Hoeveel spelers heeft Got al ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
we hebben jou toch?![]()
controleren erop lijkt me wat zinloos, maar de eerste de beste die er mee speelt en waarbij het duidelijk is vliegt er natuurlijk meteen uit.
Duh, het blijft GoT, die zijn 24/7 onlinequote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:24 schreef Beathoven het volgende:
Van Got hebben ze momenteel wel iets meer geregistreerde leden op Typefreak.nl.. dus slaadjebla e.a. graag even aanmelden daar![]()
Ohja, soort correspondentieschaak dusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:30 schreef thabit het volgende:
Het is een wedstrijd die meerdere dagen duurt. Dus op fics lijkt me dat niet zo handig.
ok..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef Gauge het volgende:
[..]
Ohja, soort correspondentieschaak dus
Ik hoop op een sveshnikov! Of een accerlated dragon of een gewone dragon (die laatste is echt super!)
Met wit of zwart?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef Gauge het volgende:
[..]
Ik hoop op een sveshnikov! Of een accerlated dragon of een gewone dragon (die laatste is echt super!)
natuurlijk, meld je daar ff aan dan zet ik je bij de groep.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:44 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
kan ik nog mee doen?
taktiekbesprekingen kunnen we beter even op het typefreak forum houden, in achterkamertjes net zoals bij paars I & iI.. en dit kabinetquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef Gauge het volgende:
[..]
misschien wel een paar weken, met een maximale bedenktijd van 3 dagen per zet hebben we iig voldoende tijd om er iets van te maken. Nu zul je die tijd misschien niet in de opening nodig hebben, maar later kan het wel eens handig zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:30 schreef thabit het volgende:
Het is een wedstrijd die meerdere dagen duurt. Dus op fics lijkt me dat niet zo handig.
Dammen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:10 schreef jojarno het volgende:
mmz, jammer dat het schaken is, dat moet ik ooit nog is een keer goed leren spelen..
kijk als het nou dammen was geweest had ik waarschijnlijk best wel wat in te brengen
wel leuk id trouwens
ik ben er heel erg slecht in, volgens mij begin je schaken en dammen ook pas interessant te vinden als je weet hoe je ongeveer moet spelen. Bij dammen heb ik nu nog steeds wat ik met schaken in het begin had... ik doe maar watquote:
om te beginnen hoop ik dat ze een zet makenquote:Op zondag 10 juli 2005 16:24 schreef thabit het volgende:
En we zitten meteen al in de allermoeilijkste schaakstelling die serieus bekeken is. Wat zou wit doen?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1049968/0quote:Op maandag 11 juli 2005 11:15 schreef JasperE het volgende:
[..]
waar is hun forumtopic eigenlijk ik kan het niet vinden op tweakers
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1049968/0
is gewoon openbaar, net zoals hier.
dit zou mogelijk veranderd worden (van 5 naar 3 dus) toch ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:29 schreef thabit het volgende:
Hmm, ik dacht dat er 3 dagen per zet stonden?
mij bestquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef JasperE het volgende:
Kunnen we deze OP trouwens alvast in de wiki zetten?
Fritz of een van de vele variaties daaropquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:12 schreef mighty_myte het volgende:
gaaf dit, maar hoe kun je in godsnaam controleren of niemand een schaakprogrammagebruikt?
bij de weg; ik zoek een cool schaakproggie voor windows, wat voor iets moet ik dan hebben?
het enige wat me bijstaat is battle-chess.
Dat moet je eigenlijk op het andere forum posten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Gauge het volgende:
c5!
Gauge, wacht nog ff tot je wel in hef forum kunt komen. Of mail me anders ff op beathoven007@hotmail.com zolang je er nog niet in kunt. Dan geef ik 't daar wel ff door.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Gauge het volgende:
c5!
Je moet je even aanmelden bij TF.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
count me in. zullen we die gots een flink inmaken.
tf?quote:
ik hoop dat ik er uit kom, mail je laterquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Beathoven het volgende:
tf = TypeFreak
www.typefreak.com/forum
stuur als je je aangemeld hebt mij maar ff een persoonlijk bericht, dan zet ik je even in onze groep.
ha! ik dacht al ff dat ik nuts werd. het is .nl. ik snapte al niet wat ik op een site met lettertypes moest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Beathoven het volgende:
tf = TypeFreak
www.typefreak.com/forum
stuur als je je aangemeld hebt mij maar ff een persoonlijk bericht, dan zet ik je even in onze groep.
hehe, mijn foutquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ha! ik dacht al ff dat ik nuts werd. het is .nl. ik snapte al niet wat ik op een site met lettertypes moest.
*is binnen, laat maar komen. en er zit een bloody typo in mijn naam![]()
leuk, tot morgen of overmorgen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
hehe, mijn fout
ik zal je ff toevoegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |