Portemonnee en professorquote:Op zondag 3 juli 2005 21:07 schreef renz0r het volgende:
Wel grappig dat mijn voorbeeld tot nu toe al op drie verschillende manieren is verbeterd
Wat is nou de goede van die drie
Welke woorden schrijf jij altijd faut ?
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:59 schreef HanvanMeegeren het volgende:
[..]
Wat ik daarna zei ja,
Ik had niet bijgelezen.![]()
Kwakveense is weer eens geweldig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
professioneel
Ik maak weinig spelfouten en werkwoordsvervoegingen zijn helemaal een eitje, maar ik maak des te meer tikfouten en ik wil ook nog wel eens woorden aan elkaar plakken die los horen...
ik erger me altijd wel ernstig aan mensen de zich overal aan irriteren... en fouten in werkwoordsspelling, bij gebeurt vs. gebeurd bijvoorbeeld, echt, daar mogen van mij lijfstraffen op komen te staan...
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Treinhomo het volgende:
'k heb altijd de neiging 'tong69' te schrijven...![]()
euh....ik weet niet of ik dat op moet vatten als een cynische opmerking of als een complimentquote:Op maandag 4 juli 2005 18:20 schreef shredder het volgende:
[..]
Kwakveense is weer eens geweldig.
Ik weet nooit hoe je bagatelliseren schrijft.
*Checkt*
In een keer goed!
De spellingschecker van word 2003 kan ik niet bepaald heilig noemen eigenlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 23:06 schreef renz0r het volgende:
[..]
Portomonnee kan toch ook?
*Nacheckt via Word 2003*
Ja, beide kunnen.
portemonaillequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:59 schreef Blaapje het volgende:
Ik dacht dat het Portomonai was
[..]
niet meer denken jij![]()
Nog zo 1, en je zit alvast op je gemiddelde...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:10 schreef MissX het volgende:
..unfortunatly ipv unfortunatly...
oh wat ergquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nog zo 1, en je zit alvast op je gemiddelde...
óf ik heb met spoed een brilleke nodig, óf hier staat gewoon tweemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:10 schreef MissX het volgende:
Op mijn werk schrijf ik alleen maar engels en ik schrijf dus echt altijd unfortunatly ipv unfortunatly.
Echt minimaal 3x per dag ofzo, na zovaak de spellingcheck erover heen zou je toch denken dat ik het ondertussen wel weet
Om je grootheidswaanzin weer eens te voeden opdat je ons goede adviezen blijft geven: Het was een compliment.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euh....ik weet niet of ik dat op moet vatten als een cynische opmerking of als een complimentin mijn megalomane grootheidswaanzin, om maar eens een stijlfout uit de kast te trekken, kies ik voor het laatste.
Dat ben ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 06:46 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Of dat je door je T9 wordt genaaid, ook heel irritant. Dan wil je aan je vriendin SMS-en: "ik mis jou" en dan krijg je als reactie terug: "Lot?! Wie is Lot?!
Tribune - trubinequote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:07 schreef kwakveense het volgende:
net als munitie (minutie hm?)
en minuscuul (miniscuul hihi)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |