quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:19 schreef pfaf het volgende:
Wilde ik net een titel over penissen in teddyberen maken....
De moeder der autosporten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Wat is F 1?
Heeft de autosport ook al een moeder?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
De moeder der autosporten.
Wat een dommie ben je toch.![]()
3 zelfs, en 1 vader!quote:
wordt eenv erjaardagscadeau, geld erin en de jarige kan uitgebreid gaan zoekenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:17 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wat ga je er mee doen?
Je geslachtsdeel moet er niet in he?
Pft, je zult maar 3 moeders hebben zeg.quote:
Leuk!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt eenv erjaardagscadeau, geld erin en de jarige kan uitgebreid gaan zoekenooit al eens bij iemand anders gedaan en dat was een groot suc6
Eigenlijk expres, want dat WK kijken we toch allemaal wel. De rest is een keuze.quote:
quote:
Grapsigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt eenv erjaardagscadeau, geld erin en de jarige kan uitgebreid gaan zoekenooit al eens bij iemand anders gedaan en dat was een groot suc6
Hoe durft iequote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:34 schreef pascalheister het volgende:
Middag, eten weer op. En de postbode bracht mij de PSV dvd
die tin heb ik zelf al besteld in japan, en I Robot head hoef ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Suijk het volgende:
Iets voor jou PH?
[TK] The Shawshank Redemption Tin + I Robot Head Giftsets!!!
ik zal ook even kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:45 schreef Suijk het volgende:
Iets voor jou PH?
[TK] The Shawshank Redemption Tin + I Robot Head Giftsets!!!
Ok, dan is de link ook geschikt voor jou, dossie.quote:
ik ben alweer terugquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ok, dan is de link ook geschikt voor jou, dossie.
De eerste week van de Tour is toch geen hol aan.quote:
Hoe laat begint de tour danquote:
Dat zeggen alleen de mensen die het niet kunnen zien. Ik baal ervan dat ik nog moet werken...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:00 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De eerste week van de Tour is toch geen hol aan.
Hoezo niks meer aan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
F1 is niks meer aan dus de keuze is simpel
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen de mensen die het niet kunnen zien. Ik baal ervan dat ik nog moet werken...
Ik vind het dit jaar vele malen beter dan voorgaande jarenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vroeger keek ik naar elke race , laatste jaren is de lol er wel een beetje vanaf![]()
Ja die discusie word daar ook al gevoerd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had die tin voor ongeveer 60 euro incl verzenden dus dan weet je genoeg
Ja daar heb je wel gelijk in. Ik denk alleen niet dat het zoveel massasprints zullen worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Nee serieus, zo boeiend zijn al die massasprints nu toch niet, zeker nu niet met de afwezigheid van Petacchi. De Giro is wat dat betreft vele malen interessanter.
Nu Fassa niet hoeft te werken voor Petacchi denk ik idd niet dat het allemaal massasprints zullen worden, maar ik reken toch op 75%.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:05 schreef Suijk het volgende:
Ik denk alleen niet dat het zoveel massasprints zullen worden eigenlijk.
http://www.amazon.co.jpquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja die discusie word daar ook al gevoerd.
Wat is die site ook alweer waar je dat bestelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |