Oef principes Beevquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, er zijn ook genoeg blonde vrouwen waar ik op kan vallen hoor..
Maar goed, ehm.. waar ging het nou ook alweer om.... ah ja, Serena is leuk en ik ga niet lachen als ik iets niet grappig vind.
.
Mwah, over een maand ziet ze er weer totaal anders uit.quote:
De ZOVEELSTE metamorfosequote:
Heeft ze nu opeens zwart haar? Ziet er niet uitquote:
Ik vrees dat het niet meer goed zal komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, over een maand ziet ze er weer totaal anders uit.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:59 schreef pberends het volgende:
Wie gaat er morgen naar Live Aids kijken?
Blijf er dan een keer bij, dan gaat het niet zo snel als het lijktquote:
Ze blijft leukquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet meer goed zal komen.
Bedoeling van metamorfoses is dat het er beter op wordt...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
De ZOVEELSTE metamorfose.
Jeetje...
Donkerbruin - Donkerrood - Bordeaux - Knalorangje - Blond - Zwart.
Dat vind ik ook een beetje vreemd ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:05 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Koblenko is gewoon een domme hoer. Eerst ontvluchten haar ouders Oekraine naar Nederland wegens het communistisch regime. Vervolgens gaat ze een shirtje dragen van een systeem dat meer slachtoffers heeft gemaakt dan het nazisme van Hitler. Ik zie Natalie Portman (joods) ook al een shirtje met een swastika dragen, enkel alleen omdat het mode is.
Groen Links was het eerst... nu SP??quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:42 schreef Airelle het volgende:
Wat ik wel storend vind, is dat ze op de SP stemt.
Oke... links is nog tot daar aan toe.. maar SP????
Ik vind het allebei niets qua standpunten...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Groen Links was het eerst... nu SP??
Mwah, SP is minder erg dan GL.
GL is helemaal dramatisch. SP slaat ook nergens op, maar daar ben ik het heel soms nog wel eens een klein beetje mee eens. GL zijn gewoon domme bomenknuffelaars.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het allebei niets qua standpunten...
Maar als ik zou moeten kiezen dat toch maar GL.
Met welke punten van de SP ben je het eens dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:44 schreef BVO het volgende:
[..]
GL is helemaal dramatisch. SP slaat ook nergens op, maar daar ben ik het heel soms nog wel eens een klein beetje mee eens. GL zijn gewoon domme bomenknuffelaars.
Vooral het immigratiebeleid. Ze erkennen de problemen veel meer. Was ook de reden dat ze ooit (ja echtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Met welke punten van de SP ben je het eens dan?
GL zijn inderdaad bomenknuffelaars.
Eigen land laatstquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Vooral het immigratiebeleid. Ze erkennen de problemen veel meer. Was ook de reden dat ze ooit (ja echt.) voor een extreem-rechtse partij werden aangezien.
.
GL is gewoon kop in het zand steken en de deur wagenwijd open zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |