Toch jammer van die kut McLaren dan, als die motor niet geploft was had hij een mooi gevecht met Alonso kunnen hebbenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef -Hans- het volgende:
Wat KIMI laat ZIEN KAN GEWOON NIET !!!! Mijn hemel hij heeft zich op P3 gekwalificeerd en hij rijdt nog steeds rond !!!!!!! BRILJANT !!!!!!!!
Mijn hemel inderdaad !!!!! maar het kan nog steeds!!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Toch jammer van die kut McLaren dan, als die motor niet geploft was had hij een mooi gevecht met Alonso kunnen hebben
De strategie is goed omdat Kimi zo hard ermee kan rijden.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als je wint is elke strategie briljant. De strategie van McLaren is nu ook briljant maar dat is puur omdat ze met deze strategie zo ontzettend veel plaatsen winnen.
Hij doet t waarschijnlijk niet meerquote:Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef erikh het volgende:
Wat is er bij Massa?
Briljante conclusiequote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij doet t waarschijnlijk niet meer
Oh zeker, er zijn vele dingen die een strategie maken of breken maar een (aanzienlijk) deel daarvan is ook gewoon puur of het in het raceverloop past en dat is gokwerk.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Atreidez het volgende:
De strategie is goed omdat Kimi zo hard ermee kan rijden.
Copyr. by O. Molquote:
Let op die Michelinsquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:
[..]
Kan iemand het asfalt in 1 van die bochten een beetje opruwen?![]()
Vrij logisch: Montoya reed voor Kimi en Schumacher. Zowel Montoya en Kim reden sneller dan Schumacher maar ze moesten wel binnen enkele ronden binnen komen. Montoya reed al ver genoeg voor Schumacher om een veilige stop te maken. Kimi nog niet dus die moest zo lang mogelijk doorrijden om het gat te vergroten. Wat doe je dan ? Montoya als eerste binnen halen en Kimi zo laat mogelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Riert het volgende:
Teamorder...Montoya eerder binnen geroepen om hem precies voor Schumi maar achter Kimi te krijgen
Zo zie je dat Montoya constant genaaid wordt door McLaren, zelfs als hij op een goeie positie rijdt moet hij ervoor zorgen dat Scumacher niet dicht bij Kimi kan komen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:
Ik krijg het idee dat Schumi sneller kan dan montoya
Montoya rijdt ook langzamer dan hij kan volgens mijquote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:
Tja Kimi is gewoon een slag beter dan montoyaquote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Zo zie je dat Montoya constant genaaid wordt door McLaren, zelfs als hij op een goeie positie rijdt moet hij ervoor zorgen dat Scumacher niet dicht bij Kimi kan komen.
Is ook niet gek aangezien Schumi alweer dicht tegen z'n volgende pitstop aan zit.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:
maar dat was al een tijdje duidelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef erikh het volgende:
[..]
Tja Kimi is gewoon een slag beter dan montoya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |