Foto's posten van Sugababes/Superdudes.nl was tot voor kort ook niet eens mogelijk. Echter na de serverupgrade bij Sugababes/Superdudes.nl is het momenteel wel weer mogelijk. Dit is natuurlijk geen vrijwaring van datgene wat Brighteyes hierboven meld. Vermoedelijk zal het posten van de foto's binnenkort wel weer onmogelijk worden.Het posten van foto's van FunkyHunks gaat niet. Verder kan je bij ImageShack alleen nog maar thumbnails posten en niet meer hotlinken.quote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Bij deze een vriendelijk doch dringend verzoek vanuit Fok!
Gaarne geen foto's meer te gebruiken van sugababes.nl en superdudes.nl.
We hebben wat opmerkingen ontvangen van daaruit, en liever zien we dat jullie de foto's dan ergens anders vandaan halen.
Ook foto's van die 2 sites ergens anders opslaan en alsnog posten is dan natuurlijk niet de bedoeling.
Bedankt alvast!
Script MT boldquote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Welke lettertype heb je gebruik als ik vragen mag?
Dank!quote:
Als dank magje best wat foto's opzoeken en hier plaatsen.quote:
Maakt een hoop goedquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:15 schreef DaMook het volgende:
http://www.sugababes.nl/:MANDIY_!!/pics
[afbeelding]
Ligt het aan mij of probeert ze echt angstvallig te verbergen dat ze een beugel of een paardengebit heeft (lijkt n btje krampachtig imo, niet per definitie afkraken van beugel oid )quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:15 schreef DaMook het volgende:
http://www.sugababes.nl/:MANDIY_!!/pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo en nu jullieen niet alleen maar van die verkapte tvp's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt door de laatste pagina in het vorige topic. Iemand vond mij triest door al mijn foto,s met de zo genaamde niet grappige tekst er onderquote:
dat word vast een grote meid laterquote:
Dat is jammer, hoe komt dat zo?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 02:56 schreef Beach het volgende:
offtopic: HuHu met L is het niets meer geworden![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef gebande-user het volgende:
[afbeelding]
Whoa, dat meen je niet joh! Jij maakt dus kiekjes? Wow, haske tof man!
Offtopic: Al op Rallye.nl geweest?quote:
Als jij voor de plaatjes zorgt, zijn er hier vast wel wat mensen die hem willen hostenquote:
jep, eigenaar van die site zit ook bij de 106 club waar ik ook lid van benquote:
Hij heeft breezer gemorst op zn shirtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef ook_gek het volgende:
Die gozer zo van, DE BREEZAH IS OP
Die rechter zit bij mij op schoolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef gebande-user het volgende:
[afbeelding]
'Als wij hiermee nog steeds niet verkracht worden, dan weten wij 't ook niet meer.'
peugeot!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jep, eigenaar van die site zit ook bij de 106 club waar ik ook lid van ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |