Same here.quote:Op maandag 2 april 2007 22:32 schreef imago het volgende:
Ik doe het allang niet meer. Veel te veel gedoe voor veel te weinig geld.
Mysteryshopping is in het geheel geen gat in de markt. Dat lijkt alleen maar zo en daarom zijn de bureaus als paddestoelen uit de grond gekomen. Maar.... goed nieuws; ze houden er ook weer snel mee op als ze er achter komen dat mysteryshopping een verrotte ingewikkelde business isquote:Op zondag 19 april 2009 20:55 schreef Furia het volgende:
Bijna alle links in dit topic zijn inmiddels niet meer toegankelijk. Was dat mystery shoppen toch niet zo'n gat in de markt
Ik krijg nog steeds mailtjes van Shopcontrol, dus ik denk het welquote:Op maandag 20 april 2009 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier ook een tvp'tje. Zijn er inmiddels nog bedrijven die nog wel mysteryshoppers zoeken?
en ik van SQ servicesquote:Op maandag 20 april 2009 11:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds mailtjes van Shopcontrol, dus ik denk het wel
AQ services betaald wel uit, maar wel pas enkele maanden nadat je het bezoek hebt afgelegdquote:Op maandag 20 april 2009 11:47 schreef Zana het volgende:
gaat het wel allemaal goed met uitbetalen en zo...ik had laatst een opdracht bij een kapper, maar heb het geld niet terug gekregen, omdat ik mij "niet aan de opdracht" had gehouden,had bij binnenkomst wel degelijk om de behandeling uit de opdracht gevraagd
achteraf gezien was het deels mijn schuld (ze zeiden dat de gevraagde behandeling volledig zou worden vergoed, en bij de kapper was het ineens veel duurder en heb ik voor iets gekozen wat binnen het budget passte), maar de kapper zelf heeft mij in mijn ogen ook niet goed geadviseerd en ik kom daar niet vaak genoeg om de prijzen en verschillen in behandelingen uit mijn hoofd te kennen en je kon de prijzen vooraf ook nergens zien/ vinden (dus had het de maken met de service bij de kapper en hoe je het als klant ervaart)
Ik kreeg alleen maar standaardantwoorden van het mysterybureau terug en ze gingen helemaal niet in op mijn argumenten.
Dan is één keer niet uitbetaald krijgen misschien niet zo erg, maar soms moet je ook dingen kopen waar je zelf niets aan hebt en dan is het natuurlijk niet leuk als je op de gemaakte kosten blijft zitten en het bureau niet thuis geeft....
ook zijn opdrachten soms zo dat je onmogelijk voor 100% eraan kunt houden, soms gaan dingen gewoon niet volgens het boekje...
Dat kan verklaren waarom ik nog op een betaling uit oktober of november 2008 zit te wachten...quote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
AQ services betaald wel uit, maar wel pas enkele maanden nadat je het bezoek hebt afgelegd
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij AQ hebben ze een gigantische betalingsachterstand. Het enige dat lijkt te helpen is ze bijna dagelijks een boze e-mail sturen.
ja, ik doe ook alleen wat in de buurt is of waar ik toch naartoe ga, als ik er ook nog reiskosten ervan zou moeten betalen....hoewel soms worden die wel vergoed, maar meestal niet of pas boven een bepaald aantal kilometers (vaak wanneer ze niemand kunnen vinden in de directe omgeving)quote:Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef JediMasterLucia het volgende:
Kan je ook aangeven in welke buurten je wilt mysteryshoppen?
Ik ben namelijk niet in het bezit van een rijbewijs/auto.
dat is mijn bedoeling ookquote:Op maandag 20 juli 2009 00:16 schreef Zana het volgende:
[..]
ja, ik doe ook alleen wat in de buurt is of waar ik toch naartoe ga, als ik er ook nog reiskosten ervan zou moeten betalen....hoewel soms worden die wel vergoed, maar meestal niet of pas boven een bepaald aantal kilometers (vaak wanneer ze niemand kunnen vinden in de directe omgeving)
Ik heb tussen 23 mei en 30 juni verschillende opdrachten gedaan en daar is nog GEEN van betaald, alleen één opdracht van 31 maart heb ik tot nu toe betaald gekregen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:11 schreef Troeta het volgende:
Net weer ingeschreven voor cafébezoeken bij AQ-services...zijn die opdrachten van jou al betaald Zana??
Op zich kan dat wel kloppen, alleen heb je daar als medewerker geen boodschap aan.quote:Op maandag 28 december 2009 15:33 schreef MutedFaith het volgende:
Ze gaven als reden "Door de financiële crisis moeten wij langer wachten op het geld van bedrijven, dus laten we jullie ook langer wachten". Gewoon aan blijven geven dat dat toch zeker hun probleem is en niet dat van jou, dan komen ze vanzelf wel (met een deel) over de brug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |