Euh, vergeten....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Heb je hm nog even herrinerd aan de foto's en filmpjes???![]()
wat ben jij van plan ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oeh..lekkah
* Gutteguttegut kijkt verlekkerd naar het hete lichaam van melismay en maakt zn knoopjes los...
Johquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, vergeten....
Hij had wel zijn cam bij zich, maar we hadden... ehm... andere dingen te doen
Wat ik van plan ben kom je vanzelf wel achterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:39 schreef melismay het volgende:
[..]
wat ben jij van plan ?
* melismay laat haar vinger zachtjes over Gutjes lekker lichaam glijden....
* melismay laat haar vinger over Gutjes lippen gaan en volgt daarna dezelfde lijn met haar mond... Ondertussen vlijt ze zich dicht tegen Gut's lichaam aan en voelt van allesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Wat ik van plan ben kom je vanzelf wel achter![]()
* Gutteguttegut geniet van de geile vinger van melismay en hoopt dat ze een speciaal plekje aanraakt..
* Gutteguttegut voelt een super fijn gevoel van binnen opkomen...draait zn hoofd naar melismay toe en geeft haar een zwoele warme lange tongzoen....en fluisterd daarna tegen haar:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:55 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay laat haar vinger over Gutjes lippen gaan en volgt daarna dezelfde lijn met haar mond... Ondertussen vlijt ze zich dicht tegen Gut's lichaam aan en voelt van alles![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut voelt een super fijn gevoel van binnen opkomen...draait zn hoofd naar melismay toe en geeft haar een zwoele warme lange tongzoen....en fluisterd daarna tegen haar:
"doe je shirtje eens uit..?"
Waarom dacht je dat dit zo fijn lurktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tis net of je de bouquet reeks openslaat
![]()
![]()
en daarnaast brengt het sommigen op nieuwe ideeenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat dit zo fijn lurkt
* melismay doet haar armen omhoog en laat Gut haar shirtje uittrekken....*brrrr t is toch wel een beetje koud hier, zou je me niet eens warm maken?"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:07 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut voelt een super fijn gevoel van binnen opkomen...draait zn hoofd naar melismay toe en geeft haar een zwoele warme lange tongzoen....en fluisterd daarna tegen haar:
"doe je shirtje eens uit..?"
* Gutteguttegut kijkt in de richting van mother-mother en denkt...zow hey...daar wil ik wel eens een biskwietje mee etenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
tis net of je de bouquet reeks openslaat
![]()
![]()
* melismay loopt langzaam achteruit en kijk Gut een beetje ondeugend aan... "Misschien moet je haar even inwijden"quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut kijkt in de richting van mother-mother en denkt...zow hey...daar wil ik wel eens een biskwietje mee eten![]()
![]()
* Gutteguttegut neem melismay in zn armen en laat zn handen zachtjes over haar mooie lichaam glijden....alle hoekjes aanrakend....dan legt hij haar op haar rug en terwijl hij haar doordringend aankijkt maakt hij haar broekje los en trekt deze omlaag....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:17 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay doet haar armen omhoog en laat Gut haar shirtje uittrekken....*brrrr t is toch wel een beetje koud hier, zou je me niet eens warm maken?"
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:20 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay loopt langzaam achteruit en kijk Gut een beetje ondeugend aan... "Misschien moet je haar even inwijden"
owkee owkee ik was vergeten hoe lekker je wasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:21 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut neem melismay in zn armen en laat zn handen zachtjes over haar mooie lichaam glijden....alle hoekjes aanrakend....dan legt hij haar op haar rug en terwijl hij haar doordringend aankijkt maakt hij haar broekje los en trekt deze omlaag....
* Gutteguttegut voelt iets groeien op 1 van die vrij gekomen plaatsen en hoopt dat melismay het ook voelt..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:28 schreef melismay het volgende:
[..]
owkee owkee ik was vergeten hoe lekker je wasYou're mine
![]()
* melismay laat haar handen over Gut's lichaam gaan en begint zijn broek los te knopen, en glijdt stiekem alvast met haar handen over de vrijgekomen plaatsen...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut voelt iets groeien op 1 van die vrij gekomen plaatsen en hoopt dat melismay het ook voelt..
* Gutteguttegut zn "tool" groeit nog meer bij de zachte aanraking van melismay dr geile lippen...en gaat helemaal bloedrood glimmen.....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:51 schreef melismay het volgende:
[..]Hard to miss
* melismay geeft kleine kusjes op Gut's grote kleine vriend die voorzichtig boven Gutje's boxer uitpiept....
Did I get you that excited?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kon het niet laten. Game on."Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:17 schreef Blokhut het volgende:
Ik ga er vanuit dat je zelf mee doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, ik kon het niet laten. Game on.
* Gutteguttegut heeft niets tegen rukkers
* Gutteguttegut is er zelf ook 1
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
* melismay geniet van alles wat er komen gaat en laat het rustig over zich heen komen, letterlijk en figuurlijk...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:09 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] zn "tool" groeit nog meer bij de zachte aanraking van melismay dr geile lippen...en gaat helemaal bloedrood glimmen.....[/me]
[me=Gutteguttegut heeft zin en versnelt het tempo ietsjes....hij pakt melismay om haar middel en drukt zijn lichaam tegen haar lichaam....
* Gutteguttegut doet zn broek uit......quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:37 schreef melismay het volgende:
[..]
* melismay geniet van alles wat er komen gaat en laat het rustig over zich heen komen, letterlijk en figuurlijk...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:19 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut kijkt in de richting van mother-mother en denkt...zow hey...daar wil ik wel eens een biskwietje mee eten![]()
![]()
Eeeh...biskwie is toch koek?...quote:
biskwie is kaakquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Eeeh...biskwie is toch koek?...offfuh.....ben ik nu blondt?
![]()
Donkerblond hèquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:05 schreef mother-mother het volgende:
[..]
biskwie is kaakmaar geef niet hoor "blondie ":*
* Gutteguttegut is nu ff een amateur acteur..dus bij dezequote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:34 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut] is nu ff een amateur acteur..dus bij deze[/me]
[me=Gutteguttegut loopt naar mother-mother en gaat dicht bij haar staan..... "ruikt best lekker" denkt hij
Ik noem het meer lustquote:
* mother-mother schiet in de lachquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik noem het meer lust
* Gutteguttegut kijk in mother-mother haar betoverende ogen en vraagt zich af wat er achter die indringende ogen omgaat.....
* Gutteguttegut stapt op de trein naar mother-mother ......quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
* mother-mother] schiet in de lach[/me]
dit is geloof ik nix voor mij om zo te posten , liever real life dirty talk![]()
[me=mother-mother blijft wel ff lurken nog![]()
verfilmen die handel en hier postenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:14 schreef Talietje het volgende:
maarwat nou als iedereen blijft lurken dan is het topic dooden wat moeten we dan
Hmjah..ik denk dat die filmpjes al snel buiten de policy vallen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:19 schreef Talietje het volgende:
das ook een idee natuurlijkmaar nog geen oplossing voor het uitsterven van dit fijne topique
ik weet nogsteeds niet waar beek en donk ligtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:50 schreef T42 het volgende:
* T42 gaat zometeen lekker spele in de doucheiemand nog meer tijd over
![]()
klikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:07 schreef Talietje het volgende:
[..]
ik weet nogsteeds niet waar beek en donk ligt
Coolquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:23 schreef Insomaniac het volgende:
Gisteravond onverwacht geweldige mindblowing seks gehad..
. Én ik heb van vriendje een Candy Bra gehad, dus daar gaan we dit weekend lekker mee spelen.
EHehehe, m'n kut is nogal gevoelig, dus ik denk dat ik meteen een schimmelinfectie te pakken heb als ik die string draag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:27 schreef Talietje het volgende:
[..]
Cool! je hebt ook zo'n candy string enzo, kan je als een setje aan doen
![]()
en allemaal lekkere mannen aan je laten knagen
oke vaag
woet...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:30 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut ontvoerd Talietje in zn auto en neemt haar mee naar zn geheime sex grot....
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:39 schreef Talietje het volgende:
[..]
woet...![]()
* Talietje gilt help ik word ontvoerd door een hunk![]()
lurkertquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:14 schreef pindapepsil het volgende:
[..]
daar stond eerst iets anders
![]()
maar dit zou ik ook doen![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:14 schreef pindapepsil het volgende:
[..]
daar stond eerst iets anders
![]()
maar dit zou ik ook doen![]()
* Sjowhan heeft korte haartjesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zag t ook!
![]()
en idd mee laten slepen aan je haren!![]()
Hey, ik ontvoerde je al hoor ...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:39 schreef Talietje het volgende:
[..]
woet...![]()
* Talietje gilt help ik word ontvoerd door een hunk![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:32 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hey, ik ontvoerde je al hoor ...![]()
Joh....alleen zie ik mezelf niet als "hunk"....quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Joh....alleen zie ik mezelf niet als "hunk"....![]()
ik zie jou wel zoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:49 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Joh....alleen zie ik mezelf niet als "hunk"....![]()
Jij ook al..quote:
Zucht...best lastig hoor..als je dat niet gewent bent...dan is het "ervan genieten" soms zo dubbel...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |