een post is wel voldoende hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 07:47 schreef kaspermols282 het volgende:
ik heb nog eens geklikt op:
megacharts
leerlingen.com
en hotsms
beetje geforceerde reactie want je hoeft natuurlijk niet in dit topic te kijkenquote:Op maandag 21 november 2005 09:41 schreef Mythbusters het volgende:
Wat een nep Topic, laat mensen gewoon klikken als ze willen klikken. Beetje geforceerd dit
Nou de TT is zo lang dat ie maar voor de helft leesbaar is...quote:Op maandag 21 november 2005 09:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
beetje geforceerde reactie want je hoeft natuurlijk niet in dit topic te kijken![]()
ok dan klik je op de TT en zie je dit topic, maar niets verplicht jou hier te postenquote:Op maandag 21 november 2005 09:59 schreef Mythbusters het volgende:
[..]
Nou de TT is zo lang dat ie maar voor de helft leesbaar is...![]()
Het gaat er toch om dat je je mening uit op fokquote:Op maandag 21 november 2005 10:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
ok dan klik je op de TT en zie je dit topic, maar niets verplicht jou hier te posten![]()
Weer op wat banners geklikt![]()
Dan nog hoef je niet te reageren. Dat is juist het handige van dit forum, je hoeft alleen te reageren op de dingen die je zelf interessant vindt.quote:Op maandag 21 november 2005 09:59 schreef Mythbusters het volgende:
[..]
Nou de TT is zo lang dat ie maar voor de helft leesbaar is...![]()
Zucht...quote:Op maandag 21 november 2005 10:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dan nog hoef je niet te reageren. Dat is juist het handige van dit forum, je hoeft alleen te reageren op de dingen die je zelf interessant vindt.
Wou net zeggen ja.... de TS ging er zo ver in net volgens mij dat alleen zijn enkels en voetjes er nog uit steken....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:23 schreef kastanova het volgende:
Als je zo graag in de crew wilt komen, kun je ook gewoon even een paar mods klaarpijpen hoor [afbeelding]
Mja en dat je dan zelf op een banner klikt okay, prima dan, maar doe dat dan lekker privé en ga zeker geen oproep doen voor anderen om ook nog eens op die dingen te gaan lopen likken slikken pijpen klikken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Sakura het volgende:
Welke debiel klikt er dan nog op banners ?
Nou ja, als je tot aan je enkels de mod kanalen wilt onderzoeken, tsja, dan zal je iq ook wel het nivo hebben dat je op banners gaat klikken.
Overigens denk ik dat je met een nick als "Orealo" meer voor het crew pijpen dan voor het anaal graven bent.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:00 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Wou net zeggen ja.... de TS ging er zo ver in net volgens mij dat alleen zijn enkels en voetjes er nog uit steken....
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:06 schreef Sakura het volgende:
Welke debiel klikt er dan nog op banners ?
Nou ja, als je tot aan je enkels de mod kanalen wilt onderzoeken, tsja, dan zal je iq ook wel het nivo hebben dat je op banners gaat klikken.
Overigens denk ik dat je met een nick als "Orealo" meer voor het crew pijpen dan voor het anaal graven bent.
Boeiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Mja en dat je dan zelf op een banner klikt okay, prima dan, maar doe dat dan lekker privé en ga zeker geen oproep doen voor anderen om ook nog eens op die dingen te gaan lopen likken slikken pijpen klikken.

Zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:28 schreef Orealo het volgende:
Boeie [afbeelding]
*klikt tegen zinloos geweld banner*
ha-ha, ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:09 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen.Je weet toch wel dat als je moderator wilt worden je gewoon bij Yvonne op visite moet gaan he?
De nieuwe ook niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |