Kost me een kwartierquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Deze mag wel. Ik denk dat jij er toch langer mee bezig bent geweest.
quote uit het Tour-topic:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef golfer het volgende:
De tour wordt al binnen 19 kilometer beslist?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik vond het wel een spannende tour die van 2005
Het probleem is dat Lance, in tegenstelling tot z'n "concurenten", wél het parcour uit z'n hoofd kent.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:04 schreef SCH het volgende:
Het duurt nog 3 weken, die prutser kan toch nog in een ravijn storten
Het is nog niet afgelopen. Je weet niet hoe de benen in de bergen zijn. Maar dit zegt al wel veelquote:
Lance is heel goed voorbereid, die gaat niet kapotquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen. Je weet niet hoe de benen in de bergen zijn. Maar dit zegt al wel veel
Mooi he?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb die Lance nooit een sympathieke vent gevonden - echt dat Amerikaanse winnaarsgedoe.
Yep,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:15 schreef Vom het volgende:
Zo rondje van Lance lijkt me he.
Tour 2005 is afgelopen
Die kans is klein, maar dit is een ander verhaal dan bergritten. Lance heeft voor mij nog niet gewonnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lance is heel goed voorbereid, die gaat niet kapot
Is dat ook niet met Brandsteder junior ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
SBS6 heeft weer een nieuw tenenkrommend programma hoor. Sjezis.
"Kinderrecords" met verschrikkelijke presentatoren.
De zoon van Ron Brandstederquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
SBS6 heeft weer een nieuw tenenkrommend programma hoor. Sjezis.
"Kinderrecords" met verschrikkelijke presentatoren.
Mijn broer heeft Armstrong niet in z'n top 5 gepouled omdat het niks zou worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:18 schreef pfaf het volgende:
Mijn broertje had op Zabriskie gewed vandaag.[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft Armstrong niet in z'n top 5 gepouled omdat het niks zou worden.
Eerste keer dat ie naar de Tour kijkt zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft Armstrong niet in z'n top 5 gepouled omdat het niks zou worden.
Nee, meer wielerkenner dan Tong.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Eerste keer dat ie naar de Tour kijkt zeker![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:18 schreef Vom het volgende:
[..]
De zoon van Ron Brandsteder
Hallo ik ben Rik en m'n papa heeft veel geld dus ga ik niet naar de kapper
Preciesquote:
Trust me on this onequote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ga niet terug zappen om het te checken
daar kan ik over meepratenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:20 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz heeft net een sollie op de bus gedaan.
Leuk en spannend
Madonna bij Live8 en finale WK onder 20.quote:
Madonna heb ik ook opstaan, maar normaal loopt het hier ook wel door met postenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Madonna bij Live8 en finale WK onder 20.
Vind Madonna een beetje tegen vallenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Madonna bij Live8 en finale WK onder 20.
Ik zit ongemerkt te kijken waar ze nu weer strakgetrokken isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind Madonna een beetje tegen vallen
Of ligt dat aan mij?
ik vond het zeker niet tegenvallenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vind Madonna een beetje tegen vallen
Of ligt dat aan mij?
Ze is net zo oud als Viola Holt.quote:
Nou zeg, echt plaatsvervangende schaamte, ook bij het publiek daar volgens mijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:51 schreef golfer het volgende:
Brian Wilson is gewoon een zielige vertoning.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:00 schreef pascalheister het volgende:
Leuke band The Killers
Somebody Told Me is wel een vrij bekend nummer
Erg hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
Nou zeg, echt plaatsvervangende schaamte, ook bij het publiek daar volgens mij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |