quote:Op zondag 3 juli 2005 10:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nu pas..... na de verhalen over de diamantbuurt was Cohen voor mij al exit.
[..]
Deze?quote:Using satellites, data from buoys and computer models to study the Earth's oceans, scientists have concluded that more energy is being absorbed from the Sun than is emitted back to space, throwing the Earth's energy "out of balance" and warming the planet.
Hou je mond toch eens...quote:March 2005 was the second warmest March ever, +0.88°C above the long-term average, according to NASA GISS. (Warmest March ever was 2002, at +0.92°C.) 5-year, 10-year, and 25-year moving averages are all at record levels.
Via de mail hè, niemand mag het lezen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
Heeft PJORourke al gehakt gemaakt van Sidekick, of is hij alweer geband? Ik neem natuurlijk aan dat hij niet zo laf is eerst te zeggen nog niet klaar te zijn met Sidekick om daarna als een laf poedeltje keurig ja en amen te zeggen.
Hou eens op met zuigen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:28 schreef Monidique het volgende:
Heeft PJORourke al gehakt gemaakt van Sidekick, of is hij alweer geband? Ik neem natuurlijk aan dat hij niet zo laf is eerst te zeggen nog niet klaar te zijn met Sidekick om daarna als een laf poedeltje keurig ja en amen te zeggen.
Ik vind het een nogal normale vraag. PJORourke bedreigt Sidekick, wat mij sowieso al verderfelijk lijkt, en doet stoer op allerlei weblogs, maar zodra hij weer op het forum is, houdt hij braaf z'n mond. Lijkt mij niet meer dan normaal om te vragen wanneer PJORourke Sidekick eens even duidelijk gaat maken wie de baas is.quote:
Mail hem dan ofzo. Het staat op je weblog, je hebt het hier gezegd en in feedback. Het tot vervelens toe herhalen heeft ook weinig zin.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het een nogal normale vraag. PJORourke bedreigt Sidekick, wat mij sowieso al verderfelijk lijkt, en doet stoer op allerlei weblogs, maar zodra hij weer op het forum is, houdt hij braaf z'n mond. Lijkt mij niet meer dan normaal om te vragen wanneer PJORourke Sidekick eens even duidelijk gaat maken wie de baas is.
Och, het aantonen van woorden, maar weinig daden vind ik altijd wel zinvol.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mail hem dan ofzo. Het staat op je weblog, je hebt het hier gezegd en in feedback. Het tot vervelens toe herhalen heeft ook weinig zin.
Je punt is gemaakt.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Och, het aantonen van woorden, maar weinig daden vind ik altijd wel zinvol.
Ik zou het graag laten rusten, maar...quote:Op zondag 3 juli 2005 14:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je punt is gemaakt.
Kan je het dan verder laten rusten?
Bush is trots op je.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:30 schreef Monidique het volgende:
Altijd gelijk hebben, dat heb ik.
Nee, dat is hij niet. Ik ben namelijk een geniale, vooruitziende jongeman die altijd gelijk heeft, daar houden zulke mensen niet van.quote:
Gelijk hebben is relatief. Bush is absoluut.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dat is hij niet. Ik ben namelijk een geniale, vooruitziende jongeman die altijd gelijk heeft, daar houden zulke mensen niet van.
Ik ben er nogquote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef Monidique het volgende:
Het spijt me van dat gezuig, MrX1982, maar ik wilde je gewoon een ban versieren.
Och, het is zondag, verveel me dood. Je kent het wel...quote:Op zondag 3 juli 2005 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben er nog
Waarom wilde je me een ban versieren?
Oh ok. Je moet doen wat je niet laten kunt.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:38 schreef Monidique het volgende:
Och, het is zondag, verveel me dood. Je kent het wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |