dat weet ik 100% zeker Tong!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Italië
Geeft niet. Igna is cool. Kon het niet meer bijbenen, maar wilde per se die wedstrijd fluiten. Commerciele en sportieve belangen? Nooit van gehoordquote:Op zondag 3 juli 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Sorry was in de war met Igna die tegen de Moffen floot. Excuses
Ik was bij de wedstrijd en hij was aan het 'warmlopen' onder het stadion.SAchteraf realiseerde ik me dat ie meer aan het strekken en rekken was dan lopen.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geeft niet. Igna is cool. Kon het niet meer bijbenen, maar wilde per se die wedstrijd fluiten. Commerciele en sportieve belangen? Nooit van gehoord
Dan zit je er naast want ik weet zeker wel dat he Vautrot was,en ik weet al zo weinigquote:
Juventus. Boniek.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:09 schreef tong80 het volgende:
Met welk team werd Hans Peter Briegel Italiaans kampioen. Welke andere buitenlander stond daar in de spits ?
Dat bedoelt hij ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zit je er naast want ik weet zeker wel dat he Vautrot was,en ik weet al zo weinig![]()
Lees de posts even goed voordat je reageert.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan zit je er naast want ik weet zeker wel dat he Vautrot was,en ik weet al zo weinig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |