef erikh het volgende:
[..]
Klote mercedes motor van Kimi
Kan Mercedes nou neit eens een wat betrouwbaardere motor maken? Kimi heeft zo vaak motorpech
Gaat inderdaad niet goed bij Williams.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Williams heeft wel een dramatisch slecht weekend, die worden zometeen al gelapped
Mhoah...je kan van alles vinden, maar dat hij behoorlijk goed is kan je toch niet ontkennenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:34 schreef erikh het volgende:
Ik kan Alonso echt geen briljant coureur vinden
Rallye dan zekerquote:Op zondag 3 juli 2005 14:37 schreef erikh het volgende:
En Sato gaat Trulli laten zien hoe je meot racen
Als je wint is elke strategie briljant. De strategie van McLaren is nu ook briljant maar dat is puur omdat ze met deze strategie zo ontzettend veel plaatsen winnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:35 schreef erikh het volgende:
Wel duidelijk om te zien dat Ferrari duidelijk minder is in strategieen als ze niet vooraan rijden. De afgelopen jaren waren hun strategieen werkelijk briljant maar dit jaar lukt ook dat ze niet
Toch jammer van die kut McLaren dan, als die motor niet geploft was had hij een mooi gevecht met Alonso kunnen hebbenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef -Hans- het volgende:
Wat KIMI laat ZIEN KAN GEWOON NIET !!!! Mijn hemel hij heeft zich op P3 gekwalificeerd en hij rijdt nog steeds rond !!!!!!! BRILJANT !!!!!!!!
Mijn hemel inderdaad !!!!! maar het kan nog steeds!!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Toch jammer van die kut McLaren dan, als die motor niet geploft was had hij een mooi gevecht met Alonso kunnen hebben
De strategie is goed omdat Kimi zo hard ermee kan rijden.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als je wint is elke strategie briljant. De strategie van McLaren is nu ook briljant maar dat is puur omdat ze met deze strategie zo ontzettend veel plaatsen winnen.
Hij doet t waarschijnlijk niet meerquote:Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef erikh het volgende:
Wat is er bij Massa?
Briljante conclusiequote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij doet t waarschijnlijk niet meer
Oh zeker, er zijn vele dingen die een strategie maken of breken maar een (aanzienlijk) deel daarvan is ook gewoon puur of het in het raceverloop past en dat is gokwerk.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Atreidez het volgende:
De strategie is goed omdat Kimi zo hard ermee kan rijden.
Copyr. by O. Molquote:
Let op die Michelinsquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:
[..]
Kan iemand het asfalt in 1 van die bochten een beetje opruwen?![]()
Vrij logisch: Montoya reed voor Kimi en Schumacher. Zowel Montoya en Kim reden sneller dan Schumacher maar ze moesten wel binnen enkele ronden binnen komen. Montoya reed al ver genoeg voor Schumacher om een veilige stop te maken. Kimi nog niet dus die moest zo lang mogelijk doorrijden om het gat te vergroten. Wat doe je dan ? Montoya als eerste binnen halen en Kimi zo laat mogelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Riert het volgende:
Teamorder...Montoya eerder binnen geroepen om hem precies voor Schumi maar achter Kimi te krijgen
Zo zie je dat Montoya constant genaaid wordt door McLaren, zelfs als hij op een goeie positie rijdt moet hij ervoor zorgen dat Scumacher niet dicht bij Kimi kan komen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:
Ik krijg het idee dat Schumi sneller kan dan montoya
Montoya rijdt ook langzamer dan hij kan volgens mijquote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:
Ik krijg het idee dat Schumi sneller kan dan montoya
Tja Kimi is gewoon een slag beter dan montoyaquote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Zo zie je dat Montoya constant genaaid wordt door McLaren, zelfs als hij op een goeie positie rijdt moet hij ervoor zorgen dat Scumacher niet dicht bij Kimi kan komen.
Is ook niet gek aangezien Schumi alweer dicht tegen z'n volgende pitstop aan zit.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:
Ik krijg het idee dat Schumi sneller kan dan montoya
maar dat was al een tijdje duidelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef erikh het volgende:
[..]
Tja Kimi is gewoon een slag beter dan montoya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |