quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:20 schreef Snortbrommer het volgende:
Ja, na het uitgaan trap je rommel, want dat hoort zo.
hier vind ik je al een kansloze idioot.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:20 schreef Snortbrommer het volgende:
kutboer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:20 schreef Snortbrommer het volgende:
MEGA dronken.
Ga je spoorbomen afbreken.
's Morgens valt je in dat daar camera's hangen. Tof.!
Je bent een kuthoer. En een schijfje worst.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hier vind ik je al een kansloze idioot.
anders nog iets?
'*hihihi* ik zei kuthoer'quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:23 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Je bent een kuthoer. En een schijfje worst.
Treinen die 's nachts rijden lijken mij ook wel tof, dan hoef ik niet in Boerenhol te stappen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:25 schreef greatgonzo het volgende:
weet je wat nog toffer was geweest, als die trein je geschept had
Oh ja? Het was vast en zeker een dagje uit van de stichting.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:20 schreef Snortbrommer het volgende:
MEGA dronken.
Ga je spoorbomen afbreken.
's Morgens valt je in dat daar camera's hangen. Tof.!
Ha Hi Ho.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:27 schreef Snortbrommer het volgende:
OH JA! En ik heb een pot uit een tuin gehaald, zo'n kruik, en die kapot gegooit midden op straat!!
grinnek.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:27 schreef Snortbrommer het volgende:
OH JA! En ik heb een pot uit een tuin gehaald, zo'n kruik, en die kapot gegooid midden op straat!!
zozo, erg stoer hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:27 schreef Snortbrommer het volgende:
OH JA! En ik heb een pot uit een tuin gehaald, zo'n kruik, en die kapot gegooid midden op straat!!
Graag zelfs.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:28 schreef Copycat het volgende:
Jij bent echt zwaar cool!
Mag ik je aanraken? met een spoorboom
wat een spektakel weerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:27 schreef Snortbrommer het volgende:
Voor zover ik weet nog niet, helaasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
is die klooncheck nou al klaar, of wat?
tvp dan maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet nog niet, helaas.
hoho, het weekend is nog niet voorbij, vanavond gaat die weer lekker zuipen en dingen kapotmaken enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:30 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
wat een spektakel weerhou je ons wel op de hoogte over wat je volgend weekend weer meemaakt?
Ik doe dat soort dingen anders niet, hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou dit nou dat compensatiegedrag zijn van jonge mannen met te kleine piemels?
Maar zo spannend als vannacht zal het wel niet worden, denk je wel?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:32 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
hoho, het weekend is nog niet voorbij, vanavond gaat die weer lekker zuipen en dingen kapotmaken enzo
Lees het morgen wel
Ivm z'n eigen spoorboompje zeg maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou dit nou dat compensatiegedrag zijn van jonge mannen met te kleine piemels?
Ik welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:37 schreef Snortbrommer het volgende:
Ik hoop niet dat ik straks politie aan de deur heb...
Jawel, want vanavond ga ik misschien iemand zoenen! En als ze wil ga ik wel met haar mee naar huis.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:36 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Maar zo spannend als vannacht zal het wel niet worden, denk je wel?
En als ze niet wil? Dan ga je haar kapot makenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:38 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Jawel, want vanavond ga ik misschien iemand zoenen! En als ze wil ga ik wel met haar mee naar huis.
Nee, dan ga ik niet he! Ik ben geen verkrachter.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:39 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
En als ze niet wil? Dan ga je haar kapot maken
weet je dat heeeel zeker?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:40 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik niet he! Ik ben geen verkrachter.
Maar eerst ga je spoorbomen slopen om die er bij haar hard anaal intedrukken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:38 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Jawel, want vanavond ga ik misschien iemand zoenen! En als ze wil ga ik wel met haar mee naar huis.
Het is totaal niet boeiend wat jij allemaal gedaan hebtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:44 schreef Snortbrommer het volgende:
Rot toch eens op met jullie gezeik over dat kloon.
Ik zeg alleen wat ik gister gedaan heb.
Dan rot je toch gewoon op?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:45 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Het is totaal niet boeiend wat jij allemaal gedaan hebt
oh...sorry.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:44 schreef Snortbrommer het volgende:
Rot toch eens op met jullie gezeik over dat kloon.
Ik zeg alleen wat ik gister gedaan heb.
En anders? Ga je me kapot maken?quote:
Het boeide je toch niet wat ik deed?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:46 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
En anders? Ga je me kapot maken?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:38 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Hoe werken die camera's bij het spoor? Zijn die aangesloten?
HA HA HA!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:48 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Kan niet, de treinen rijden niet ivm met een defecte spoorwegovergang
--> KELquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:54 schreef zoalshetis het volgende:
dit topic op slot gooien zou onrecht doen aan het sadomasochistische karakter van deze leuke 'nieuwe' user.
daar vertoef ik niemals!! the horror.quote:
Jawel hoor, ik wacht met smart op je topic van morgen, kijken wat je dan allemaal kapot hebt gemaakt in je zatte buiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:49 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Het boeide je toch niet wat ik deed?
ik vermoed dat je ouders frikandellen en waterijsjes op het menu hebben staan vanavond.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:02 schreef Snortbrommer het volgende:
Na zo'n heldendaad moet ik ook goed eten. Honger!
Hoe moet ik weten wat die eten?!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vermoed dat je ouders frikandellen en waterijsjes op het menu hebben staan vanavond.
ik zal eens kijken of in het land van carnaval slagbomen kapot zijn gemaakt. ik vermoed van niet namelijk. ik denk dat je wel grappig bent. het komt er alleen nu nog niet zo goed uit, hoewel...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:06 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
In de buurt van Venlo.
Duidelijker kan ik natuurlijk niet zijn.
Rot zelf op.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:06 schreef dark_humanity774 het volgende:
Ga slapen en rot op uit KLB [afbeelding]
Wat heeft Brazilie hiermee te maken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of in het land van carnaval slagbomen kapot zijn gemaakt. ik vermoed van niet namelijk. ik denk dat je wel grappig bent. het komt er alleen nu nog niet zo goed uit, hoewel...
aha! langzaam maar zeker vallen de schillen van de ui, om het middelste kenbaar te maken... meer schillen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:09 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Wat heeft Brazilie hiermee te maken?
Frikandel speciaal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha! langzaam maar zeker vallen de schillen van de ui, om het middelste kenbaar te maken... meer schillen.
oudekaassoufflé. binnenkort ook in de supermarkt verwacht! geen uiquote:
Gewoon erbij pleuren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oudekaassoufflé. binnenkort ook in de supermarkt verwacht! geen ui...hoewel
![]()
klinkt best ok.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:24 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Gewoon erbij pleuren.
Curry van de Aldi erbij, 80% vet mayo.!
Ga dan naar je vriend toe om daar het hele weekend te zittenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:35 schreef Tique het volgende:
die wiet en rookmeur!
Ik vond je hier eigenlijk al een mongoolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:20 schreef Snortbrommer het volgende:
lief doen!quote:
foksdeformatie?quote:
Ik ga even in je profiel kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:27 schreef Snortbrommer het volgende:
Imbeciel? Ik toch niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:23 schreef renz0r het volgende:
Ik hoop dat je wordt opgepakt en dat je 1 jaar mag brommen incl de schadekosten.
Door imbecielen als jouw die niet tegen alcohol kunnen gaat Nederland naar de klote!
Ik lach je in je gezicht uit als je wordt opgepakt.
Rot jij maar op. Met je mislukte boerentopicsquote:
Z'n moeder had geen tijd voor emquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:52 schreef piere het volgende:
Heb je ook nog geneukt of is het rukken geworden?
Ja, hopelijk vanavond weer. Zo'n kansloze mongool van zijn fiets trappen en dan lachen met zijn allen.quote:
Dat lijkt mij sterk, die kansloze mongool opent topiques als: "OH JA! Daar hangen camera's verdomme!"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:30 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Ja, hopelijk vanavond weer. Zo'n kansloze mongool van zijn fiets trappen en dan lachen met zijn allen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |