Daar klopt nietzvan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:57 schreef nietzman het volgende:
Oh, ik hoorde laatste dat U2 kut is. Dat klopt, toch?
Hell yeah!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:35 schreef m021 het volgende:
[..]
@BlaineDeMono: kom anders eens een kijkje nemen in het U2 topic
In een geluidsdichte ruimte wel jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef heiden6 het volgende:
U2 valt wel mee,
Ik bedoelde meer, het is geen Britney Spears, maar ook zeker niets bijzonders.quote:
Volgens mij doet hij juist goede dingen in de wereld. Misschien vind je het niet tof dat hij zijn bekendheid gebruikt, maar ik vind het wel een goede zaak.. kunnen andere artiesten een voorbeeld aan nemen i.p.v. stoer je sieraden en auto's in je videoclip laten zien.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:26 schreef heiden6 het volgende:
U2 valt wel mee, maar die Bono, wat een kotswaardig mannetje.
Jouw Nederlands valt wel mee.... in een geluiddichte ruimte.quote:
Ah, okay. Maar toen ik zonet toch nog even navroeg bij 'm zei 'ie dat je een jokkebrok bent. Hoe zit dat dan?quote:
Het is zo'n pretentieuze slijmbal.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij juist goede dingen in de wereld. Misschien vind je het niet tof dat hij zijn bekendheid gebruikt, maar ik vind het wel een goede zaak.. kunnen andere artiesten een voorbeeld aan nemen i.p.v. stoer je sieraden en auto's in je videoclip laten zien.
Waarom, volgens mij maakt hij alles waar wat hij zegt en is hij écht goed bezig en doet hij dit niet om mensen voor zich te winnen.quote:
Die heb ik al, ik vind hem gewoon een pretentieuze slijmbal. Dat is veel eenvoudiger dan jij het doet voorkomen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom, volgens mij maakt hij alles waar wat hij zegt en is hij écht goed bezig en doet hij dit niet om mensen voor zich te winnen.
Wat is het probleem?
Wil je ook fans?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:54 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ja ik ben nu eenmaal een newbie hier, en negatieve nonsens aangaande mijn favoriete band laat ik nu eenmaal niet over mijn kant gaan!!!![]()
Ja, bij wie slijmt hij?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die heb ik al, ik vind hem gewoon een pretentieuze slijmbal. Dat is veel eenvoudiger dan jij het doet voorkomen.![]()
Jij beticht mij van het hebben van emotionele problemen? Dit komt van iemand die gaat stampvoeten omdat hij niet gewenst is op een Fok!meeting.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, bij wie slijmt hij?
Waarom moet je je afreageren op iemand met argumenten die zeer goed gebaseerd zijn op.. lucht, omdat je zelf emotionele problemen hebt ?
Zwakzinnige pauper.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ja, bij wie slijmt hij?
Waarom moet je je afreageren op iemand met argumenten die zeer goed gebaseerd zijn op.. lucht, omdat je zelf emotionele problemen hebt ?
Zwakzinnige pauper.
Graag gedaan!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
![]()
Topics als deze doen mijn bloed koken![]()
Ringo? Als in: de drummer van die band met die ene wereldverbeteraar erin?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij beticht mij van het hebben van emotionele problemen? Dit komt van iemand die gaat stampvoeten omdat hij niet gewenst is op een Fok!meeting.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |