Live Aid heb ik niet heel bewust meegemaakt (was toen 7). Maar er zijn toch al aardig wat kippenvelmomenten voorbij gekomen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Jane het volgende:
Nou, ik zal wel een ouwe lul zijn, maar op een of andere manier voelde de eerste Live Aid toch grootser. Maar ligt er aan wat er nog komt natuurlijk. Iig was die verrassender.
Jonathan Ross tussendoor met interviewsquote:
Ja, dit is gewoon leuk en de nostalgie + FOK-forum maakt t net weer iets leuker.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Jane het volgende:
Nou, ik zal wel een ouwe lul zijn, maar op een of andere manier voelde de eerste Live Aid toch grootser. Maar ligt er aan wat er nog komt natuurlijk. Iig was die verrassender.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit is dus Fix You, van hun nieuwe CD X&Y
koop dan een breedbeeld tvquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Murray het volgende:
Alleen eeuwig zonde dat de BBC in breedbeeld uitzend, maar dat ik hier gewoon 4:3 krijg, en er een stuk van het beeld dus mist.
Zit je dan met je breedbeeld TV.
klopt, rond Oktober/November komt er een 4 dvd set uit. Afhankelijk van hoeveel tijd we nodig hebben alles rond te krijgen...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. EMI heeft de rechten, geloof ik.
en het is gewoon de tweede keer. Het 'nieuwe' is er vanaf ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:46 schreef Matness het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon leuk en de nostalgie + FOK-forum maakt t net weer iets leuker.
Komt ook omdat 20 jaar terug je minder tv had en geen MTV en TMF dus al die artiesten zag je niet zo vaak live, nu kun je al die artiesten overal zien optreden. Minder uniek dus.
De nieuwe CD is echt goed, heb je die?quote:
is dichter in de buurt van London hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef One_conundrum het volgende:
Het geluid is inderdaad beter op de BBC
Je werkt bij EMI, begrijp ik? Kun je al wat meer erover vertellen? Is het de bedoeling om alles op die 4 dvd's te proppen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef el_bario het volgende:
[..]
klopt, rond Oktober/November komt er een 4 dvd set uit. Afhankelijk van hoeveel tijd we nodig hebben alles rond te krijgen...
Thnx!!! Werkt inderdaad tóch (moest er wel IE voor onder het stof vandaan halen, maar soiquote:
Da's mooi.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef el_bario het volgende:
[..]
klopt, rond Oktober/November komt er een 4 dvd set uit. Afhankelijk van hoeveel tijd we nodig hebben alles rond te krijgen...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De nieuwe CD is echt goed, heb je die?
4 dvd's is een beetje weinig voor 9 concerten..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef el_bario het volgende:
[..]
Woodstock II was ook niet zoals deel I idd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en het is gewoon de tweede keer. Het 'nieuwe' is er vanaf ...
Hier wordt de BBC alleen op digitale TV in breedbeeld uitgezonden. Op de kabel wordt links en rechts wat weggeknipt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef Murray het volgende:
Alleen eeuwig zonde dat de BBC in breedbeeld uitzend, maar dat ik hier gewoon 4:3 krijg, en er een stuk van het beeld dus mist.
Zit je dan met je breedbeeld TV.
nee, bittersweet symphony is van the verve. The vervequote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Was dat met bittersweer symphony?! Dat is toch niet van hun?
Hier is de BBC wel op 16:9 en geen digitale tv.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier wordt de BBC alleen op digitale TV in breedbeeld uitgezonden. Op de kabel wordt links en rechts wat weggeknipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |