portomoneequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:48 schreef renz0r het volgende:
(expres fout, kijken wie hem kan verbeteren. Deze doe ik zonder Word vaak fout)
portomonnee
proffesor
Yeah, of cijfers gebruiken in plaats van het getal in letters te schrijven.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:49 schreef Niowskie het volgende:
in ieder geval
als 1 woord willen schrijven
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:49 schreef boyv het volgende:
[..]
portomonee portemonnee
professor
Jeetje, wat een opgave![]()
Je bedoelt hier te zeggen dat je jezelf maar niet aangeleerd krijgt om "nieuwsgierig" i.p.v. "nieuwschierig" te schrijven, toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
Ik leer het maar niet af om 'nieuwschierig' i.p.v. 'nieuwsgierig' te schrijven.
Ik dacht dat het Portomonai wasquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:49 schreef boyv het volgende:
[..]
portomonee
professor
Ik denk eerder neit ipv nietquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
Wat op fok het meest faut wordt gepost lijkt me 'verassen'
Was die zin zo slecht Nederlands ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je bedoelt hier te zeggen dat je jezelf maar niet aangeleerd krijgt om "nieuwsgierig" i.p.v. "nieuwschierig" te schrijven, toch?
per sequote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:31 schreef Thieske het volgende:
per se, persee, per see of met streepjes???
Ik heb geen idee hoe het nu eigenlijk geschreven moet worden.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:49 schreef boyv het volgende:
[..]
portomonee
professor
nelravda ??? sjto ete ? (ben mn cyrrylisch schrift kwijtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:02 schreef Blaapje het volgende:
dit wil ik ook nog wel is fout schrijven, me russisch is namelijk errr niet zo heel goed :p
неправда
Ze toch ? De zin is toch vrouwelijk ?quote:
nepravdaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:12 schreef D-Evil het volgende:
[..]
nelravda ??? sjto ete ? (ben mn cyrrylisch schrift kwijt)
Mag allebeiquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:33 schreef King_of_Kool het volgende:
Product - Produkt ik weet het nog steeds niet?
Oh ja... Product en produkt, helicopter en helicopter. Ik snap het allemaal niet meer. Dan was het weer alletwee, toen mocht alleen de k, dan moest weer de c en toen weer terugquote:Op vrijdag 1 juli 2005 20:33 schreef King_of_Kool het volgende:
Product - Produkt ik weet het nog steeds niet?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, kiezen tussen die twee blijft lastig...
Klinkt herkenbaar. Of dat je door je T9 wordt genaaid, ook heel irritant. Dan wil je aan je vriendin SMS-en: "ik mis jou" en dan krijg je als reactie terug: "Lot?! Wie is Lot?!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:35 schreef -Wolf- het volgende:
Bij SMS'jes (hoe spel je dat officieel?) heb ik wel af en toe dat ik complete woorden vergeet omdat ik in gedachten al veel verder ben met wat ik wil intoetsen, maar dat toetsen schiet niet echt op.
Dat zorgt ook nog wel eens voor vreemde situaties. Maar in principe ben ik met SMS'jes altijd erg nauwkeurig wat betreft de spelling.
professioneelquote:Op zaterdag 2 juli 2005 09:48 schreef raptorix het volgende:
Ik schrijf vaak proffesioneel in plaats van profesioneel
*denkt meteen weer aan Theo Maassenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:48 schreef kwakveense het volgende:
ik erger me altijd wel ernstig aan mensen de zich overal aan irriteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |