wat een spektakel weerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:27 schreef Snortbrommer het volgende:
OH JA! En ik heb een pot uit een tuin gehaald, zo'n kruik, en die kapot gegooid midden op straat!!
Voor zover ik weet nog niet, helaasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
is die klooncheck nou al klaar, of wat?
tvp dan maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet nog niet, helaas.
hoho, het weekend is nog niet voorbij, vanavond gaat die weer lekker zuipen en dingen kapotmaken enzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:30 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
wat een spektakel weerhou je ons wel op de hoogte over wat je volgend weekend weer meemaakt?
Ik doe dat soort dingen anders niet, hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou dit nou dat compensatiegedrag zijn van jonge mannen met te kleine piemels?
Maar zo spannend als vannacht zal het wel niet worden, denk je wel?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:32 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
hoho, het weekend is nog niet voorbij, vanavond gaat die weer lekker zuipen en dingen kapotmaken enzo
Lees het morgen wel
Ivm z'n eigen spoorboompje zeg maarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou dit nou dat compensatiegedrag zijn van jonge mannen met te kleine piemels?
Ik welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:37 schreef Snortbrommer het volgende:
Ik hoop niet dat ik straks politie aan de deur heb...
Jawel, want vanavond ga ik misschien iemand zoenen! En als ze wil ga ik wel met haar mee naar huis.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:36 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Maar zo spannend als vannacht zal het wel niet worden, denk je wel?
En als ze niet wil? Dan ga je haar kapot makenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:38 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Jawel, want vanavond ga ik misschien iemand zoenen! En als ze wil ga ik wel met haar mee naar huis.
Nee, dan ga ik niet he! Ik ben geen verkrachter.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:39 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
En als ze niet wil? Dan ga je haar kapot maken
weet je dat heeeel zeker?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:40 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik niet he! Ik ben geen verkrachter.
Maar eerst ga je spoorbomen slopen om die er bij haar hard anaal intedrukken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:38 schreef Snortbrommer het volgende:
[..]
Jawel, want vanavond ga ik misschien iemand zoenen! En als ze wil ga ik wel met haar mee naar huis.
Het is totaal niet boeiend wat jij allemaal gedaan hebtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:44 schreef Snortbrommer het volgende:
Rot toch eens op met jullie gezeik over dat kloon.
Ik zeg alleen wat ik gister gedaan heb.
Dan rot je toch gewoon op?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:45 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Het is totaal niet boeiend wat jij allemaal gedaan hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |