Trulli ligt voorlopig zo'n 5,5 seconden achter op Schumi.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou grappig zijn als Trulli nu Schumacher zou inhalen

Weet ik, weinig realistisch maar het zou wel grappig zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 14:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Trulli ligt voorlopig zo'n 5,5 seconden achter op Schumi.

Dat zegt natuurlijk niks. Iedereen dichte het gatquote:Op zondag 3 juli 2005 14:29 schreef erikh het volgende:
Kimi heeft maar 2 seconden achterstand op Juan, goed gedaan van die Kimi zeg

Klote mercedes motor van Kimiquote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef -Hans- het volgende:
Duidelijk het bewijs hoe snel de McLaren is..![]()

Zeker snelle bakken!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:31 schreef -Hans- het volgende:
Duidelijk het bewijs hoe snel de McLaren is..![]()

Dat is ook de reden dat Alonso zo ver voor staat. Hij scoort maximaal als anderen uitvallen en verliest minimaal als anderen winnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef erikh het volgende:
[..]
Klote mercedes motor van Kimi
Kan Mercedes nou neit eens een wat betrouwbaardere motor maken? Kimi heeft zo vaak motorpech

Hmm misschien toch maar goed dat ik Kimi in mijn manager heb gehoudenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef erikh het volgende:
[..]
Kan Mercedes nou neit eens een wat betrouwbaardere motor maken? Kimi heeft zo vaak motorpech

Erg mooi hetzelfde tempo als Kimiquote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
montoya is de snelste op de baan

En meer ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat Alonso zo ver voor staat. Hij scoort maximaal als anderen uitvallen en verliest minimaal als anderen winnen.

Mja, erg jammer dat hij van motor heeft moeten wisselen want zijn race snelheid is echt goed. Maar volgens mij is dit de eerste keer dit seizoen dat Kimi van motor heeft moeten wisselen, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef erikh het volgende:
[..]

Gaat inderdaad niet goed bij Williams.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Williams heeft wel een dramatisch slecht weekend, die worden zometeen al gelapped

Mhoah...je kan van alles vinden, maar dat hij behoorlijk goed is kan je toch niet ontkennenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:34 schreef erikh het volgende:
Ik kan Alonso echt geen briljant coureur vinden

Rallye dan zekerquote:Op zondag 3 juli 2005 14:37 schreef erikh het volgende:
En Sato gaat Trulli laten zien hoe je meot racen

Als je wint is elke strategie briljant. De strategie van McLaren is nu ook briljant maar dat is puur omdat ze met deze strategie zo ontzettend veel plaatsen winnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:35 schreef erikh het volgende:
Wel duidelijk om te zien dat Ferrari duidelijk minder is in strategieen als ze niet vooraan rijden. De afgelopen jaren waren hun strategieen werkelijk briljant maar dit jaar lukt ook dat ze niet

Toch jammer van die kut McLaren dan, als die motor niet geploft was had hij een mooi gevecht met Alonso kunnen hebbenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:38 schreef -Hans- het volgende:
Wat KIMI laat ZIEN KAN GEWOON NIET !!!! Mijn hemel hij heeft zich op P3 gekwalificeerd en hij rijdt nog steeds rond !!!!!!! BRILJANT !!!!!!!!

Mijn hemel inderdaad !!!!! maar het kan nog steeds!!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Toch jammer van die kut McLaren dan, als die motor niet geploft was had hij een mooi gevecht met Alonso kunnen hebben

De strategie is goed omdat Kimi zo hard ermee kan rijden.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als je wint is elke strategie briljant. De strategie van McLaren is nu ook briljant maar dat is puur omdat ze met deze strategie zo ontzettend veel plaatsen winnen.

Hij doet t waarschijnlijk niet meerquote:Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef erikh het volgende:
Wat is er bij Massa?

Briljante conclusiequote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij doet t waarschijnlijk niet meer

Oh zeker, er zijn vele dingen die een strategie maken of breken maar een (aanzienlijk) deel daarvan is ook gewoon puur of het in het raceverloop past en dat is gokwerk.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Atreidez het volgende:
De strategie is goed omdat Kimi zo hard ermee kan rijden.

Copyr. by O. Molquote:

Let op die Michelinsquote:

quote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:
[..]
Kan iemand het asfalt in 1 van die bochten een beetje opruwen?![]()

Vrij logisch: Montoya reed voor Kimi en Schumacher. Zowel Montoya en Kim reden sneller dan Schumacher maar ze moesten wel binnen enkele ronden binnen komen. Montoya reed al ver genoeg voor Schumacher om een veilige stop te maken. Kimi nog niet dus die moest zo lang mogelijk doorrijden om het gat te vergroten. Wat doe je dan ? Montoya als eerste binnen halen en Kimi zo laat mogelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef Riert het volgende:
Teamorder...Montoya eerder binnen geroepen om hem precies voor Schumi maar achter Kimi te krijgen

Zo zie je dat Montoya constant genaaid wordt door McLaren, zelfs als hij op een goeie positie rijdt moet hij ervoor zorgen dat Scumacher niet dicht bij Kimi kan komen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:
Ik krijg het idee dat Schumi sneller kan dan montoya

Montoya rijdt ook langzamer dan hij kan volgens mijquote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:

Tja Kimi is gewoon een slag beter dan montoyaquote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Zo zie je dat Montoya constant genaaid wordt door McLaren, zelfs als hij op een goeie positie rijdt moet hij ervoor zorgen dat Scumacher niet dicht bij Kimi kan komen.

Is ook niet gek aangezien Schumi alweer dicht tegen z'n volgende pitstop aan zit.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef erikh het volgende:

maar dat was al een tijdje duidelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef erikh het volgende:
[..]
Tja Kimi is gewoon een slag beter dan montoya

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |