Finlandquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Iván Iglesias was het hoor Bjoro!
Uit welk land komt MyPa?
had de la pena erachter gezet als kale ploeggenoot zijndequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Iván Iglesias was het hoor Bjoro!
Myllykosken. En ja ik heb het even opgezocht. Wie weet dat nou?quote:
FC Jazzquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Er was/is een Finse club die veel met muziek heeft te maken.
Welke ?
Mooiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Cafe Opera is een club uit Zweden, heb ik even nagezocht.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:04 schreef Bos81 het volgende:
- Bergen Brann
- Kristiansand
- Stavanger - Viking
- Trondheim Rosenborg BK
- Oslo (2 stuks) Lillestrom
?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Oslo FC Lyn, die ander weet ik zo niet
Kristiansand is IK Start
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:11 schreef fanneke het volgende:
Kristiansand - Start
Oslo - Vĺlerenga en Lyn
Is dus goed. Is inderdaad de zanger van de Trockener Kecks.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:06 schreef methodmich het volgende:
Rick de Leeuw
Alsof je er bij was, zo snel en accuraat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef methodmich het volgende:
Sami Hyypiä?
Hmm, ik heb het weleens ergens gehoord maar ik weet het niet meer.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:15 schreef brighton het volgende:
Welke club heeft, naast Juventus, ook de bijnaam "De Oude Dame" ?
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:34 schreef Bjoro het volgende:
1860 Munchen ?
Bayern speelde de eerste 2 jaren niet in de Bundesliga.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:42 schreef brighton het volgende:
Pfff, Bayern is wel de Rekordmeister, waren ze ook de eerste kampioen?
Kijk, weer wat geleerdquote:Op zondag 3 juli 2005 00:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bayern speelde de eerste 2 jaren niet in de Bundesliga.
Werder Bremenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Welke club speelde als enige alle 42 seizoenen(sinds 1963 dus) in de Bundesliga?
quote:
Ook nietquote:Op zondag 3 juli 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Borussia Dortmund?
Dortrmund wat een vraag als ik midden in LIVE8 zitquote:Op zondag 3 juli 2005 00:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Welke club speelde als enige alle 42 seizoenen(sinds 1963 dus) in de Bundesliga?
Hamburger SV is goedquote:Op zondag 3 juli 2005 01:12 schreef Radegast het volgende:
HSV?
Zal wel geen Highbury Park zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 01:17 schreef fanneke het volgende:
Wat is de officiële naam van het stadion van Arsenal?
moet je niet zo lang naar dat Live8 gedoe gaan zitten kijkenquote:Op zondag 3 juli 2005 01:18 schreef tong80 het volgende:
Gaat ie kwisvragen stellen als ik ga slapen.
Trusten jongens.
Nee geen Highbury Parkquote:
Ja, is goedquote:
Zonde, nu moet je weer een aantal jaren wachtenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sorry, ik was er niet.
dat weet ik 100% zeker Tong!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Italië
Geeft niet. Igna is cool. Kon het niet meer bijbenen, maar wilde per se die wedstrijd fluiten. Commerciele en sportieve belangen? Nooit van gehoordquote:Op zondag 3 juli 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Sorry was in de war met Igna die tegen de Moffen floot. Excuses
Ik was bij de wedstrijd en hij was aan het 'warmlopen' onder het stadion.SAchteraf realiseerde ik me dat ie meer aan het strekken en rekken was dan lopen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geeft niet. Igna is cool. Kon het niet meer bijbenen, maar wilde per se die wedstrijd fluiten. Commerciele en sportieve belangen? Nooit van gehoord
Dan zit je er naast want ik weet zeker wel dat he Vautrot was,en ik weet al zo weinigquote:
Juventus. Boniek.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
Met welk team werd Hans Peter Briegel Italiaans kampioen. Welke andere buitenlander stond daar in de spits ?
Dat bedoelt hij ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zit je er naast want ik weet zeker wel dat he Vautrot was,en ik weet al zo weinig![]()
Lees de posts even goed voordat je reageert.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zit je er naast want ik weet zeker wel dat he Vautrot was,en ik weet al zo weinig![]()
Nee niet goed. Er is vorig jaar een geweldig boek over deze club verschenen.quote:
Helemaal goed Tong!quote:
klopt,seizoen was 71-2,uitslag en doelpuntenmakers?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:58 schreef fanneke het volgende:
PSV-Real Madrid begin jaren 70. Wedstrijd moest worden overgespeeld in ander stadion nav bierflesincident
geen ideequote:Op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
klopt,seizoen was 71-2,uitslag en doelpuntenmakers?
Verdomd, ongemerkt in het crypto-topic belandquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Verdomd, ongemerkt in het crypto-topic beland
Op het WK 1962 waren er vijf topscorers met 4 goals.quote:
Goed hoor. Weet je die andere drie ook nog?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef fanneke het volgende:
Vava
Goed. Het waren er zes trouwens die gedeeld topscorer waren.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef fanneke het volgende:
één daarvan was de hongaar Albert
Jep.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat is Rossi, is dat je vraag?
Maicon viel in dus is daarom niet goed, sorry...quote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dida, Cafu, Roque Junior, Lucio.. Maicon, Emerson, Ronaldinho, Robinho, Ze Roberto,...
Goed. Jullie vergeten wel een hele goede hoor trouwens....quote:Op zondag 3 juli 2005 23:01 schreef fanneke het volgende:
Cafu niet. Cicinho speelde. en Adriano
Dit is wel correct, maar ook erg ruim natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Omdat hij een overtreding gemaakt zou hebben?
Nooit op gelet. Ik zal het filmpje eens kijken, heb het volgens mij op mn pc staan.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:37 schreef fanneke het volgende:
Dat was ook bij die omhaal van Van Basten tegen Den Bosch. Dat was ook gevaarlijk spel, Van Basten trapte zowat Bijnen(verdediger van FCDB) z'n hoofd eraf.
Die verdediger wendt zijn hoofd af om niet geraakt te worden. Het blijft gevaarlijk spel.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef Mark het volgende:
Idd, die verdediger stond er ver genoeg van af
Zou het dat zijn?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
3x Nederlands 3x Italiaans.
Ik moest werkenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik was erbij![]()
Gruwelijke wedstrijd![]()
Op zondag ?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik moest werken
Maar we hadden TV in de winkel gezet, liep toch geen klant
Portoquote:Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Noem eens 8 clubs uit de Portugese Superliga.
Uhh ja.. dat zei ik toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Madeira?? Uniăo Leiria bedoel je Stan?
Was einde carriere van Fortes of hoe heette ie ook alweer en ten Cate werd ontslagen wegens te emotioneel reageren tijdens die wedstrijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is 8 met Braga.. ik kon niet op die vervelende tegenstander van Vitesse komen.
Nee een middenvelderquote:
Ja man.. en schoppers waren het. Maar goed, dat weet jij als je over Fortes begint.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was einde carriere van Fortes of hoe heette ie ook alweer en ten Cate werd ontslagen wegens te emotioneel reageren tijdens die wedstrijd.
Joop Hielequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:31 schreef tong80 het volgende:
Welke doelman heeft het vaakst op de bank gezeten bij Oranje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |