ik zal eens kijken of in het land van carnaval slagbomen kapot zijn gemaakt. ik vermoed van niet namelijk. ik denk dat je wel grappig bent. het komt er alleen nu nog niet zo goed uit, hoewel...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:06 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
In de buurt van Venlo.
Duidelijker kan ik natuurlijk niet zijn.
Rot zelf op.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:06 schreef dark_humanity774 het volgende:
Ga slapen en rot op uit KLB [afbeelding]
Wat heeft Brazilie hiermee te maken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of in het land van carnaval slagbomen kapot zijn gemaakt. ik vermoed van niet namelijk. ik denk dat je wel grappig bent. het komt er alleen nu nog niet zo goed uit, hoewel...
aha! langzaam maar zeker vallen de schillen van de ui, om het middelste kenbaar te maken... meer schillen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:09 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Wat heeft Brazilie hiermee te maken?
Frikandel speciaal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha! langzaam maar zeker vallen de schillen van de ui, om het middelste kenbaar te maken... meer schillen.
oudekaassoufflé. binnenkort ook in de supermarkt verwacht! geen uiquote:
Gewoon erbij pleuren.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oudekaassoufflé. binnenkort ook in de supermarkt verwacht! geen ui...hoewel
![]()
klinkt best ok.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:24 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Gewoon erbij pleuren.
Curry van de Aldi erbij, 80% vet mayo.!
Ga dan naar je vriend toe om daar het hele weekend te zittenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:35 schreef Tique het volgende:
die wiet en rookmeur!
Ik vond je hier eigenlijk al een mongoolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:20 schreef Snortbrommer het volgende:
lief doen!quote:
foksdeformatie?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |