dit zou mogelijk veranderd worden (van 5 naar 3 dus) toch ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:29 schreef thabit het volgende:
Hmm, ik dacht dat er 3 dagen per zet stonden?
mij bestquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:14 schreef JasperE het volgende:
Kunnen we deze OP trouwens alvast in de wiki zetten?
Fritz of een van de vele variaties daaropquote:Op woensdag 13 juli 2005 07:12 schreef mighty_myte het volgende:
gaaf dit, maar hoe kun je in godsnaam controleren of niemand een schaakprogrammagebruikt?
bij de weg; ik zoek een cool schaakproggie voor windows, wat voor iets moet ik dan hebben?
het enige wat me bijstaat is battle-chess.
Dat moet je eigenlijk op het andere forum posten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Gauge het volgende:
c5!
Gauge, wacht nog ff tot je wel in hef forum kunt komen. Of mail me anders ff op beathoven007@hotmail.com zolang je er nog niet in kunt. Dan geef ik 't daar wel ff door.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:06 schreef Gauge het volgende:
c5!
Je moet je even aanmelden bij TF.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
count me in. zullen we die gots een flink inmaken.
tf?quote:
ik hoop dat ik er uit kom, mail je laterquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Beathoven het volgende:
tf = TypeFreak
www.typefreak.com/forum
stuur als je je aangemeld hebt mij maar ff een persoonlijk bericht, dan zet ik je even in onze groep.
ha! ik dacht al ff dat ik nuts werd. het is .nl. ik snapte al niet wat ik op een site met lettertypes moest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Beathoven het volgende:
tf = TypeFreak
www.typefreak.com/forum
stuur als je je aangemeld hebt mij maar ff een persoonlijk bericht, dan zet ik je even in onze groep.
hehe, mijn foutquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ha! ik dacht al ff dat ik nuts werd. het is .nl. ik snapte al niet wat ik op een site met lettertypes moest.
*is binnen, laat maar komen. en er zit een bloody typo in mijn naam![]()
leuk, tot morgen of overmorgen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
hehe, mijn fout
ik zal je ff toevoegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |