quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
The horror wat een kutwijfen. Hysterisch, gillend, schreeuwend, lachend om de eigen grapjes, en dat in tweevoud. Ik haat zulke wijfen.
Die 2 dames waren inderdaad een verschrikking, maar Agnes en Marijke waren qua uiterlijk inderdaad het aanzien meer dan waard, alleen was hun manier van overkomen niet mijn smaak, maar om Clauwhee te quotenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Agnes en Marijke waren wel erg leuk hoor
Die Petra en dinges vond ik minder leuk. Kan misschien aan de regio liggen. No offence though
Die twee oudere vrouwen trouwens, van de vorige keer, die waren echt een hel. Dat zijn pas echt een heel vervelend soort mensen.
quote:
Hoe ziet jouw ideale vrouw eruit? (of kan ik dat beter niet vragen)quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Echt leuk ? Ik heb een ander mensbeeld dan jullie.
Ze hadden wel iets leuks ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat de heren onder ons ze erg leuk vonden, maar ikke niet echtvond ze een paar keer dommig en kribbig overkomen
Ja, misschien het verschil tussen Noorden/Oosten en het Westen ofzo. Geen idee hoe ik het precies bedoelde toen ik het typtequote:[..]
Regio?
Een doofstomme bierbrengsterquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw ideale vrouw eruit? (of kan ik dat beter niet vragen)
Ik merk het ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:08 schreef clauwheee het volgende:
Bos wij liggen redelijk op één lijn vandaag![]()
Iig niet met z'n tweeën als ze hysterisch zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw ideale vrouw eruit? (of kan ik dat beter niet vragen)
Hoe wel?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iig niet met z'n tweeën als ze hysterisch zijn.
Was het zo'n saaie film dan?quote:
heb maar geen film opgezet, dompelde steeds in tijdens het tv kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was het zo'n saaie film dan?
Werkze Schig en truste Tong
Oke, op die manier,quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb maar geen film opgezet, dompelde steeds in tijdens het tv kijken
en de hele week vroeg op moet..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, op die manier,
Iedereen heeft wel eens een dut moment, zeker als je de hele werk (hard) werkt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Fado geluisterd... flesje wijn erbij, vogeltjes, mooie lucht, prachtige plek...
Begint ze te zingen, en na het eerste lied zegt ze... wijzend op de vloer :
If I am screaming, its because that frog, he is watching me
En inderdaad.... er zaten 2 kleine padden bij haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |