Was dat met of zonder electriciteit?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, ik heb nog een wasrol van het Live Aid concert uit 1886.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
klopt, ik heb er wel wat beelden van gezien op het polygoon journaal, voor die tijd was het een unikum , dat wel.
De oudtante van m'n vader 'Betty met haar BasBanjo' trad op in Pekelaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:36 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, ik heb nog een wasrol van het Live Aid concert uit 1886.
Als 't goed is wel, tenzij ze vlak daarvoor weer ruzie krijgen of zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:38 schreef nozem het volgende:
Treedt Pink Floyd trouwens in originele bezetting op? (oke, zonder Syd Barrett uiteraard)
Als het goed is wel. Dat maakt het zo bijzonder.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:38 schreef nozem het volgende:
Treedt Pink Floyd trouwens in originele bezetting op? (oke, zonder Syd Barrett uiteraard)
Zeg er even bij waar je kijktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:38 schreef pascalheister het volgende:
wie komt er nu ?
Oh zou gaaf zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef Knarf het volgende:
Green day moet nu komen toch?
Dat zou echt ontzettend vervelend zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ned.3 loop idd uren achter. Ze zijn zeker bang dat Dido haar tietjes gaat flashen, dan kunnen ze het er nog snel uitknippen
lijkt op zo'n yousou figuurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
You Never Walk Alone in Londen? Wie zingt dat nou weer?
Ik ben heel benieuwd. Het is nooit zoals vroeger, maar een goede geluidsman kan soms wonderen doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:39 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Als 't goed is wel, tenzij ze vlak daarvoor weer ruzie krijgen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |