abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28441582
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:05 schreef Monidique het volgende:
In Rusland hebben ze een vlaktaks, maar loopt toch echt niet aardig goed.
Daar is nog steeds de verstikkende werking van het communisme voelbaar. Het is een inmens land met enorm veel inwoners. Je verandert de mentaliteit niet van de ene op de andere dag.
pi_28441633
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:06 schreef Monidique het volgende:
Ahha, dus het ligt toch niet aan de verwerpelijke ideologie, het communisme.
Een verwerpelijke ideologie als het communisme maakt van mensen weerloze en zwakke burgers. Dan is armoede een logisch gevolg als dat systeem instort van pappen en nat houden.
pi_28441689
Dus als in Rusland mensen arm zijn, ligt het aan het systeem, maar als in Amerika mensen arm zijn, ligt het aan die mensen zelf.
pi_28441707
quote:

[..]

Rusland is nog steeds niet herstel van de rokende ashopen die het communisme heeft achtergelaten. Daarnaast heeft Rusland momenteel in bepaalde gebieden te kampen met een ander bekend gevaar: de Islam.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28441719
Ook in Rusland ligt het aan de mensen zelf. Ze hebben immers lange tijd geloofd in het communisme.

Oorzaak en gevolg
  zondag 3 juli 2005 @ 13:13:26 #256
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28441755
quote:
Op zondag 3 juli 2005 11:47 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

En dan mogen gelijk de loongegevens van de genoemde Amerikanen gecorrigeerd worden voor de maand vakantie die zij missen.
daar kiezen ze voor, keuzevrijheid, dat noem ik pas welvaart, kan je in dit door de vakbonden geregeerde land niet zeggen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 3 juli 2005 @ 13:14:03 #257
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28441774
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ook in Rusland ligt het aan de mensen zelf. Ze hebben immers lange tijd geloofd in het communisme.

Oorzaak en gevolg
Dus in de VS ligt het dan aan de mensen die geloofd hebben in kapitalisme? Oorzaak en gevolg?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28441779
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Rusland is nog steeds niet herstel van de rokende ashopen die het communisme heeft achtergelaten. Daarnaast heeft Rusland momenteel in bepaalde gebieden te kampen met een ander bekend gevaar: de Islam.
Ja, en in Gallië hadden ze ook te maken met een onbedwingbaar dorpje, maar dat verklaarde nog niet de misere van het Rijk.
pi_28441803
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus in de VS ligt het dan aan de mensen die geloofd hebben in kapitalisme? Oorzaak en gevolg?
Daar ligt het aan het falen van die mensen binnen een kapitalistisch systeem.

School drop outs -> armoede

Oorzaak en gevolg
pi_28441829
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:12 schreef MrX1982 het volgende:

Oorzaak en gevolg
Nog steeds zijn er daar randdebielen die geloven in het communisme. Die zouden voor de gein eens een paar jaar aan de slag moeten in Siberië.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:16:11 #261
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28441839
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:02 schreef pberends het volgende:

[..]

Ze hebben daar weinig te innen. Bovendien is China kapitalistischer dan Nederland; ze kennen daar bijna geen sociale zekerheid.
lul niet uit je nek joh

kapitalisme
NL: 7.7
China 5.7

bron: http://www.freetheworld.com/index.html
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_28441860
De feitenkennis van Pberens is niet echt overweldigend te noemen.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:17:57 #263
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28441887
quote:

[..]

poetin jaagt namelijk alle buitenlandse investeerders weg

Je kan maar beter geen verbanden proberen te leggen, we hebben je namelijk meteen door hoor, de rspporten rakelen we zo op.
pi_28441926
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:17 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Je kan maar beter geen verbanden proberen te leggen, we hebben je namelijk meteen door hoor, de rspporten rakelen we zo op.
Ja, heb je die uitspraak van dé PvdA al?
  zondag 3 juli 2005 @ 13:19:09 #265
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28441934
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:11 schreef Monidique het volgende:
Dus als in Rusland mensen arm zijn, ligt het aan het systeem, maar als in Amerika mensen arm zijn, ligt het aan die mensen zelf.
precies
armoede in een comm land is schuld van het susteem
armoede in kapt land is schuld mensen zelf

moet wel eerlijk zeggen dat in kapt landen geen arme mensen zijn (bij gebrek aan bewijs concludeer ik dat), dat komt uiteraard door het kapt.
pi_28441950
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:17 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Niet alleen de buitenlandse investeerders. Ook de Russen die met hun kop een beetje boven het maaiveld uitsteken wordt het leven zuur gemaakt.

Het enige wat Puta goed doet is het aanpakken van Tsjetjenen, al mag dat wel wat harder.
pi_28441959
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nog steeds zijn er daar randdebielen die geloven in het communisme. Die zouden voor de gein eens een paar jaar aan de slag moeten in Siberië.
Ach ik begrijp wel dat verlangen naar iets in het verleden. Alleen is het een verwerpelijk verleden.

Maar ik geloof nog wel in de kracht van Rusland als natie. Met het juiste kapitalistische systeem maak je sterke burgers. Ze doen wel hun best volgens mij.
pi_28441987
Ik nam aan dat rechts Nederland wel trots was Poetin. Immers, hij is zo'n beetje de verwerkelijking van de wens van rechts Nederland. Een dictator die er wel voor zal zorgt dat links en de islam geen greep krijgen op het ware land.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:21:17 #269
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28441992
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, heb je die uitspraak van dé PvdA al?
wordt aan gewerkt, bedankt voor de herinnering, wordt gewaardeert
pi_28441999
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:21 schreef McCarthy het volgende:

[..]

wordt aan gewerkt, bedankt voor de herinnering, wordt gewaardeert
My pleasure, écht.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:23:25 #271
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28442063
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Daar ligt het aan het falen van die mensen binnen een kapitalistisch systeem.
Nog nooit gehoord van Pareto's Principle?

Ook in een kapitalistisch systeem kan niet iedereen rijk zijn. Je ziet zelfs dat de tweedeling juist groter wordt naarmate een systeem kapitalistischer wordt.

Je hebt een te naieve voorstelling van het kapitalisme, vrees ik. Zometeen ga je zeker marktfalen als een fabel afschrijven?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_28442081
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:21 schreef Monidique het volgende:
Ik nam aan dat rechts Nederland wel trots was Poetin. Immers, hij is zo'n beetje de verwerkelijking van de wens van rechts Nederland. Een dictator die er wel voor zal zorgt dat links en de islam geen greep krijgen op het ware land.
Wat betreft de Islam handelt hij erg bekwaam, alleen jaagt hij ook de buitenlandse investeerders en rijke Russen weg. Daarmee heeft Rusland alleen zichzelf natuurlijk. Zo wordt het nooit wat. Qua aanpak van de Islam zit het wel snor.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:25:09 #273
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28442114
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het enige wat Puta goed doet is het aanpakken van Tsjetjenen, al mag dat wel wat harder.
Tsjetjeense vrouwen moeten tweemaal worden verkracht?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28442127
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tsjetjeense vrouwen moeten tweemaal worden verkracht?
Liefst helemaal niet, stel dat ze zwanger worden.
pi_28442168
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat betreft de Islam handelt hij erg bekwaam, alleen jaagt hij ook de buitenlandse investeerders en rijke Russen weg. Daarmee heeft Rusland alleen zichzelf natuurlijk. Zo wordt het nooit wat. Qua aanpak van de Islam zit het wel snor.
Hij is zó bekwaam dat er de afgelopen jaren honderden doden zijn gevallen bij islamitische terreuracties, gepleegd door radicalen die er zonder zijn bekwaam optreden niet zouden zijn. Nou, hulde, hoor.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:28:16 #276
119078 McCarthy
communistenjager
pi_28442226
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:23 schreef Sidekick het volgende:

[..]

dat werkt bij mijn weten alleen in stationaire situaties en is dus onbruikbaar voor serieuze discussies
quote:
Ook in een kapitalistisch systeem kan niet iedereen rijk zijn. Je ziet zelfs dat de tweedeling juist groter wordt naarmate een systeem kapitalistischer wordt.
bronnen stats & cijfers graag
pi_28442233
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Liefst helemaal niet, stel dat ze zwanger worden.
Ach, da's nog lang niet zo erg als de gedachte dat jij je ooit zou voortplanten
pi_28442236
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:26 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hij is zó bekwaam dat er de afgelopen jaren honderden doden zijn gevallen bij islamitische terreuracties, gepleegd door radicalen die er zonder zijn bekwaam optreden niet zouden zijn. Nou, hulde, hoor.
Dat er doden zijn gevallen is de schuld van Islamitische terroristen, niet van Poetin. Zonder die terroristen zouden die acties immers niet plaats hebben moeten vinden en zouden er geen doden zijn gevallen.
pi_28442257
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, da's nog lang niet zo erg als de gedachte dat jij je ooit zou voortplanten
Dat gaat wel gebeuren hoor. Gelukkig gebruiken prostituees condooms dus een Tijgertje jr hoeven we niet te verwachten.

Webon.
pi_28442289
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat er doden zijn gevallen is de schuld van Islamitische terroristen, niet van Poetin. Zonder die terroristen zouden die acties immers niet plaats hebben moeten vinden en zouden er geen doden zijn gevallen.
O, wat een bekwaam handelen dan dat hij niets, en helemaal niets kon doen om die honderden doden te vermijden.
pi_28442328
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, wat een bekwaam handelen dan dat hij niets, en helemaal niets kon doen om die honderden doden te vermijden.
Colleteral damage. De schuld ligt echter bij een stelletje fanaten die wereldwijd voor bloed en verderf zorgen.
pi_28442402
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Colleteral damage. De schuld ligt echter bij een stelletje fanaten die wereldwijd voor bloed en verderf zorgen.
Wereldwijd? Volgens mij hebben Tsjetjeense seperatisten slechts in Tsjetjenië, Rusland en wat Kaukasische republieken moedig voor hun onafhankelijkheid gestreden.
pi_28442416
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:34 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wereldwijd? Volgens mij hebben Tsjetjeense seperatisten slechts in Tsjetjenië, Rusland en wat Kaukasische republieken moedig voor hun onafhankelijkheid gestreden.
In principe zijn het Islamitische fanaten.
pi_28442495
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In principe zijn het Islamitische fanaten.
Ach ja, Der Ewige Muselman, niet waar?
  zondag 3 juli 2005 @ 13:39:18 #285
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28442528
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:28 schreef McCarthy het volgende:

[..]

bronnen stats & cijfers graag
Zie maar naar het verschil tussen de VS en landen als Noorwegen en Finland . De welvaart mag dan in de VS hoger liggen, de tweedeling is dat ook.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_28442544
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ach ja, Der Ewige Muselman, niet waar?
Ik kan er helaas ook niets anders van maken. Australië, Azië, Afrika, Europa, Zuid Amerika of de VS...overal zorgen ze voor dood en verderf.
pi_28442552
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik kan er helaas ook niets anders van maken. Australië, Azië, Afrika, Europa, Zuid Amerika of de VS...overal zorgen ze voor dood en verderf.
Het zijn ook net mensen, hč?
pi_28442615
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het zijn ook net mensen, hč?
Het blijft toch een aparte slag mensen.
pi_28442637
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Minderwaardig?
pi_28442708
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Minderwaardig?
Zeg ik dat?
pi_28442772
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Als je dat zou zeggen, zou ik het niet vragen. Vind je moslims minderwaardig? Zo nee, wat is dan het aparte aan hen?
pi_28442793
quote:

Je hebt een te naieve voorstelling van het kapitalisme, vrees ik. Zometeen ga je zeker marktfalen als een fabel afschrijven?
Je hebt proleteriaat nodig

Het is heel goed dat niet iedereen rijk kan zijn. Als iedereen rijk zou zijn was rijk niet rijk want je kunt dan immers geen onderscheid maken.
Met tweedeling is derhalve ook niets mis.
pi_28442806
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:48 schreef MrX1982 het volgende:

Met tweedeling is derhalve ook niets mis.
Dat zullen alle vermogenden beamen.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:53:11 #294
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28442896
quote:

[..]

Ook in een kapitalistisch systeem kan niet iedereen rijk zijn.
Een tautologie gepresenteerd als diepe wijsheid

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_28442935
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Als je dat zou zeggen, zou ik het niet vragen. Vind je moslims minderwaardig? Zo nee, wat is dan het aparte aan hen?
Ik zeg nergens dat ik ze minderwaardig vind.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:55:00 #296
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28442945
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat zullen alle vermogenden beamen.
Sterke nivilering zorgt voor meer armoede dan tweedeling.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 3 juli 2005 @ 13:55:56 #297
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28442972
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij ook.
pi_28443023
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:55 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Jij ook.
Jij ook. Gelukkig is zowat ieder mens uniek.
pi_28443060
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik ze minderwaardig vind.
Nog een keer: daarom vraag ik het ook. En nog een keer: wat vind je dan zo apart aan moslims?
pi_28443088
quote:
Op zondag 3 juli 2005 13:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nog een keer: daarom vraag ik het ook. En nog een keer: wat vind je dan zo apart aan moslims?
Dat ze wereldwijd voor dood en verderf zorgen. Het fanatieke gedeelte van deze club.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')