Ahaa (<--- in Berlijn, trouwens) oke... dat is idd wel weer zo... En een foto geeft een echt 'gezicht' aan de ondersteuning... Naja, dan nóg.... Een button op de website om te klikken had ook gekundquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:37 schreef broer het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat er een statement komt waar de G8 rekening mee 'moet' houden? Hoe meer foto's er worden geupload, hoe meer mensen er bewust achter Live8 staan. Ik neem aan dat dat de bedoeling ervan is.
Ik snap ook niet waarom in Nederland geen organisator is opgestaan om iets te doen. Dat was toch wel mogelijk geweest? Er zijn hier genoeg (wannabe-)wereldverbeteraars die keer op keer in beeld komen ..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:40 schreef Matness het volgende:
Waarom is er geen Live8 concert op het Museumplein eigenlijk?
En waarom is er geen Nederlandse band die ons vertegenwoordigt? Kane of Golden Earing had wel gekund toch?
Nooit The Oscars gekeken op de BBC?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Het is zeker een schande dat ik die presentator van BBC niet ken?
Je kent Jonathan Ross niet?!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij kreeg Phil de schuld van het slechte optreden van Led Zeppelin.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:42 schreef Matness het volgende:
Hebben jullie die BBC docu gezien over Live Aid? Phill Collins kreeg de schuld geloof ik van dat slechte optreden van Pink Floyd geloof ik.
Live Aid was echt dé definitieve doorbraak voor U2.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:36 schreef Matness het volgende:
U2 doorgebroken door LiveAid volgens Claudia. Ze waren toch al doorgebroken?
Dat valt me van je tegen Waxxer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
Jonathan Woss. Van dat spwaakgebwekquote:
Klopt, die bedoelde ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Phil de schuld van het slechte optreden van Led Zeppelin.
duran Duran is er toch wel? of niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:49 schreef Matness het volgende:
Ik mis wel namen als DuranDuran en Tears for Fears.
Ja, sloeg nergens op, omdat King toevallig optrad bij North Sea Jazz. We hadden toch Schocking Blue of The Golden Earing wel kunnen laten zien?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:51 schreef tong80 het volgende:
20 jaar geleden mochten veel landen een artiest uit eigen land laten zien. Wat was ik kwaad dat Nederland de Amerikaan BB King liet zien.
Mwah. Veiligheid enzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:54 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind het in Londen niet echt druk..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:59 schreef Matness het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat Henk Westbroek destijds dwars door In The Air Tonight van Phill Collins zat te praten op Radio3.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:59 schreef Matness het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat Henk Westbroek destijds dwars door In The Air Tonight van Phill Collins zat te praten op Radio3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |