Maar wat?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:15 schreef Monidique het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, hoor, maar...
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon niet veel zeggen.
Als je wiltquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:23 schreef Sidekick het volgende:
Zal ik de topictitel veranderen in #wanneer?
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
als ze verder gaan met die idiote banners op de fp, klik ik nergens meer op.
oh, wacht, dat deed ik toch al niet
Zo hoort het !quote:
Nice, jij snapt 'tquote:Op zaterdag 2 juli 2005 06:53 schreef Sjoe538 het volgende:
*done
Ach, je hebt FOK! ermee geholpen, dus ben je goed bezigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:08 schreef Calella het volgende:
10 keer F5 en kan alleen maar naar Fok-F1 en Fok-Games. [afbeelding]
edit: Nu naar incasso-flikkers geklikt. Tering-raven.
Oh, ik wil ook best graag in de crew hoor, daar niet van, maar ik doe dit omdat serieus het beste voor heb met FOK!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:23 schreef kastanova het volgende:
Als je zo graag in de crew wilt komen, kun je ook gewoon even een paar mods klaarpijpen hoor [afbeelding]
Da's waar, maar dingen als die nieuwe switch enzo, zijn volgens mij eigen uitgaven van Danny, en er zullen nog wel wat dingen zijn waar ze best het geld voor kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:40 schreef DaMook het volgende:
Bandbreedte van fok wordt gesponsert () door True
dus is gratis
.
Maar toch een goede actieelk click brengt iets op en elk iets kunnen ze wel gebruiken
. (niet zo vaak klikken aub, want dan kan danny al met pensioen
) .
* DaMook clickte sowieso al elke dag 1 of 2 x.
Goed zo!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:08 schreef martinuhhh het volgende:
*klik*
quote:
Dus nog een klikje erbij voor het goeie doel, dank u!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
* mrSPLIFFY ook ff een klikkie doet voor fok!
Nog niet genoeg ben ik bang..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
graag gedaan!
hoeveel hebben we al verdiend??![]()
Netjes!quote:
Daar zijn we blij mee!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:28 schreef funmaster het volgende:
* funmaster heeft ook een paar keer op banners geklikt zojuist
kun je wel op klikken maar er gebeurd dan niets. weet je wat je ook kunt doen he als je fok! wilt helpen he hierklikken FOK IN DE AANVAL (2e deeltje)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:18 schreef Zebbie het volgende:
Op die grote banner op de FP kan je niet klikken.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:51 schreef Orealo het volgende:
[..]
als mensen hier nou alleen posten als ze daadwerkelijk op zo'n ding geklikt hebben..
heb je wat van hem nodig ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:14 schreef Orealo het volgende:
Ondetussen, lekker klikken met z'n allen, make Danny Proud
Ja en mijn auto moet nog gewassen worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:23 schreef kastanova het volgende:
Als je zo graag in de crew wilt komen, kun je ook gewoon even een paar mods klaarpijpen hoor [afbeelding]
Bron enzo?quote:
Hm hm, je krijgt helemaal geen pop-ups en dergelijke, (behalve dan de site zelf)quote:Op zondag 3 juli 2005 17:47 schreef Zebbie het volgende:
Dat banners klikken valt nog wel mee, ik verwachtte altijd massa's spam enzo.
Heh, die doet 't bij niemand.. is een bug denk ik, voor meer info over de film kan je overgens wel hier terechtquote:Op zondag 3 juli 2005 18:30 schreef Xcalibur het volgende:
ik zit al een paar dagen te klikken op die banner op de frontpage, maar die doet niks :S
die van de Fantastic Four dus... ik zit momenteel op een Mac met Safari...
Goed bezig! Zie jezelf als Robin Hood!quote:Op zondag 3 juli 2005 18:46 schreef Ronno het volgende:
ik heb op de zinloos-geweld banner geklikt
maar alleen maar om geld die vieze subsidie-sponzen naar Fok! te trekken...lieveheersbeestje
Dacht ik een keer ergens gelezen te hebben hier, dat de adverteerder voor zoveel pageviews ruimte kon huren. Of dat was op een andere site...quote:Op zondag 3 juli 2005 12:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Bron enzo?je moest er gewoon op klikken en eventueel een beetje rondkijken op de site..?
Of begrijp ik je verkeerd?
Hou je bek dan!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:15 schreef Monidique het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, hoor, maar...
Volgende keer beterquote:Op zondag 3 juli 2005 19:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik heb net op de games.fok.nl banner geklikt.
* Orealo geeft 'roem' aan HAL9000Squote:Op zondag 3 juli 2005 19:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ook maar gekliktNu wil ik m'n roem.
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:32 schreef Macchia_Nera het volgende:
Heb net ook geklikt...krijg ik nu een t-shirt ?![]()
quote:
Je bent geweldigquote:Op zondag 3 juli 2005 20:36 schreef HuHu het volgende:
Nou... vooruit dan maar.
Game on!quote:
Ja, of op verschillende banners lijkt mequote:Op zondag 3 juli 2005 20:44 schreef HuHu het volgende:
De meeste advertentiemaatschappijen hanteren de regel "1 klik per IP-adres per 24 uur". 100 keer op 1 dag klikken heeft dus waarschijnlijk geen zin.
Je kan beter elke dag een keer klikken.
Goed Bezig!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:42 schreef HAL9000S het volgende:
Heb er best plezier in idd....ik ga gewoon nog een keer klikken
quote:
Consider yourself a happy person!quote:Op zondag 3 juli 2005 22:13 schreef RaymanNL het volgende:
* RaymanNL heeft op de Alexe Incasso banner geklikt![]()
edit: en ook nog op de actionradio banner![]()
lekker dan, ik vind em best irritantquote:Op zondag 3 juli 2005 18:41 schreef Orealo het volgende:Heh, die doet 't bij niemand.. is een bug denk ik,
Als je beloofd een keer bewust te drukkenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik klik wel eens per ongeluk, als ik eigenlijk op de AT of MyAT wil klikken, telt dat ook?
Gelijk ff gedaanquote:Op zondag 3 juli 2005 23:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
Als je beloofd een keer bewust te drukken![]()
Nice nice! we gaan lekkerquote:Op zondag 3 juli 2005 23:44 schreef gateway het volgende:
* gateway heeft ook op de alixe.nl banner geklikt
In de openingspost dan ?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:32 schreef Macchia_Nera het volgende:
Heb net ook geklikt...krijg ik nu een t-shirt ?![]()
Als je geklikt hebt en je krijgt een nieuw schermpje zit het wel goed, bedankt iig !quote:Op zondag 3 juli 2005 20:38 schreef AkeBiAtch het volgende:
Ik heb op een banner geklikt![]()
alleen heb ik iets verprutst in mn computer en doen popups het nu niet altijdniet echt veel nut dan zker?
Je staat al in de OPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |