Dat heb ik met het bier.. 34 flesjes met 3 personenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:50 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden begint de sangria een beetje in zijn hoofd te voelen
Ik duik er ook zo in ... morgen werkenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Suijk het volgende:
Bij deze groet ik u allen en wens u nog een prettige voortzetting van deze nacht en hoop u morgen of anders op een ander moment in goede gezondheid weer te treffen.
werken op zondag ?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik duik er ook zo in ... morgen werken![]()
Jaquote:
idd nou werk ze...quote:Op zondag 3 juli 2005 00:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja
ik moet ruilen omdat ik vandaag niet kon werken...
leuk is anders..
Ons buijkje wordt steeds deftigerquote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Suijk het volgende:
Bij deze groet ik u allen en wens u nog een prettige voortzetting van deze nacht en hoop u morgen of anders op een ander moment in goede gezondheid weer te treffen.
vind je het niet zatquote:Op zondag 3 juli 2005 01:06 schreef golfer het volgende:
Oké, Live8 is afgelopen.
Jammer dat The Stones niet nog even kwamen, maar genoeg ouwe lullen-jeugdsentiment vorbij zien komen vandaag.
Wat staat er voor morgen op het programma?
F1, finale Wimbledon..verder nog iets?
Tour de Francequote:Op zondag 3 juli 2005 01:06 schreef golfer het volgende:
Oké, Live8 is afgelopen.
Jammer dat The Stones niet nog even kwamen, maar genoeg ouwe lullen-jeugdsentiment vorbij zien komen vandaag.
Tour de France?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:06 schreef golfer het volgende:
Oké, Live8 is afgelopen.
Was ik nou echt de enige?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iemand Laura Pausini in Rome gezien? Die was![]()
goeie gedachte!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |