nog steeds geen kind ?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zekers...moest alleen mijn vriendin uitleggen hoe het nou zat met dat strippen en die glazenwasser, had ze nooit echt bewust meegekregen geloof ik
Hoi en goede avondquote:
quote:
* Eilanden bezit telepathische gavenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:40 schreef brighton het volgende:
[..]
Ik snap dat niet he, hoe krijgen ze dat bier nou in dat glas als de dop er nog opzit?
Gaat lekkerquote:
http://www.koudhe.nl/Video/Verona-Koudhe.aviquote:Op zondag 3 juli 2005 00:27 schreef Bjoro het volgende:
net ff gedownload....
[..]
Spaan & Vermeegen
![]()
en dat bij deze broeierige nachten
oh oke !quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef pascalheister het volgende:
hij is van sandmanik host hem alleen maar
kom je weer niet op een meetquote:Op zondag 3 juli 2005 00:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat lekker
o trouwens
ik ga defenitief
ben vandaag naar een bijeenkomst geweest (van backpackers) en heb ook meteen mijn reis geboekt
17 okt... en dan 1 maand naar nieuw zeeland en ik ben op 10 juni weer terug
"slip, slap, slop" is daar het motto !quote:Op zondag 3 juli 2005 00:45 schreef Suijk het volgende:
Da's een lange tijd Sien!
Smeer je je wel goed in? Er is daar een gat in de ozonlaag.
Bjoro... jij als echte bierkenner weet ook wel dat een goed getapt biertje minuuuuuuuuuuuuten duurt.....quote:Op zondag 3 juli 2005 00:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh oke !![]()
en eilandje...waarom staat er voor je vriendje Bjoro dan niet een lekker koud biertje klaar terwijl jij telepatisch toch moet aanvoelen dat ik best wel dorstig ben
Dat heb ik met het bier.. 34 flesjes met 3 personenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:50 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden begint de sangria een beetje in zijn hoofd te voelen
Ik duik er ook zo in ... morgen werkenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Suijk het volgende:
Bij deze groet ik u allen en wens u nog een prettige voortzetting van deze nacht en hoop u morgen of anders op een ander moment in goede gezondheid weer te treffen.
werken op zondag ?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in ... morgen werken![]()
Jaquote:
idd nou werk ze...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja
ik moet ruilen omdat ik vandaag niet kon werken...
leuk is anders..
Ons buijkje wordt steeds deftigerquote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Suijk het volgende:
Bij deze groet ik u allen en wens u nog een prettige voortzetting van deze nacht en hoop u morgen of anders op een ander moment in goede gezondheid weer te treffen.
vind je het niet zatquote:Op zondag 3 juli 2005 01:06 schreef golfer het volgende:
Oké, Live8 is afgelopen.
Jammer dat The Stones niet nog even kwamen, maar genoeg ouwe lullen-jeugdsentiment vorbij zien komen vandaag.
Wat staat er voor morgen op het programma?
F1, finale Wimbledon..verder nog iets?
Tour de Francequote:Op zondag 3 juli 2005 01:06 schreef golfer het volgende:
Oké, Live8 is afgelopen.
Jammer dat The Stones niet nog even kwamen, maar genoeg ouwe lullen-jeugdsentiment vorbij zien komen vandaag.
Tour de France?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:06 schreef golfer het volgende:
Oké, Live8 is afgelopen.
Was ik nou echt de enige?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand Laura Pausini in Rome gezien? Die was![]()
goeie gedachte!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |