Dat kwam door Freddie!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:08 schreef Matness het volgende:
[..]
Bowie is altijd geweldig, ook tijdens de Freddy Tribute
Elton had beloofd het NOOIT meer live op te voeren!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:08 schreef Againzender het volgende:
Zolang 'ie geen candle in the wind gaat doen
Keane welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is Oasis en Keane al geweest?
neinquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Is Oasis en Keane al geweest?
Dat komt omdat BBC een "eigen" stream heeft en de rest van de wereld (ook Ned3) het moet doen met een satellite feed. Daar heeft Ned3 dus geen invloed op!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:09 schreef greatgonzo het volgende:
jammer dat ned 3 zo achter loopt, het beeld en geluid is daar beter dan bij de bbc (in mijn geval)
Keane toch wel?quote:
Marc Bolan, de lang geleden overleden zanger van T-Rex.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:08 schreef One_conundrum het volgende:
Mark Bowen?
Een matroos die niets toevoegtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is dit voor sukkel.
Pete Doherty,quote:
in Londen, of ergens anders?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:11 schreef eborn het volgende:
Hierna komt GREEN DAYvolgens mij
Doet ook aan the weightwatchers zo te zien.quote:
ik weet het ook niet meerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik hoop hetniet qu63
Berlin, dus dat zullen ze niet helemaal laten zien gok ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:11 schreef qu63 het volgende:
in Londen, of ergens anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |